
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vahadla poraďte
13:40:19
30.10.2014
30.10.2014

castrol
-> MOLSO: vravím za seba 

13:38:00
30.10.2014
30.10.2014

Petr Urban
Od favorita jsou všechny vahadla stejný až po fábku, kde je pouze lepší chycení vahadel i uprostřed přes hlavové šrouby, ale geometrie stejná.
13:29:03
30.10.2014
30.10.2014

MOLSO
-> castrol: nehovor 2x a uz vobec nie nahlas 

12:59:38
30.10.2014
30.10.2014

castrol
-> MOLSO: dik sefe, na teba da vždy spoliahnut

12:54:22
30.10.2014
30.10.2014

MOLSO
-> castrol: nie normalne namontuj a nerieš
12:36:51
30.10.2014
30.10.2014

castrol
-> RadovanSkodovkar 29.10.14 23:37:09: pán kolega ale to som mal predsa povedať ja
ide o to že zháňam vahadla a od Radovana mi bolo ponúknuté na mpi ,tak či tam je nejaký rozdiel ??

ide o to že zháňam vahadla a od Radovana mi bolo ponúknuté na mpi ,tak či tam je nejaký rozdiel ??
09:26:41
30.10.2014
30.10.2014

MOLSO
-> sep: 2 roky .... 

07:56:28
30.10.2014
30.10.2014

sep
-> packa: :mrkni o kolik koní víc měl "nabroušený" motor 110R/110LS oproti klasické 110ce a to mu k tomu pomohla vačka,vahadla,rozdělovač,
karburátor,sání,výfuk..
23:37:09
29.10.2014
29.10.2014

RadovanSkodovkar
Využijem téma, vie niekdo, že či je nejaký rozdiel medzi vahadlami z felície BMM a MPI? Na BMM vahadlách bolo vyrazené C a na MPI nie. Ale bol tam nejaký rozdiel okrem písmena C?
09:04:25
23.10.2012
23.10.2012

Eidy
-> packa: bude to určitě lepší, ale nečekej 5 koní navrch.
15:01:03
22.10.2012
22.10.2012

MOLSO
c vahadla tomu len pomozu
klasiky by som tam uz nedaval

14:57:24
22.10.2012
22.10.2012

packa
Mám motor škoda 1100mb, písty a klikovka je ze 120L. Hlava je po opravě: nová výfuková sedla na naturál, ostatní sedla přebroušená, nová vodítka a nové ventily s větším dříkem, než původní. A když na tento větší dřík příjde vahadlo, které je vytlačené podle menšího dřku a tudíš je tam hranka, tak to bude tlačit na dřík ventilu přes tuto hranku, které vznikla na vahadle opotřebením. Nevím, jestli to nebude dělat problém. Možná by šlo hranku srazit zbroušením, ale bojim se , abych něco nepokazil. Rozhodl jsem se tedy, že by bylo dobré sehnat nová vahadla(asi bude trochu problém). A když už sháním nová, tak mne napadlo, proč nezkusit C vahadla nejlíp z Favorita. O problematice záměnnosti jsem se tady dočetl v jednom článku, to je v pohodě, to jsem pochopil co je třeba. Ale zajímá mně, jestli to bude změna v účinnosti motoru. Abych se s tím nesháněl zbytečně, protže to pojede stejně. Motor není na závodění spíše na normální veteránskou jízdu. Jsou tam hodně velké sací ventil, aby to šlo odspoda. Máte někdo zkušenosti, jak to táhne nebo netáhne s C vahadlama a jestli to pro můj případ má nějakou váhu? Předem díky za rady.