skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chcípá za jízdy
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 15.10.2012 do 21.10.2012, založil/a Michal3119
-> WingArrow: "O" kroužky jsem měnil před 1/4rokema a hadice jsou v pořádku.
-> škodec: to musi byt nejaka blbovina... bud karbec alebo rozdelovac... nic ine... pozri pre istotu aj hlavu rozdelovaca a kable, pripadne skus este inducku vymenit...
takze mensi edit: problem pretrvava aj po vymene karbecu plus to co pisal Molso nizsie. Urcite to bude nejaka chujovina ktoru prehliadam.
-> Maťulo: tryska byla venku a je čistá jen nevim její číslo to bylo rozdrápaný a nedalo se přečíst.
A odpojovač je v pohodě zkoumal jsem to jak šlape když jsem to měl venku a na autě je slyšet že cvaká. pokud by nešel vůbec tak to na volnoběh tuplem nejede .
A odpojovač je v pohodě zkoumal jsem to jak šlape když jsem to měl venku a na autě je slyšet že cvaká. pokud by nešel vůbec tak to na volnoběh tuplem nejede .
-> Bucin: co tryska volnobehu? alebo ihlovy ventil?
-> Maťulo: jj je po vyndání víka cca 2mm pod hranou výběžku
E. ještě jsem nedodal že šroub na seřízení vzduchu je povolenej na plno. A stejně mi to příjde že toho vzduchu tam proudí málo.
E. ještě jsem nedodal že šroub na seřízení vzduchu je povolenej na plno. A stejně mi to příjde že toho vzduchu tam proudí málo.
-> Bucin: hladina paliva v plavakovej komore je dobre nastavena?
taky přidám trochu problemu pro změnu s volnoběhem mám motor 130 5kanál a karbec 2932 sedr a aď dělám co dělám vyčistil trysky profoukal a nejsem schopen z něj dostat víc jak 900ot. Když to vyčistim seřídim štelovákama tak to vydrží cca měsíc a pak to zase klesne k 500ot. a motor sebou škube a při dobždění na semaforech to občas zdechne. Při zvýšených otáčkách nad 1100ot. motor už jede čistě.
Tak tipujte co mám ještě zkusit udělat a vyměnit.
Tak tipujte co mám ještě zkusit udělat a vyměnit.
-> Tomaso435: benzin, nemam plyn
-> MOLSO: to chcipe na benál nebo plyn ?
Tak to škodcove vynechávanie je záhada jak sviňa....
Dnes sme kontroovali karbec, rozdelovač, menili kontakty, indučku, sviečky, nastavovali rôzne predzápaly, trošku som menil charakteristiku odstredivej regulácie a ono nič
stále to pri plnom plyne medzi 2000 - 2500 otáčkami cukalo a vynechávalo.
Ak to nebude v samotnom karbeci potom mi dochádza fantázia ....
Dnes sme kontroovali karbec, rozdelovač, menili kontakty, indučku, sviečky, nastavovali rôzne predzápaly, trošku som menil charakteristiku odstredivej regulácie a ono nič
stále to pri plnom plyne medzi 2000 - 2500 otáčkami cukalo a vynechávalo.
Ak to nebude v samotnom karbeci potom mi dochádza fantázia ....

-> škodec: -> haso: mam stejny problem na 136 karbu, nejak jsem to neresil, protoze jezdim na plyn... ale kdyby jste na neco prisli, tak by me to zajimalo
-> škodec: mozem ti na skusku pozicat nejaky moj karbec... mam tam nejake 136kove SEDRe...
-> haso: budem musiet, doma nic nemam tak potom podam info ale zahada je mi ze chodil vyborne a zrazu nic.
-> Maťulo: tu som menil
-> Maťulo: tu som menil
-> škodec: ja som prehadzoval 120kovy karbec za 136kovy zrepasovany a krasne cistucky a tiez to neslo do otacok, pak to malo dieru, ze sa to az zacalo dusit a pak to vystrelilo dopredu
vymenil som to nazad...
skus druhy karbec a uvidis, ci to pomoze
vymenil som to nazad...
skus druhy karbec a uvidis, ci to pomoze
-> škodec: co AC pumpa?
-> Maťulo: hej vsetko ide ok a aj membranu som vymenil
-> škodec: otvaranie druhej komory funguje dobre?
tiez mam jeden problem a uz som z toho cvok. Motor nechce prekrocit hranicu 2500otacok a pri prudkom pridani plynu zacne vynechavat akoby mu nestriekalo dostatok benzinu, na volnobeh tento problem nieje a ide ok. Karburator je cely vycisteny, zrovnane veko, gumicky tesnenie nove a nastaveny podla Andrta (sviecky pekne tehlove) jazdil a vsetko bolo ok. Skusal som ho znova prefukat nieje zaneseny a pumpicka strieka. Menil som rozdelovac, cievku, kondik, ac pumpu a nic. Sviecky maju 500km, kable tiez tak. Ide o motor favo s vnutrom z felicie, sedr karbec, 120kovy rozdelovac v 742. Zacalo to vymenou rozdelovaca za iny tak som menil najskor ten a nic. Akoby to bol karbec ale ten je vycisteny a vyrovnany. A teraz babo porad.
-> Koláčný: "čerstvě seřízený karburátor " kdo a jak ho seřizoval?
to přidání vzduchu mi taky předtím pomohlo..ale mám čerstvě seřízený karburátor a stejně mi to zas občas nedrží otáčky..jen občas ale
občas i chcípne..

-> Michal3119: Já bych to spíš viděl na špatně seřízenou bohatost na karburátoru. Zkus tam přidat víc vzduchu,co to udělá (povolit ten větší šroub)
-> Michal3119: Taky okoukni rozdělovač.Někdy stačí i prohodit víčko rozdělovače,dnešní druhoška není nic moc...uhlíky občas doslova vytáhne palec ven i s pérkem
Děkuji za rady
-> Michal3119: Mě to dělal můj Rapid a byl špatný kondenzátor.
A na mojí stovce mi to taky, dlouho stála. A vyčistil jsem karbec a nic. Tak jsem dal noé svíčky a zlepšení o 70%. Tak jsem očistil všechny kontakty na zapalování a neměl jsem náhradní kondík a tak jsem na tom starém olezlém očistli kontakt a kostru a už to funguje skoro bez chyby.
A na mojí stovce mi to taky, dlouho stála. A vyčistil jsem karbec a nic. Tak jsem dal noé svíčky a zlepšení o 70%. Tak jsem očistil všechny kontakty na zapalování a neměl jsem náhradní kondík a tak jsem na tom starém olezlém očistli kontakt a kostru a už to funguje skoro bez chyby.
-> Michal3119: No tak to tam je něco špatně..
MAm škodu 120l. Motor je tam 130l. Auto je spise pracovni. NA sytic chyta na brnknuti kdyz je studena. Nechcipa kdyz je motor studeny pri vypnutem sytici, ale jakmile se ohreje na 80 stupnu tak chcipa a nedrzi vubec volnobeh.