
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Axiálně zajištěný vahadla
20:42:52
19.10.2012
19.10.2012

elbacil
-> pap: maš pravdu,kvoli priečnemu pohybu.

16:26:32
19.10.2012
19.10.2012

pap
-> m8rinek: dik za foto. Zda sa, ze hlavne kvoli tuhosti a treniu, ako tu uz zaznelo, ale viem si to predstavit aj kvoli priecnemu pohybu vahadla.
14:13:31
19.10.2012
19.10.2012

m8rinek
Tady je vahadlo s rozpěrkou i156.photobucket.com/albu
ms/.../DSCF2796.jpg
A tady tady s patkama aukro.cz/skoda-racing-vah adla-i2618609386.html
A takhle vypadá fabie skoda110r.eu/140rr/unor12 0002.jpg
A tady tady s patkama aukro.cz/skoda-racing-vah adla-i2618609386.html
A takhle vypadá fabie skoda110r.eu/140rr/unor12 0002.jpg
13:41:56
19.10.2012
19.10.2012

maras
více patek pro vyšší tuhost tyčky má fabia kůli hydroštelům, vahadýlka jsou vymezena pružinovou podložkou, trubičky jsem neviděl
13:38:39
19.10.2012
19.10.2012

pap
-> m8rinek: Nemas nejake foto ? Vobec si to neviem predstavit. Dik
11:30:11
19.10.2012
19.10.2012

dragon_cb_cz
-> m8rinek: Mám pocit že rozpěrné trubky/podložky jsou kvůli nižšímu tření, což asi může mít nějaký vliv v hodně vysokých otáčkách.
21:28:21
18.10.2012
18.10.2012

m8rinek
Viděl jsem vahadla, co mají místo pružinek trubičky a rozpírají tak vahadla, k čemu je to dobré?
Pak jsem taky viděl vahadla, který měly místo některejch pružinek patky stažené šroubem hlavy. takže se vahadlová tyčka méně namáhala.
Má to smysl nějak řešit a laborovat tímto směrem?
Pak jsem taky viděl vahadla, který měly místo některejch pružinek patky stažené šroubem hlavy. takže se vahadlová tyčka méně namáhala.
Má to smysl nějak řešit a laborovat tímto směrem?