dragon_cb_cz 12.10.12 12:58:40 napsal:
SEDRy jsou oproti EDSR docela vyrazne zaskrcene
Nie je SEDR, ako SEDR a EDSR, ako EDSR. SEDR130 nie je zas tak uškrtený...a EDSR120LS z prvých sérií mi príde zbytočne bohatý...záleží hlavne na stave konkrétneho kusu, osadiť si ho môžeš ako chceš.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Edsr 443751290900
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 11.10.2012 do 12.10.2012, založil/a šípka 120 l
-> šípka 120 l: 112 tam klidne zkus, uvidis jak to pojede. V nejhorsim to bude trochu bohatsi a vic zrat, ale zase to bude trosicku zivejsi. Pokud bys mel vysokou spotrebu tak muzes dat 110. Ale pokud je ten karburator novy, tak to pojede celkem hezky i tak jak je.
-> ferrari: SEDRy jsou oproti EDSR docela vyrazne zaskrcene, maji o dost chudsi smes. V Rapidu mam motor 130 a na nem EDSR 120LS (podle vika, co je uvnitr nevim) a subjektivne to jede +- stejne jako seriova 742.136 s originalnim SEDR. Ale ten Rapidi motor je uz asi celkem vylitany a jak se rika, motory pred smrti jedou nejlip
-> ferrari: SEDRy jsou oproti EDSR docela vyrazne zaskrcene, maji o dost chudsi smes. V Rapidu mam motor 130 a na nem EDSR 120LS (podle vika, co je uvnitr nevim) a subjektivne to jede +- stejne jako seriova 742.136 s originalnim SEDR. Ale ten Rapidi motor je uz asi celkem vylitany a jak se rika, motory pred smrti jedou nejlip

No, to je presne natryskovanie 120LS na začiatku výroby, potom zmenili rysku na 110 (kukni tú tabuľku). Nedá sa iné poradiť, než vyskúšať, otázka, či to nebude príliš bohaté (a či to tiež poznáš). Ale predpokladám, že to bude lepšie, ako 108. 108 by bolo príliš chudobné. Ja som jazdil EDSR120 na mojom Favo motore, osadenie 1.stupeň 110/170, 2.stupeň 140/160. Na prvom stupni som skúsil aj 115/170, bolo to brut. bohaté a spotreba o liter vyššia.
=== optimum 110/170; ale možno aj 112/170.
dragon_cb_cz 11.10.12 22:54:14 napsal:
řada lidí tvrdí, že lepší než 130/136kový SEDR.asi to závisí hlavne od stavu, aj keď aj mne sa to tak javilo...
=== optimum 110/170; ale možno aj 112/170.
dragon_cb_cz 11.10.12 22:54:14 napsal:
řada lidí tvrdí, že lepší než 130/136kový SEDR.asi to závisí hlavne od stavu, aj keď aj mne sa to tak javilo...
ferrari 11.10.12 20:55:12 napsal:
Hl. trysku prvého stupňa daj 110 a idééééééš
A keby dám trisku prvého stupňa 112 to je už moc? takú by som mal naisto zo 120ciatkového karburátora.
Hl. trysku prvého stupňa daj 110 a idééééééš
A keby dám trisku prvého stupňa 112 to je už moc? takú by som mal naisto zo 120ciatkového karburátora.
Takže keby ho založím tak ako je tak by to nešlo dobre keby neham original trisky.ešte som s timto neexsperimentoval tak moc sa neviznám.
-> šípka 120 l: Nějak to určitě pojede, pokud je nový tak určitě lepší než nějaká vylítaná troska. Možná bych jako základ vzal natryskování pro 120LS (112/130) a pak trochu experimentoval. Ale ten 120LS jezdil spoustě lidí na spoustě motorů velice dobře, řada lidí tvrdí, že lepší než 130/136kový SEDR.
Hl. trysku prvého stupňa daj 110 a idééééééš
Čo mislíte bol by dobrý na moror favorit 136 aj takto ako je teraz či s iným natriskovaním.Chcel som zohnať rapiďácky ale na kolko mam ho problem zohnať dal by som aj tento .ak máte niekto skusenost poradte poteším sa každému príspevku.
Škoda 1203, jak se můžeš dočíst i tady: skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../karburatory
jediná rozumná věc kterou mi google vyhodil byla Š 1203 "1190" (TAZ) - Jikov 32EDSR 443 751 290 900 (do 83)
Ale jestli je to pravda to netusim
Ale jestli je to pravda to netusim
Zdravím cvhcel by som poradiť aky je to karburator mam ho od známeho
trisky 170,160,108,130,145
difuzory ma 22/23
vdaka.
trisky 170,160,108,130,145
difuzory ma 22/23
vdaka.