Vahadla poraďte

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 22.10.2012 do 30.10.2014, založil/a packa
řadit dle data
13:40:19
30.10.2014
castrol
-> MOLSO: vravím za seba 1
13:38:00
30.10.2014
Petr Urban
Od favorita jsou všechny vahadla stejný až po fábku, kde je pouze lepší chycení vahadel i uprostřed přes hlavové šrouby, ale geometrie stejná.
13:29:03
30.10.2014
MOLSO
-> castrol: nehovor 2x a uz vobec nie nahlas 40
12:59:38
30.10.2014
castrol
-> MOLSO: dik sefe, na teba da vždy spoliahnut4
upraveno 1x, naposled 30.10.2014 13:01:28
12:54:22
30.10.2014
MOLSO
-> castrol: nie normalne namontuj a nerieš
12:36:51
30.10.2014
castrol
-> RadovanSkodovkar 29.10.14 23:37:09: pán kolega ale to som mal predsa povedať ja 1



ide o to že zháňam vahadla a od Radovana mi bolo ponúknuté na mpi ,tak či tam je nejaký rozdiel ??
09:26:41
30.10.2014
MOLSO
-> sep: 2 roky .... 40
07:56:28
30.10.2014
sep
-> packa: :mrkni o kolik koní víc měl "nabroušený" motor 110R/110LS oproti klasické 110ce a to mu k tomu pomohla vačka,vahadla,rozdělovač, karburátor,sání,výfuk..
23:37:09
29.10.2014
RadovanSkodovkar
Využijem téma, vie niekdo, že či je nejaký rozdiel medzi vahadlami z felície BMM a MPI? Na BMM vahadlách bolo vyrazené C a na MPI nie. Ale bol tam nejaký rozdiel okrem písmena C?
09:04:25
23.10.2012
Eidy
-> packa: bude to určitě lepší, ale nečekej 5 koní navrch.
15:01:03
22.10.2012
MOLSO
c vahadla tomu len pomozu 4 klasiky by som tam uz nedaval
14:57:24
22.10.2012
packa
Mám motor škoda 1100mb, písty a klikovka je ze 120L. Hlava je po opravě: nová výfuková sedla na naturál, ostatní sedla přebroušená, nová vodítka a nové ventily s větším dříkem, než původní. A když na tento větší dřík příjde vahadlo, které je vytlačené podle menšího dřku a tudíš je tam hranka, tak to bude tlačit na dřík ventilu přes tuto hranku, které vznikla na vahadle opotřebením. Nevím, jestli to nebude dělat problém. Možná by šlo hranku srazit zbroušením, ale bojim se , abych něco nepokazil. Rozhodl jsem se tedy, že by bylo dobré sehnat nová vahadla(asi bude trochu problém). A když už sháním nová, tak mne napadlo, proč nezkusit C vahadla nejlíp z Favorita. O problematice záměnnosti jsem se tady dočetl v jednom článku, to je v pohodě, to jsem pochopil co je třeba. Ale zajímá mně, jestli to bude změna v účinnosti motoru. Abych se s tím nesháněl zbytečně, protže to pojede stejně. Motor není na závodění spíše na normální veteránskou jízdu. Jsou tam hodně velké sací ventil, aby to šlo odspoda. Máte někdo zkušenosti, jak to táhne nebo netáhne s C vahadlama a jestli to pro můj případ má nějakou váhu? Předem díky za rady.
Extreme Tyres