Chcípá za jízdy

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 15.10.2012 do 21.10.2012, založil/a Michal3119
řadit dle data
21:26:06
21.10.2012
Bucin
-> WingArrow: "O" kroužky jsem měnil před 1/4rokema a hadice jsou v pořádku.
18:42:39
21.10.2012
Maťulo
-> škodec: to musi byt nejaka blbovina... bud karbec alebo rozdelovac... nic ine... pozri pre istotu aj hlavu rozdelovaca a kable, pripadne skus este inducku vymenit...
18:28:16
21.10.2012
škodec
takze mensi edit: problem pretrvava aj po vymene karbecu plus to co pisal Molso nizsie. Urcite to bude nejaka chujovina ktoru prehliadam.
17:58:46
21.10.2012
Bucin
-> Maťulo: tryska byla venku a je čistá jen nevim její číslo to bylo rozdrápaný a nedalo se přečíst.

A odpojovač je v pohodě zkoumal jsem to jak šlape když jsem to měl venku a na autě je slyšet že cvaká. pokud by nešel vůbec tak to na volnoběh tuplem nejede .
17:53:32
21.10.2012
Maťulo
-> Bucin: co tryska volnobehu? alebo ihlovy ventil?
17:50:53
21.10.2012
Bucin
-> Maťulo: jj je po vyndání víka cca 2mm pod hranou výběžku



E. ještě jsem nedodal že šroub na seřízení vzduchu je povolenej na plno. A stejně mi to příjde že toho vzduchu tam proudí málo.
upraveno 1x, naposled 21.10.2012 17:53:12
17:47:55
21.10.2012
Maťulo
-> Bucin: hladina paliva v plavakovej komore je dobre nastavena?
16:27:18
21.10.2012
Bucin
taky přidám trochu problemu pro změnu s volnoběhem mám motor 130 5kanál a karbec 2932 sedr a aď dělám co dělám vyčistil trysky profoukal a nejsem schopen z něj dostat víc jak 900ot. Když to vyčistim seřídim štelovákama tak to vydrží cca měsíc a pak to zase klesne k 500ot. a motor sebou škube a při dobždění na semaforech to občas zdechne. Při zvýšených otáčkách nad 1100ot. motor už jede čistě.

Tak tipujte co mám ještě zkusit udělat a vyměnit.
13:34:29
21.10.2012
škodec
-> Tomaso435: benzin, nemam plyn
upraveno 1x, naposled 21.10.2012 13:34:48
13:32:00
21.10.2012
Tomaso435
-> MOLSO: to chcipe na benál nebo plyn ?
13:18:01
21.10.2012
MOLSO
Tak to škodcove vynechávanie je záhada jak sviňa....



Dnes sme kontroovali karbec, rozdelovač, menili kontakty, indučku, sviečky, nastavovali rôzne predzápaly, trošku som menil charakteristiku odstredivej regulácie a ono nič



stále to pri plnom plyne medzi 2000 - 2500 otáčkami cukalo a vynechávalo.



Ak to nebude v samotnom karbeci potom mi dochádza fantázia .... 10
21:49:43
20.10.2012
Jarda - zrušená registrace
-> škodec: -> haso: mam stejny problem na 136 karbu, nejak jsem to neresil, protoze jezdim na plyn... ale kdyby jste na neco prisli, tak by me to zajimalo
18:58:04
20.10.2012
Maťulo
-> škodec: mozem ti na skusku pozicat nejaky moj karbec... mam tam nejake 136kove SEDRe...
18:42:32
20.10.2012
škodec
-> haso: budem musiet, doma nic nemam tak potom podam info ale zahada je mi ze chodil vyborne a zrazu nic.

-> Maťulo: tu som menil
upraveno 1x, naposled 20.10.2012 18:43:15
18:41:20
20.10.2012
haso
-> škodec: ja som prehadzoval 120kovy karbec za 136kovy zrepasovany a krasne cistucky a tiez to neslo do otacok, pak to malo dieru, ze sa to az zacalo dusit a pak to vystrelilo dopredu



vymenil som to nazad...



skus druhy karbec a uvidis, ci to pomoze
18:41:03
20.10.2012
Maťulo
-> škodec: co AC pumpa?
18:39:26
20.10.2012
škodec
-> Maťulo: hej vsetko ide ok a aj membranu som vymenil
18:37:51
20.10.2012
Maťulo
-> škodec: otvaranie druhej komory funguje dobre?
18:36:23
20.10.2012
škodec
tiez mam jeden problem a uz som z toho cvok. Motor nechce prekrocit hranicu 2500otacok a pri prudkom pridani plynu zacne vynechavat akoby mu nestriekalo dostatok benzinu, na volnobeh tento problem nieje a ide ok. Karburator je cely vycisteny, zrovnane veko, gumicky tesnenie nove a nastaveny podla Andrta (sviecky pekne tehlove) jazdil a vsetko bolo ok. Skusal som ho znova prefukat nieje zaneseny a pumpicka strieka. Menil som rozdelovac, cievku, kondik, ac pumpu a nic. Sviecky maju 500km, kable tiez tak. Ide o motor favo s vnutrom z felicie, sedr karbec, 120kovy rozdelovac v 742. Zacalo to vymenou rozdelovaca za iny tak som menil najskor ten a nic. Akoby to bol karbec ale ten je vycisteny a vyrovnany. A teraz babo porad.
00:35:28
19.10.2012
Don_pepe
-> Koláčný: "čerstvě seřízený karburátor " kdo a jak ho seřizoval?
23:42:17
17.10.2012
Koláčný
to přidání vzduchu mi taky předtím pomohlo..ale mám čerstvě seřízený karburátor a stejně mi to zas občas nedrží otáčky..jen občas ale3 občas i chcípne..
20:21:29
15.10.2012
dakar.cz
-> Michal3119: Já bych to spíš viděl na špatně seřízenou bohatost na karburátoru. Zkus tam přidat víc vzduchu,co to udělá (povolit ten větší šroub)
20:09:25
15.10.2012
bibendum30
-> Michal3119: Taky okoukni rozdělovač.Někdy stačí i prohodit víčko rozdělovače,dnešní druhoška není nic moc...uhlíky občas doslova vytáhne palec ven i s pérkem
20:06:23
15.10.2012
Michal3119
Děkuji za rady
20:02:48
15.10.2012
Boomber
-> Michal3119: Mě to dělal můj Rapid a byl špatný kondenzátor.



A na mojí stovce mi to taky, dlouho stála. A vyčistil jsem karbec a nic. Tak jsem dal noé svíčky a zlepšení o 70%. Tak jsem očistil všechny kontakty na zapalování a neměl jsem náhradní kondík a tak jsem na tom starém olezlém očistli kontakt a kostru a už to funguje skoro bez chyby.
19:35:15
15.10.2012
Majki
-> Michal3119: No tak to tam je něco špatně..
19:32:36
15.10.2012
Michal3119
MAm škodu 120l. Motor je tam 130l. Auto je spise pracovni. NA sytic chyta na brnknuti kdyz je studena. Nechcipa kdyz je motor studeny pri vypnutem sytici, ale jakmile se ohreje na 80 stupnu tak chcipa a nedrzi vubec volnobeh.
Extreme Tyres