Výměna šálků - silenbloky

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 15.10.2012 do 17.10.2012, založil/a BooCheer
řadit dle data
15:55:50
17.10.2012
ferrari
Maťulo 16.10.12 20:53:10 napsal:

→ ferrari: na co kupovat smejd, ked origo stoja 13eur???

Nuž, a čo ak sa stalo?? Také šmejdy sem prenikli pred pár rokmi, kľudne ich tam môže mať

Maťulo 16.10.12 20:53:10 napsal:

→ ferrari: musia vydrzat dalsich min. 100tis km!

hehe, musí je silný pán...áno, neroztrhnú sa, ale žeby nerachtali 3 aj origo môžu rachtať už po 30 tkm
21:14:01
16.10.2012
dragon_cb_cz
-> Maťulo: Vyměnit čidlo a vyčistit kanálek je na 5 minut když si budu dávat hodně pozor abych neumazal sváteční monterky, to myslím za to stojí. Pokud mluvíš o té prasárničce s šálama, jo, to asi smysl nemá, jen jsem tu možnost zmínil ale sám říkám, že si myslím, že se nevyplatí.



S tím Fa/Fe motorem je to myslím trochu přehnané, zdaleka ne každý ho chce mít pod kapotou a řešit zbytečné problémy na STK, já teď do 120ky taky stavím motor do původního bloku, i když se mi v garáži válí volná 742.136...
21:08:44
16.10.2012
Maťulo
-> dragon_cb_cz: boh vi v jakom stave ma na tom ten motor... ked je zasraty cely z vnutra, tak to uz rovno moze vycistit vsetko... rozhadzat to a hlavne vycistit vsetky mazacie kanaly, hlavne v ojniciach... a to ja osobne by som na tak starom bezcennom motori nerobil! radsej favo/feldu...
21:05:46
16.10.2012
dragon_cb_cz
-> Eidy: Však jsem taky napsal, že je to jen oddalování nevyhnutelného, ale jako dočasné řešení to funguje.



-> RadovanSkodovkar: Vyměň čidlo tlaku a než tam dáš nové, pokus se ten kanálek vyčistit - občas bývá zanesený a čidlo pak blbne. Měl jsem podobný problém na mojí 110ce, taky už jsem se smiřoval s GO ale po výměně čidla a vyčištění toho kanálku je klid.
20:53:10
16.10.2012
Maťulo
-> ferrari: na co kupovat smejd, ked origo stoja 13eur??? na tomto by som fakt nesetril! ked vymenis rozvody a vystredis obe ozubene kolecka tak jak sa patri aby sa nekrizila retaz, musia vydrzat dalsich min. 100tis km! tak isto aj salky original skoda by som kupil bezvybrusove nove a original skoda... stoji to par eur, tiez som teraz kupoval aj klukove aj ojnicne... 4
upraveno 1x, naposled 16.10.2012 20:54:51
20:42:45
16.10.2012
ferrari
Tak ale po 50tis sa môžu vymeniť, nie? počul som aj o poľských šmejdoch, čo rachtali po 10tis a po 20tis boli na výmenu...
20:23:46
16.10.2012
Matsoft
-> ferrari: tak rachtat muzou i po tech 10k, nicmene menit je s kazdou druhou vymenou oleje je kravina.
05:49:25
16.10.2012
ferrari
-> RadovanSkodovkar: veru, treba najskôr vymeniť čidlo

-> BooCheer: no hlavne si to daj poriadne zdiagnostikovať, nech začneš niečo riešiť...

-> Matsoft: rozvody môžu rachotiť aj po 10 000 km...stačí kúpiť šmejd, alebo jazdiť "trochu" svižnejšie...
upraveno 1x, naposled 16.10.2012 05:49:44
23:09:30
15.10.2012
RadovanSkodovkar
-> Eidy: Keď vytiekol starý, tak som hneď nalial nový, ešte skúsim čidlo.
21:42:04
15.10.2012
kamikaze
-> BooCheer: Dřít může, na feldě jsem měl prasecky udělaný rozvody (bez dorovnání podložkama) a řetěz byl tak dlouhej, že hobloval prsa. 4
20:20:44
15.10.2012
Matsoft
-> BooCheer: blbost. Rozvodak tak 60-80kkm. Ale vydrzi i dvojnasobek.
18:11:45
15.10.2012
BooCheer
No teoreticky by to mohl byt i rozvodák... Ten se ma udajmě měnit po 15-20 tis. km... popravdě se neměnil takových 50 tis. :D :D Zítra bych sem nahrál video,jde ten zvuk krásně slyšet... Je to opravdu takové rachtání jakoby vytahaný řetěz dřel o nějaký kov
14:16:00
15.10.2012
Eidy
-> RadovanSkodovkar: A jak dlouho jsi jezdil bez oleje? Máš to vymletý na klice, na to se nedá říct nic víc.

Maximálně můžeš shodit vanu a prohlídnout čerpadlo oleje, jestli není uvolněný, případně srovnat přírubu a lehce podmáznout silikonem. Předpokládám tedy, že čidlo tlaku oleje je ok.
upraveno 1x, naposled 15.10.2012 14:17:14
13:59:39
15.10.2012
RadovanSkodovkar
Taký dotaz mám 105 motor, keď je zohriaty tak mi na volnobehu svieti alebo preblikúva kontrolka oleja, ale hneď ako trochu pridám prestane. Chcem sa opýtať, že čím to môže byť, olej som dával žiaľ najlacnejší aký som kúpil (starý my omylom vytiekol). Za rady ďakujem.

Auto Škoda 105S 1981
13:25:59
15.10.2012
Eidy
-> dragon_cb_cz: No, dávat jednu šálu z dalšího výbrusu, to je slušná prasárnička. To je jako dát si do motoru piliny a vyndat olejovej filtr.

A to rachtání, nemůže to bejt rozvoďák? Ten rachtá a je to takovej škodováckej standard.
13:18:09
15.10.2012
dragon_cb_cz
-> BooCheer: Klikovka asi ubejvá míň než šály, ale ono ty šály nejsou z žádného bláta, je to z kompozice a tvrdé je to dost :) Pokud nemáš problém s problikáváním mazání (nebo dokonce svícením) u ohřátého motoru v nízkých otáčkách, tak bych to asi neřešil, dokud to jede, tak to jede. Pokud začneš mít problém s mazacím tlakem, tak jako oddálení konečné smrti motoru se dá použít hustší olej (třeba 15W-50) a jako takové nouzo-řešení se ještě může dát jedna půlka ložiska z dalšího výbrusu, ale pokud to dojde do téhle fáze, je možná už lepší tu GO udělat než oddalovat nevyhnutelné...
12:09:52
15.10.2012
Karlos (WIO46)
-> Eidy: Já osobně jsem za rachtající označil motor, který byl přidřený na klice. Ale pořád jel, tak jsem ho dodělal.
10:48:58
15.10.2012
Eidy
-> BooCheer: Taky můžeš mít vůli na pístním čepu. Jak jsou na tom vůle ventilů? To nejde říct, že jsou to šály. A klikovka určitě ubejvá míň než šály.

Já bych teda aby motor klepal, než rachtal. Co to znamená?
09:34:51
15.10.2012
BooCheer
Díky moc... Přesně toto jsem se snažil najit :)
09:29:53
15.10.2012
Vojťas
09:24:38
15.10.2012
BooCheer
Zdravím. Mám takový dotaz. U mé užovky 120L roku 76 už hodně dlouho rachtá klikovka. Neklepe to,jen to rachtá a dělá to takový nepěkný zvuk ale jinak to jede plně krásně. Přemýšlel jsem o tom že vyměním ojniční a klikové šálky za nové,ale strýc mi říká at se na to vyseru že to nepomůže protože klikovka se sjíždí víc než šálky takže to šálky nejsou a je to klika a výměna nepomůže... Nějak se mi to nezdá žeby se ocel sjížděla víc než šálky z nějaké slitiny mosazi nebo co to je. Co si o tom myslíte? A ještě jeden dotaz. Chystam se měnit silenbloky motoru a převodovky. Silenbloky motoru už mám doma ale chci poprosit jestli byste mi neposlali někdo odkaz na internetové stránky,co všechno za silenbloky má být na převodovce. Ještě jsem to rozdělané neměl tak vůbec nevím a chci první nakoupit potřebné věci a pak na tom pracovat. Díky moc
Extreme Tyres