Sháním radu od zkušenějších,než sem já.

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 14.10.2012 do 29.10.2012, založil/a Zdenek Neubert
řadit dle data
22:29:37
29.10.2012
Petr Urban
-> afro100: 3 3 3
12:42:30
20.10.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> afro100: 3 3 3 3 3
21:52:16
18.10.2012
exwrcteam
afro100 18.10.12 21:39:24 napsal:

→ Pavel P@nkáč: to ma pre dedka, aby bol prvy v Lidli na

akcny tovar .. 47
////////3 3
21:39:24
18.10.2012
afro100
-> Pavel P@nkáč: to ma pre dedka, aby bol prvy v Lidli na akcny tovar .. 47
20:46:58
18.10.2012
Pavel P@nkáč
300stovka vacka a sedr 22/24? NEPOJEDE TO:) plus ten rozdelovac...:(

dej aspon sedr tatra trochu si pomuzes... ale volil bych spise jinou vacku jinak nepises na co ten motor mas na zavody? sportovni prilezitostni jezdeni? na dojizdeni do prace?3
16:06:44
16.10.2012
vhml
Já tam vidím dvě chyby. Rozdělovač 105 jak bylo níže řečeno. A SEDR. Na objem 1400 a otáčky které má točit 300 vačka je prostě malý.
01:23:13
16.10.2012
Petr Urban
-> Zdenek Neubert: Odaldím celý motor včetně rozdělovače na míru tvého motoru : skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
22:13:30
14.10.2012
Šediváček
"Se sedrem ti to nikdy nepojede takový motor,... v porovnání s jinou variantou karbecu(ů)"
21:18:12
14.10.2012
MOLSO
-> Zdenek Neubert: no 105 určite nie ... aspoň nie pokiaľ nie je upravená odstredivá regulácia ... ten motor by detonoval od voľnobehu



nemusí to byť nijaký spešl rozdelovač, stačí upravený škodovácky
20:47:50
14.10.2012
Zdenek Neubert
Bylo by tedy rozumnější dát sériový rozdělovač ze 105? Anebo se spíše pídit po alternativě Bosch,Magneti marelli..
20:42:04
14.10.2012
MOLSO
-> Zdenek Neubert: ten rozdelovač vooobec nie je dobry napad
20:33:30
14.10.2012
Zdenek Neubert
Sháním radu od zkušenějších,než sem já.Po dlouhé době sem dostavěl svůj motor fábii 1.4 se vším,co by měl mít sportovní motor.Už dlouho laboruju na odladěním a pořád se k nějakému rozumnému naladění nemůžu dostat.

Motor má: přetryskovaný jednoduchý karburátor SEDR dif. 22,24mm.

velké sací kanály svrtané s potrubím

odhraněný a vyleštěný spalováky KP. 11.4:1

vačkový hřídel 300/300 st. se zdvihy 7.5mm.

rychloprůchozící výfuk 4do1 + odvodní trubka

rozdělovač škoda 105 (velký) + odstraněná podtlaková reg.

svíčky bosch FR5DP

palivo 98okt.



Mohl by mi prosím někdo poradit velikost ventilové vůle a hodnotu předstihu?



Předem všem děkuju za odpovědi
Extreme Tyres