felicie pridani konicku posileni vykonu

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 29.10.2012 do 08.11.2012, založil/a Vlastimil Kotenhauer
řadit dle data
15:15:31
08.11.2012
castrol
nech tam hrkoce alebo detonuje co chce skusime to 1
09:23:50
08.11.2012
TechniX
-> Tomaso435: a od kdy jsou slyšet ventily ? snad detonace v motoru a to s ventilama nemá nic společného 19
22:41:55
06.11.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: u mě slyšet nejsou a to jí mám o 0,7 mm vzitou
22:26:30
06.11.2012
Tomaso435
-> Vojtisek: no pač se lehce měněj tlaky žejo . . takže sou slyšet
22:23:53
06.11.2012
Vojtisek
-> Tomaso435: při snížený hlavě jdou slyšet ventily?
22:21:00
06.11.2012
castrol
-> Tomaso435: no cul to zas bude mrtve hore 3
22:17:42
06.11.2012
Tomaso435
-> castrol: nojo ted máš ten tuningovanej podvozek co :-D
22:13:56
06.11.2012
castrol
-> Tomaso435: tak ja do toho jdu 1
22:11:41
06.11.2012
Tomaso435
-> castrol: no to asi ne no :D ale tak na nečem co je mechanicky v pohodě to je příjemně svižnější..... jen to pak chce N98 pač jinak so slyšet ventily . .
22:06:11
06.11.2012
castrol
-> Tomaso435: aj na da sa povedat mrtvom motore ?
21:59:29
06.11.2012
Tomaso435
... pár koníků? málo jetej nehuntovanej motor a koníci sou hned tam kde maj bejt . . . a nebo si nech o 0,8 líznout hlavu.. bohatě stačí. teda mě. jezdil sem s 0,6 lízlou a bylo to hodně znat.. jak naloženej to jelo lip, tak prázdnej se to přímo vznášelo :-D :-D
21:55:51
06.11.2012
mira76
jo promin felicie...to je mrtvé, tam je vstřikování, nech si to čipnout, nebo pokud do něčeho šáhneš jako je vačka, ventily, objem, nebo...prostě cokoliv tak to musí jit na brzdu a individuálně odladit vstřikování...dal bys za to víc než stojí ta felicie, nebo bys mohl hodit po do kopřiv vstřikování a dát tam karburátory webery nebo z motocyklu....a odladit to pocitově jak to tahne, ale na to potřebuješ zkušenosti...hodně štěstí, Mira
21:46:09
06.11.2012
mira76
zvyš objem, není nad něj..nové vložky, písty 78 nebo 79..kliku z fábie :-), nebo aspon písty 77mm u Chovance ..www.engitec....
14:34:17
29.10.2012
palinator
Podívejte na Dušana jak ne sériový třikrát uložený klice tlačí 1,3 bar (nebo kolik to teď je)... a skoro nic neprasklo a nemá ani vstřikování.
12:28:50
29.10.2012
Nepér
Nech si v ME dát tu jejich 265 vačku, k tomu upravit hlavu a jejich ECU pro MPI a máš to... asi 60 kW...
12:14:02
29.10.2012
TechniX
-> Luky.: není podmínka kvůly tomu rozebírat motor a doslova ho kvůly tomu upravovat, pokud je ovšem ve výborné kondici .... jde jen o zvolený kompresní poměr, plnící tlak a použité palivo...



jsou motory co měly v sérii kompresní poměr 7:1 a plnily klidně 0,8bar v sérii na N95, ale také i motory co měly kompresní poměr 10:1 a plnili jen 0,4 až 0,5bar a palivo Alcohol 4
12:09:41
29.10.2012
TechniX
-> Vlastimil Kotenhauer: Klasická kombinace: ostřejší vačková hřídel, upravit hlavu (ať už snížení, zvětšení sacích a výfukových kanálků, až po světšení sedel a ventilů..), pak upravit řídící jednotku pro lepší krmění a rozsahy předstihu.



Přeplňovaný motor to je mnohem složitější na sladění než na stavbu, protože turbo si dejme tomu za nějakých 3000 až 5000kč nějaký dobrý koupíš použité bez vůlí, následně svaříš přírubu na montáž + napasování výfuku, přívod a odvod olejového přímazu, pak hadice nejlépe když to má motor vpředu tak dát i intercooler a do škrtící klapky .. jak jednoduché, ale co je na tom nejhorší je upravit řídící jednotku aby více krmila, občas se to řeší zvíšením tlaku paliva a větší vstřikovače, ale ecu je naprogramovaná na atmo režim né přeplňovanej a výsledky z meření z lambdy pro ní nebudou dobré když to potřebuje kurva bohatou směs! 4



Takže jestli jsi zdatnej elektronik a automechanik tak se do toho pusť, jestli ne tak se začni učit něco o motorech a uč se od základu jako profesionálně zgenerálkovat motor a následně jeho úpravy, tak na to máš tak 2 roky a už budeš něco umět, když se tím budeš zabívat každý den 5
12:05:50
29.10.2012
MATTESS
A pak praskne ojnice3

-> Vlastimil Kotenhauer: nic se tam nepíše? Asi štatně koukáš. Ale možná až zjistíš cenu za úpravu, tak to necháš plavat
upraveno 1x, naposled 29.10.2012 12:11:02
12:05:42
29.10.2012
Luky
-> Vlastimil Kotenhauer: no to se nedivím, že když dají na neupravený motor turbo, tak že něco praskne...
11:54:53
29.10.2012
Vlastimil Kotenhauer
no voni maj i ruzny kity sem koukal na VW foru nemeckym5 koupej krabici v ni turbo hadice hejblatka a veci okolo to tam daj k tomu cip a maj sto dvacet koni jenom to praskne5
11:54:33
29.10.2012
Nwkt
-> havlik: A ještě ani neví jakej
11:53:29
29.10.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Pokud chce pouze přidat koníčky, tak jedině rozřezat... jinak se tam nevejdou.
11:53:17
29.10.2012
havlik
-> palinator: vzhledem k stylu položení otázky, typuju že akorát ví že tam má motor ale tim to hasne
11:47:27
29.10.2012
palinator
-> havlik:

No právě... vybrat..
11:41:36
29.10.2012
havlik
-> Vlastimil Kotenhauer: www.turbobygarrett.com/tu rbobygarrett/home turb se prodává mraky stačí si vybrat
11:38:15
29.10.2012
Minik03
jako prvni vec bych doporucil studium skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=387
11:29:33
29.10.2012
Vlastimil Kotenhauer
tam se o mym problemu nic nepise

a nevis to cuknuti?

a nejaky turbo se prodava?
11:25:41
29.10.2012
MATTESS
Ohledně zvýšení výkonu je tady toho napsáno plno. Stačí pohledat a ne hned zakládat další stejné téma71 Jako např. skoda-virt.cz/cz?searchst r=...

Klasika - vačka + chip
upraveno 1x, naposled 29.10.2012 11:27:22
11:25:01
29.10.2012
Vlastimil Kotenhauer
nejaky turbo treba neprodavaj?

nebo cip ze bych koupil kolik to prida koniku?
11:19:10
29.10.2012
Vlastimil Kotenhauer
ahojky lidički mam feliciii s novou tvari a chtel sem se zeptat,jak se daj pridat konicci v motoru aby to jelo lip?zda se mi to nejaky lenivi tak chci par pridat5

a jeste cim muze byt zpusobeny ze to nekdy cukne a nekdy ne?kdyz to skubne tak to tak jaksi zasyci7
upraveno 1x, naposled 29.10.2012 11:19:30
Extreme Tyres