Díra, když přidám plyn.

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 02.11.2012 do 23.03.2015, založil/a Michal3119
řadit dle data
22:36:28
23.03.2015
ferrari
Mno, ja som cez víkend osadil vačku že vraj 265/258 od ME a prechody sú omnoho lepšie...a to mám medzičasom odpojené vyhrievanie sania...
16:41:47
08.11.2012
ferrari
..otázka, či dosť...ale to bude nejaká záhada, tipujem, možno nejaký falošný vzduch...
11:09:58
08.11.2012
Michal3119
strika, koukal jsem na to.
05:53:56
08.11.2012
ferrari
Michal3119 04.11.12 16:52:14 napsal:

injektor strika palivo kdyz pridam plyn to jsem kontroloval.
Otázka, či dosť...
20:36:12
07.11.2012
Michal3119
Dělá mi to hlavne kdyz jedu tak na 4. tech 2000ot. uberu uplne plyn a pak pridám tak na pul plynu tak to cuká a nechce jet, jak seslapnu naplno tak uz to jede
17:04:52
06.11.2012
ferrari
Ak máš Brisk pre 120L, tak to je v pohode...to ti dieru v prechodoch robiť nebude.
16:30:03
06.11.2012
Michal3119
diky všem za rady
11:50:21
06.11.2012
tomvm
Předstih si dej normálně 5° při vypnutým motoru a zkontroluj odtrh, kolem 0,35mm, ať ti to nedělá bordel při jízdě. Se svíčkama ti bohužel já neporadím.
22:33:50
05.11.2012
Michal3119
skusim doladit predstih, kolik tak skusit dat??? Vycistim karbec, znovu ho seridim. kdyz mam bezkontakt jake dat k tomu svicky?? mam tam obyc. brisk na 120l.
22:17:49
05.11.2012
tomvm
Pokud opravdu jen o 0,6mm tak máš KP něco pod 9. K tomu vačka z eR ... řekl bych že se to k sobě i hodí, ale při těchto hodnotách musí motor jezdit normálně se sériovým karburátorem ať SEDR120, EDSR120 nebo i ten SEDR130 6 laď a šteluj, bude ti to pěkně jezdit
22:09:36
05.11.2012
Michal3119
Lizlou hu mam tak o 0,6mm.
21:03:42
05.11.2012
ferrari
tomvm 04.11.12 21:03:32 napsal: Ta vačka z eRka není

o tolik ostřejší aby to dělalo bordel si myslím.
Presne tak, je to všetko v podstate séria

tomvm 04.11.12 21:03:32 napsal: Na jakou kompresi máš tu hlavu sníženou? Se mrkni na osazení karbece 120L vs. 120LS. Má tam obě trysky větší o trochu. Pokud máš možnost tak ty trysky zkus. Za to nic nedáš.Aj mňa by to dosť zaujímalo, ale osobne by som sa bol aj ochotný staviť, že to nepomôže.



Inak ja som jazdil EDSR 120 na 110LS bez problémov, na 120cke som jazdil EDSR120, SEDR120, SEDR130; všetko bez problémov, bez dier. Všetko sériové osadenie. Skúšali sme to aj na kamrátovej 120LS.
11:37:59
05.11.2012
tomvm
Určitě zkus, při nastavování musíš být trpělivý ... osobní zkušenost. 1 A jakou že máš kompresi ? O kolik máš hlavu lízlou ?
05:52:14
05.11.2012
Michal3119
Zkousel jsem i jiny karbec 2951. Ale je to stejjne. zkusim jinej ze 120. uvidime.
21:03:32
04.11.2012
tomvm
Na jakou kompresi máš tu hlavu sníženou? Se mrkni na osazení karbece 120L vs. 120LS. Má tam obě trysky větší o trochu. Ta vačka z eRka není o tolik ostřejší aby to dělalo bordel si myslím. Pokud máš možnost tak ty trysky zkus. Za to nic nedáš.
20:57:01
04.11.2012
ferrari
No, keď je všetko optimálne nastavené a osadené, aj spotreba je OK. Ja som mal na dlhšej trase so spomínaným osadením spotrebu cez 7l/100, terat mám bežne okolo 6l. Ja viem, že spotreba nie je to najdôležitejšie, ale ako vravím, prílišné obohatenie spôsobí ťažkopádnosť a sekundárny efekt je zvýšená spotreba. Ja som napr. tú dieru s karbom s dif 22 nikdy neodstránil, je to akotak Ok teraz s dif.20...no a tragédia bol SEDT T613 (23/27), na prvú komoru to v podstate nešlo.



Napr na 110LS som mal SEDR120 (v podstate niečo podobné, ako Michal3119) a pri zmene hl. trysky zo 108 na 112 rovankyý efekt, akos tým mojim EDSR = motor sťažkopádnel, spotreba o vyše liter hore.



== treba to proste vyskúšať, ni eje to taký problém, len je treba mať nejaké trysky a vzdušníky.
upraveno 1x, naposled 04.11.2012 20:58:50
20:15:39
04.11.2012
Hurdis
-> ferrari: Tak jistě, dneska už každé auto, do kterého se tady sáhne, musí mít trochu "neAndrtovský" přístup. Nicméně konfigurace, od které jsem byl odrazován naštěstí funguje od počátku. Jen spotřebu nedokážu relevantně zvážit, jelikož jsem začal od syrova a počáteční hodnoty byly kolem 12/100 a postupně klesají k nějakým 7,4 při ještě syrovém motoru. To beru jako neschopnost řidiče. Na takovou úspornost jsem auto nepotřeboval. Počítalo se s 9-10, takže mám rezervy.
19:59:10
04.11.2012
ferrari
-> Hurdis: No, ja zas som proti výmene trysiek, ja som zaznamenal pri zvýšení trysky z 110 na 115 (pri EDSR) spotrebu vyššiu o liter, motor bol ťažkopádny, lenivý (teda zmes veľmi bohatá) a diera tam bola stále. Ale samozrejme, nemusí to byť všeobecné pravidlo, treba odskúšať...

PS - pokiaľ sa zvýši spotreba, znamená to, že je niečo zle, takže nejde primárne o zvýšenú spotrebu ;-) Ale aj to môže niekomu vadiť.

PS II - nemá tam žiadn yrapídny zásah, t.j. nejaké pretryskovanie karbu ba nemalo byť potrebné

-> Michal3119: a skúšal si aký iný karbec? Čo to bolo zač? Inak, ja mám na 120tke v tatkovej škodovke len jednú veľkúúúú dieru v plyne...pridám, a nič sa nedeje, a tento stav trvá donemoty :-)
upraveno 2x, naposled 04.11.2012 20:01:55
16:52:14
04.11.2012
Michal3119
injektor strika palivo kdyz pridam plyn to jsem kontroloval.
16:24:39
04.11.2012
Hurdis
Pořád hlasuju za výměnu trysky za 120 nebo 125. Jezdím tak nově postavený SEDR 3223 na 136ce s vačkou 254/254, decentně slícovanou hlavou a nepatrně zasaženými spalováky, 50mm anabází na seriový výfuk, předstih těsně pod 5° tzn. na normální nedělní cestování a díry hledám na silnici, ne v plynu.

Argumentovat to nějakou spotřebou vidím jako ukrutnou kravinu. Kdo má škodu 722/742 na úspornou jízdu? :-) Nicméně po nějakém 85% záběhu už se s tímhle taky přibližuju sedmičce, takže OK. Aktuálně osazenou tryskou si pravda natolik jistý nejsem, ale pravděpodobnější je myslím 125 než 120.



Jinak srovnaná vedení v tunelu, bowden u karbu a pedálu považuji za samozřejmé.
10:07:00
04.11.2012
Milano
funguje ti ten injektor co stříka do klapky pri prudkem přidání jetam takova pumpička ktera při akceleraci stříkne palivo
21:50:55
03.11.2012
Olgoj Chorchoj
-> ferrari: trysky a vzdušníky?
21:24:42
03.11.2012
ferrari
A čo tam chceš okrem bohatosti a hladiny nastavovať?
19:12:22
03.11.2012
tomvm
Já jezdím SEDR130 v š.105 akorát se slícovanejma svodama a leštěným, slícovaným sání a díru nemám. Vono to pořádně nastavit aby tam nebyli přechody, aby to jelo a správnej vonoběh...je to těžký, ale de to. Mám sériový nastavní karbu, hladina snad OK, velkej šroub 5 půlotáček a malej 3 a půl půlotáčky od úplného zašroubování. Volnoběh rovnejch 800.
14:41:19
03.11.2012
Olgoj Chorchoj
hele, akceleračka funguje a hladina je správně nastavená, žejo? Velkým difuzorem by to určitě bejt nemělo, stovka jezdí difuzor 23, stodesina 24 a díra v plynu se nevyskytuje (druhá komora při zvyšování otáček z volnoběhu jen tak hned neotevře)... Musí to fungovat i kdybyse použil první difuzor 26... Podle mě je základní chyba jezdit dvoukomorovej jikov. Zkus třeba polmo, weber nebo solex se stejnou přírubou a chyba bude odstraněna. Pokud ne, tak to může být třebas netěsnost ventilů.
upraveno 1x, naposled 03.11.2012 14:42:20
23:14:49
02.11.2012
ferrari
Kukaj, ja som čosi podobné riešil, ale nikd yúplne nevyriešil:

skoda-virt.cz/cz/.../1085 09-vacka-254-254-f-50kw-ka rbec-sedr-motor-favo?poffs et=0



Otázka v tvojom prípade aj je, či to už niekedy šlo bez diery a či je tam odjakživa...a skúsil by som naozaj sériový SEDR120...



PS - mne obohacovanie v ničom nepomohlo, iba zvýšilo spotrebu.
22:37:29
02.11.2012
Michal3119
Takze mam seridit volnobeh a co dale poradite???
22:33:43
02.11.2012
Michal3119
mam volobeh tak 850-900 OTACEK
18:56:44
02.11.2012
Sepp
Kolik máš volnoběh? Je špatně nastavenej, mě to dělalo to samý.
18:44:27
02.11.2012
palinator
-> Michal3119:

Jo, taky mám díru v plynu na 130 SEDRu. Asi by stálo za to dát tu trysku větší, ale zvýší se tim spotřeba, přínos bude kdovíjakej, to radši dám zpět SEDR dif 20/24. Za tohoto nastavení na 130 SEDRu mám svíčky krásně cihlově zbarvený.
18:24:48
02.11.2012
Michal3119
Ano 115.
18:09:04
02.11.2012
Hurdis
Nebo větší trysku. Kolik má SEDR 2951, 115ku?
17:28:10
02.11.2012
ferrari
No čo ti poviem, pánta...aj ja som sa s tým potýkal a pomohlo hlavne osadenie karbecu s dif 20/24...
17:16:31
02.11.2012
Michal3119
Zdravím, mam motor 120. Snížená hlava, vačka z erka, karbec 130, sání z erka to velké, bezkontakt z favorita, nové svíčky, kabelly, nové rozvody. Když přídám plyn tak mam takovou prodlevu v otačkách. prosím o radu. karbec jsem čistil v ultrazvuku, zkoušel jsem i jinej.
Extreme Tyres