2x Dif 24

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 26.10.2012 do 07.11.2012, založil/a Jirk@
řadit dle data
17:48:17
07.11.2012
packa
-> dragon_cb_cz: Klapky bych i tak raději zkontroloval, jak je to blbě, tak jsou s tím zbytečné problémy, projistotu bych jim nevěřil :) Jinak to co jsi napsal, tak s tím bych víceméně souhlasil. U mě se taky BSko dusí po přidání plynu. Možná že se mi jedno BSko nedusilo, teď už si to nepamatuju. Taky se mi stalo, že jedno BSko, dálo problémy, tak jsem všechny trysky a vzdušníky, dal tech rozměrů, jak jsou v knížce a pak to jelo nádherně. Až vyměníš rozvody a dáš do kupy tu pumpičku tak napiš, jestli se to přestalo dusit.
21:55:29
03.11.2012
dragon_cb_cz
-> Jirk@: Ale jo, proč to nezkusit, zajímavé to určitě bude a možná i funkční, pokud to sací potrubí máš k dispozici tak proč ne. Nahodit a shodit to není nijak složité, takže až to budeš mít ozkoušené, rád si přečtu jak to funguje.



-> stepan: Fungl nový SEDR/EDSR jsem na autě ještě neměl, fungl nové BSko taky ne, ale v dohledné době mě čeká obojí, tak to pak můžu srovnat 4 Zkušenosti z provozu jetých jsou za mě osobně asi takové, že každý má svoje mouchy, každý jiné, ale u BSka jsou méně zásadního charakteru a snáž řešitelné, navíc seřízení BSka i v amatérských podmínkách je podstatně jednodušší - ono na něm totiž vlastně není co seřizovat.



Problémy EDSRů a SEDRů jsou všeobecně známé - prohnutá víka, křivé příruby, zadírající se druhé stupně a vůle v uložení klapek. Např. na seřízení klapek prostě vybaven nejsem. BSko trpí výrazněji akorát na tu vůli v klapkách (křivá příruba se u něj i doma rovná celkem snadno) a v občasném provozu na přilepující se akcelerační pumpičku. Tzn z pohledu "absence voseru" u mě jednoznačně vyhrává BSko.



Na druhou stranu, ani na jednom autě s BSkem jsem se nebyl nikdy úplně schopný zbavit "kucknutí" po "větším než lehounkém" přidání plynu z klidové polohy - prostě to vždycky trochu škubne. Poslední dva karby byly celkem důkladně vyčištěné, profoukané a pístek pumpičky v obou případech v (minimálně opticky) slušném stavu - nový jsem ještě neobětoval. A stejně to dělá. Zajímavé, když s autem jezdím často, dělá to méně až skoro vůbec, když občas, je to výraznější. Takže opravdu sázím na tu pumpičku.



Tohle se mi u dvoukomoráků nestává - na teplém motoru prostě nekuckají a jedou plynule (na všech třech autech kde je mám). Tzn poznámka kterou měl -> Olgoj Chorchoj: ohledně poskakování po městě u mě platí naprosto naopak. S tím že spotřeba není u BSka vůbec zlá ale souhlasím - MBčko s BSkem dif24 odjelo 3300km relativně ostrého tempa (hlavní tahy a semtam dálnice, pokud to šlo tak ustálená rychlost 100-110km/h) a hodně stoupání (nejvyšší bod 2767 metrů nad mořem) s průměrem pod 8 litrů.



Tudíž pokud se mi podaří vyřešit kuckací problém (u 110ky jsou i hodně vylítané rozvody, takže možná zrada bude i tam), tak BSko za mě rozhodně je dobrý karbec a vzhledem k dostupnosti cenové i jiné bych ho rozhodně nezatracoval.



Mimochodem, nevíte jak moc věřit tomu, že u nového SEDRu jsou správně z výroby seřízené klapky? Jestli ho mám na motor prostě prdnout, nebo je raději preventivně nechat seřídit...
22:51:45
28.10.2012
Olgoj Chorchoj
-> m8rinek: tak že si nepřečteš můj článek o DDSRu? tam píšu, že sem línej, tak proto:)
22:34:18
28.10.2012
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: tak že to neprovozuješ? :D
upraveno 1x, naposled 28.10.2012 22:34:30
22:02:22
28.10.2012
Olgoj Chorchoj
-> m8rinek: to je jednoduchý gumo - Svoboďáci jezděj jedno BSko a ne čtyři, jak by tom u mělo bejt... Kdyby aspoň dva, ale jeden, to je mááálo;) na pětikanál dva, na osmikanál štyry, a je to #1 karbec, víme
21:03:44
28.10.2012
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: Hmm a proč jsi se křižoval, když jsi zjistil jakej úžasnej karbec Svoboďáci jezděj :D.
20:31:00
28.10.2012
packa
-> Olgoj Chorchoj: No konečně někdo, kdo má rád BSko.
14:15:21
28.10.2012
Olgoj Chorchoj
Mektáte hadry, BSko je poslední jikov kterej za něco stál. Jednoduchá konstrukce, žádný všudypřítomný omezovátka a kurvítka jako na postbéeskovejch jikovech, na dlouhý trasy super spotřeba, ve městě vyšší, ale zase neposkakujete jako koza s ekologickejma paskvilama typu sedr. Dva karbce budou super vypadat a při použití difů alespoň 23-23 vás nikdy žádnej sedr nepojede (ale obsah 1200 potažmo 1300 by šel krmit i difuzorama 26-26 a jelo by to jako kule). Nepojede vás ani DDSR, kterej jakožto kopie weberu jede, ale do zatáček ulejvá (ano, vím že to jde řešit:) BS neuleje.
upraveno 1x, naposled 28.10.2012 14:17:07
02:22:53
28.10.2012
packa
-> pap: Pod mbx mbg sání pasuje i erkové výfukové potrubí.
00:09:37
28.10.2012
pap
uz dlho nad tym uvazujem, skusal som 2 x 21, cize origo mbx/mbg karburatory, ale tie nemaju obohacovac. Ja si myslim, ze 2x 24 bude slusne, ale treba samozrejme doriesit ostatne, cize sacie a hlavne ovladanie plynu. Netreba zabudat, ze pod toto sacie nedostanes normalne vyfukove zo 1000/100, jedine originalne mbx/mbg, alebo klasika z 5-kanala 105-130. Ovladanie plynu maju/mali na pragos.cz, takze ak budes mat sacie, tak sa to da zbastlit aby to fungovalo.
23:24:13
27.10.2012
packa
-> stepan: Nové karburátory jsem neměl možnost porovnat. Já to beru jako prakticky. Co jsem měl sedrů a co BSek, a BSka bez nějakého velkého štelování šly bez problémů. U SEDRu se vyprdnu na seřízení klapek a už nejde seřídit volnoběh. Ale jako mám i dobrý sedry a jezdím na ně dnes a denně. Já ti uvedu třeba jeden příklad. Měl jsem motor 1100 mb jezdil na BSko, pohoda tádadá, Pak mě napadlo dát tam sedr, že to pojede líp. Dal jsem sedr a ono to nějak nejelo netáhlo do otáček to nešlo. tak jsem z toho byl zklamanej. a pak ten pokus s tím favoritem. Je možné že pro svoji jednoduchost fungují BSka o něco spolehlivěji než SEDRy, které jsou možná i lepší. Vždyť mají od sebe asi 20 let. Já tady nechci hájit za každou cenu BSko je nejlepší to teda ne. Ale jenom chci říct, že nemusejí být nejhorší, že i někdo s nimi může mít dobrou zkušenost.
23:11:27
27.10.2012
stepan
-> packa: Jenže srovnáváš karburátory, který maj najeto 3x tolik, než je jejich životnost, takže to nemá moc velkou vypovídací hodnotu.
23:07:42
27.10.2012
packa
-> stepan: Noooo já tady nechci vytvářet nějaký vášnivý debaty BS versus ostatní, ale mě BS chodil vždycky spolehlivějc než sedr a spol. Tak jestli to byla náhoda, to je možné. Většinou spíš slyším opačná názor. BS se mi taky sraly, ale méně než sedry. Co nemohu sedru upřít je nižší spotřeba paliva. BSko dává hodně už při menším sešpápnutí, ale to už jsem tu někde psal. BS se mi líbí i pro svoji jednoduchost.
22:07:23
27.10.2012
stepan
-> packa: Nechces tvrdit že novej BS je lepší než novej SEDR, že ne? Nebo třeba dokonce než novej pierburg?
22:05:20
27.10.2012
packa
-> stepan: Ale no tak.
22:00:27
27.10.2012
stepan
-> packa: V podstatě jakejkoliv karburátor je lepší než BS. 40
21:49:57
27.10.2012
packa
-> m8rinek: Jo takhle. Jaký třeba karby, myslíš solexy, nebo webery? Ty BSka jsou asi takový nejdostupnější.
21:35:47
27.10.2012
m8rinek
-> packa: ale prd s kanálama, s 5 BSkama, jsou lepší karburátory, než laborovat s touhle vyvaklanou hrůzou.
20:35:12
27.10.2012
packa
-> m8rinek: No to je taky dobrá otázka. Pětikanálová hlava není tak dobrá jako osmi, ale když vezmu pětikanál 130L a dobře se ten motor udělá, tak to muže jet dobře. Uvidim odzkoušim.
20:29:32
27.10.2012
m8rinek
-> packa: A jak to pojede s 5ti :D:D:D.
20:24:11
27.10.2012
packa
Já jsem jednou zkoušel BSko jednokomorák na motor z favorita ve 120L. Porovnával jsem ho se SEDRem. Stejnej úsek trati, stejný auto, stejnej motor, plnej knedlík. BSko vyhrálo. Tak jsem si ho tam nechal. To lítalo jak blázen. Hlavně oproti sedru má záběr výkonu už při daleko menším sešlápnutí plynu. Takže i pocitově to jede mazecky(snadněji to pak svádí ke svižné jízdě:). Na tom rapiďáckým sání sice vypadalo BSko vtipně, každej se mi smál, to ti nepojede, já povidal: to jsem si myslel taky, a tak jsem vždycky někoho svezl a jenom jsem slyšel. Ty vole, ty vole, to neni možný. Hlavně jeden kámoš kterej měl škodovky za totální lemry, Vmax 40km/h a podobný kecy, tak pak čuměl, když jsem ho svezl po dálnici. To byla sranda tenkrát, když na to teď vzpomínám. No, ale když to takhle jelo s jednim, jak to potom pojede se dvěma. To musí bejt nářez. Pravda o seštelování nemluvim, to je taky nářez, i když pro toho kdo to umí, to tak hrozné není. Toliko moje zkušenost s BSkem. Já chystám 2xBSko taky, ovšem na pětikanál. na favorita nemám šikovné ruce, abych si udělal sací potrubí.
upraveno 1x, naposled 27.10.2012 20:24:59
18:50:33
27.10.2012
Jirk@
-> TechniX: díky :)
18:50:17
27.10.2012
Jirk@
-> dragon_cb_cz: zatim to je jenom myšlenka,ale myslim si že by to špatně nejelo,na to kolik by mě to stálo peněz a hlavně to pod kapotou nemá kde kdo.
11:07:02
27.10.2012
Bororo
Kamarád jezdí na motoru Š 130 sací potrubí mbx/mbg a používá 2 karburátory Š 100 dif. 23 a jede to velice hazky.Přívod paliva klasické Téčko a mechanika ovládání or. mbx.
09:09:54
27.10.2012
TechniX
a FOTO 3 :)
zvětšit 2x Dif 24 - obrázek od TechniX vložen 27.10.2012 09:09:54
09:09:35
27.10.2012
TechniX
09:09:14
27.10.2012
TechniX
00:08:14
27.10.2012
dragon_cb_cz
-> m8rinek: No mě to přijde myšlenka hezká jako dílenské cvičení, praktický význam v tom taky nevidím :) Problém podle mě není ani tak ve srovnávání difuzorů ale právě spíš v těch spojených/samostatných větvích a v tom jak jsou vedené.



A BSko je celkem dobrý karbec pokud od něj nečekáš sportovní výkony a velkou trvanlivost 1 Nejvíc mě na něm asi sere přilepující se akcelerační pumpička (pokud si odmyslím postupně vznikající vůle na klapce), jinak je to jednoduché a funkční...
23:53:17
26.10.2012
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Vzhledem ke spojenejm větvím se nějaká velký seřizování nekoná. Porovnávat dva jednokomoráky, dvoukomorák a dvojitej karburátor co do velikosti difů zas tak jednoduše nejde, dokud to neodzkoušíš tak ideál nezjistíš.



Ale zástavbě dvou BSek nefandim, to je karbec k prdu :))).
23:26:42
26.10.2012
dragon_cb_cz
-> Jirk@: Myšlenka hezká, ale nejni 2x24 skoro moc? Na jaký to chceš motor? I 136ku v sérii krmí 22/24... a seřizovat dva karburátory bude vždycky docela voser, pochybuju, že získáš nějakej přínos oproti jednomu dvojitému, ať už jikovu nebo weberu...
23:14:22
26.10.2012
m8rinek
Tčko a mechanismus plynu je takovym origo klikopákem s vůlema na všech frontách...
23:06:59
26.10.2012
Jirk@
Přemýšlím o zástavbě dvou jednoduchých karbeců dif 24,jelikož mám možnost získat sací potrubí.

Nevíte někdo jak je vyřešen přívod paliva o ac pumpy,je tam jenom nějaká rozdvojka?Jak vyřešit mechanismus plynu?
Extreme Tyres