
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicie pridani konicku posileni vykonu
prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 29.10.2012 do 08.11.2012, založil/a Vlastimil Kotenhauer
nech tam hrkoce alebo detonuje co chce skusime to 

-> Tomaso435: a od kdy jsou slyšet ventily ? snad detonace v motoru a to s ventilama nemá nic společného 

-> Tomaso435: u mě slyšet nejsou a to jí mám o 0,7 mm vzitou
-> Vojtisek: no pač se lehce měněj tlaky žejo . . takže sou slyšet
-> Tomaso435: při snížený hlavě jdou slyšet ventily?
-> Tomaso435: no cul to zas bude mrtve hore 

-> castrol: nojo ted máš ten tuningovanej podvozek co :-D
-> Tomaso435: tak ja do toho jdu 

-> castrol: no to asi ne no :D ale tak na nečem co je mechanicky v pohodě to je příjemně svižnější..... jen to pak chce N98 pač jinak so slyšet ventily . .
-> Tomaso435: aj na da sa povedat mrtvom motore ?
... pár koníků? málo jetej nehuntovanej motor a koníci sou hned tam kde maj bejt . . . a nebo si nech o 0,8 líznout hlavu.. bohatě stačí. teda mě. jezdil sem s 0,6 lízlou a bylo to hodně znat.. jak naloženej to jelo lip, tak prázdnej se to přímo vznášelo :-D :-D
jo promin felicie...to je mrtvé, tam je vstřikování, nech si to čipnout, nebo pokud do něčeho šáhneš jako je vačka, ventily, objem, nebo...prostě cokoliv tak to musí jit na brzdu a individuálně odladit vstřikování...dal bys za to víc než stojí ta felicie, nebo bys mohl hodit po do kopřiv vstřikování a dát tam karburátory webery nebo z motocyklu....a odladit to pocitově jak to tahne, ale na to potřebuješ zkušenosti...hodně štěstí, Mira
zvyš objem, není nad něj..nové vložky, písty 78 nebo 79..kliku z fábie :-), nebo aspon písty 77mm u Chovance ..www.engitec....
Podívejte na Dušana jak ne sériový třikrát uložený klice tlačí 1,3 bar (nebo kolik to teď je)... a skoro nic neprasklo a nemá ani vstřikování.
Nech si v ME dát tu jejich 265 vačku, k tomu upravit hlavu a jejich ECU pro MPI a máš to... asi 60 kW...
-> Luky.: není podmínka kvůly tomu rozebírat motor a doslova ho kvůly tomu upravovat, pokud je ovšem ve výborné kondici .... jde jen o zvolený kompresní poměr, plnící tlak a použité palivo...
jsou motory co měly v sérii kompresní poměr 7:1 a plnily klidně 0,8bar v sérii na N95, ale také i motory co měly kompresní poměr 10:1 a plnili jen 0,4 až 0,5bar a palivo Alcohol
jsou motory co měly v sérii kompresní poměr 7:1 a plnily klidně 0,8bar v sérii na N95, ale také i motory co měly kompresní poměr 10:1 a plnili jen 0,4 až 0,5bar a palivo Alcohol

-> Vlastimil Kotenhauer: Klasická kombinace: ostřejší vačková hřídel, upravit hlavu (ať už snížení, zvětšení sacích a výfukových kanálků, až po světšení sedel a ventilů..), pak upravit řídící jednotku pro lepší krmění a rozsahy předstihu.
Přeplňovaný motor to je mnohem složitější na sladění než na stavbu, protože turbo si dejme tomu za nějakých 3000 až 5000kč nějaký dobrý koupíš použité bez vůlí, následně svaříš přírubu na montáž + napasování výfuku, přívod a odvod olejového přímazu, pak hadice nejlépe když to má motor vpředu tak dát i intercooler a do škrtící klapky .. jak jednoduché, ale co je na tom nejhorší je upravit řídící jednotku aby více krmila, občas se to řeší zvíšením tlaku paliva a větší vstřikovače, ale ecu je naprogramovaná na atmo režim né přeplňovanej a výsledky z meření z lambdy pro ní nebudou dobré když to potřebuje kurva bohatou směs!
Takže jestli jsi zdatnej elektronik a automechanik tak se do toho pusť, jestli ne tak se začni učit něco o motorech a uč se od základu jako profesionálně zgenerálkovat motor a následně jeho úpravy, tak na to máš tak 2 roky a už budeš něco umět, když se tím budeš zabívat každý den
Přeplňovaný motor to je mnohem složitější na sladění než na stavbu, protože turbo si dejme tomu za nějakých 3000 až 5000kč nějaký dobrý koupíš použité bez vůlí, následně svaříš přírubu na montáž + napasování výfuku, přívod a odvod olejového přímazu, pak hadice nejlépe když to má motor vpředu tak dát i intercooler a do škrtící klapky .. jak jednoduché, ale co je na tom nejhorší je upravit řídící jednotku aby více krmila, občas se to řeší zvíšením tlaku paliva a větší vstřikovače, ale ecu je naprogramovaná na atmo režim né přeplňovanej a výsledky z meření z lambdy pro ní nebudou dobré když to potřebuje kurva bohatou směs!

Takže jestli jsi zdatnej elektronik a automechanik tak se do toho pusť, jestli ne tak se začni učit něco o motorech a uč se od základu jako profesionálně zgenerálkovat motor a následně jeho úpravy, tak na to máš tak 2 roky a už budeš něco umět, když se tím budeš zabívat každý den

A pak praskne ojnice
-> Vlastimil Kotenhauer: nic se tam nepíše? Asi štatně koukáš. Ale možná až zjistíš cenu za úpravu, tak to necháš plavat

-> Vlastimil Kotenhauer: nic se tam nepíše? Asi štatně koukáš. Ale možná až zjistíš cenu za úpravu, tak to necháš plavat
-> Vlastimil Kotenhauer: no to se nedivím, že když dají na neupravený motor turbo, tak že něco praskne...
no voni maj i ruzny kity sem koukal na VW foru nemeckym
koupej krabici v ni turbo hadice hejblatka a veci okolo to tam daj k tomu cip a maj sto dvacet koni jenom to praskne


-> havlik: A ještě ani neví jakej
Pokud chce pouze přidat koníčky, tak jedině rozřezat... jinak se tam nevejdou.
-> palinator: vzhledem k stylu položení otázky, typuju že akorát ví že tam má motor ale tim to hasne
-> havlik:
No právě... vybrat..
No právě... vybrat..
-> Vlastimil Kotenhauer: www.turbobygarrett.com/tu
rbobygarrett/home turb se prodává mraky stačí si vybrat
jako prvni vec bych doporucil studium skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=387
tam se o mym problemu nic nepise
a nevis to cuknuti?
a nejaky turbo se prodava?
a nevis to cuknuti?
a nejaky turbo se prodava?
Ohledně zvýšení výkonu je tady toho napsáno plno. Stačí pohledat a ne hned zakládat další stejné téma
Jako např. skoda-virt.cz/cz?searchst
r=...
Klasika - vačka + chip

Klasika - vačka + chip
nejaky turbo treba neprodavaj?
nebo cip ze bych koupil kolik to prida koniku?
nebo cip ze bych koupil kolik to prida koniku?
ahojky lidički mam feliciii s novou tvari a chtel sem se zeptat,jak se daj pridat konicci v motoru aby to jelo lip?zda se mi to nejaky lenivi tak chci par pridat
a jeste cim muze byt zpusobeny ze to nekdy cukne a nekdy ne?kdyz to skubne tak to tak jaksi zasyci

a jeste cim muze byt zpusobeny ze to nekdy cukne a nekdy ne?kdyz to skubne tak to tak jaksi zasyci
