skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozborka čínský pumpy
-> Petr Volfik: Dobrá otázka, ale nic co by nevyřešil škrábanec pilníkem
-> m8rinek: Asi se blbě ptam, ale tak mě napadlo jestli se potom vejde rozdělovač? 

-> Sepp: Rekl bych, ze to to cerpani je tak rychle, ze samotizny stoupani teply vody nebude hrat roli.
Jako první mě napadlo, že z toho chceš udělat čerpadlo na olej pro suchou skříň.
Teplá voda stoupá nahoru, když jí budeš skrz tu hlavu pomáhat tímhle čerpadlem, nebudeš spíš rychleji tu hlavu chladit?
Teplá voda stoupá nahoru, když jí budeš skrz tu hlavu pomáhat tímhle čerpadlem, nebudeš spíš rychleji tu hlavu chladit?
-> afro100: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Je to jen další vývod, stejně jako topení, takže z chladiče, z topení a teď i z hlavy to bude proudit do bloku...
Jediný co si od toho slibuju je zvýšená cirkulace hlavou, tedy její rychlejší ohřátí...
Jediný co si od toho slibuju je zvýšená cirkulace hlavou, tedy její rychlejší ohřátí...
-> afro100: Z hlavy do cerpadla bych rekl.
-> m8rinek: :-) Tak snad jo. Je fakt, ze ja tam mam taky silenej okruh :-)
-> m8rinek: ad Mattes ma napada, ktorym smerom bude prudit voda z tej pripojky k hlave .. ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: RS to tak měla, tak nezbývá než doufat:D.
-> m8rinek: Povedlo se na jedničku 

-> m8rinek: Tyjo bude to stihat cerpat? Nebude jen proudit voda z hlavy do bloku?
Tak pumpu lze rozebrat docela jjednoduše, stačí ji vylisovat ze strany řemenice. Je celá průchozí. Ucpávka je vlepena silikonem. Moje pumpa dopadla takhle...
-> m8rinek: Nevím jek je u toho řešená ucpávka, ale zkusil bych to lisnout od vrtulky a vytlačit to i s venkovním ložiskem.
Tohle není na turbo.)
-> MOLSO:
Už jo.
Už jo.

-> palinator: poznáš pištu ? 

-> m8rinek:
Děláš z toho kompresor, když je ta móda přeplňování?
Děláš z toho kompresor, když je ta móda přeplňování?

-> MOLSO:
Upřímně SSZS.




Myslim že vím moc dobře co s tim zamýšlíš 

Ona to není zas tak špatná pumpa, je to sprostá kopie německý pumpy. Důvod se všichni dozví, až pokud se povede ;).
-> Bukaj: zaliezol mu tam taký malinký chrobáčik ... chrobák čórkar sa volá




-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Sice jsem ještě druhovýrobní pumpu naživo neviděl, ale podle té fotky to vypadá, že by měla jít hřídel taky normálně vylisovat...
Jinak jak to tu sleduju, tak mne čím dál víc zajímá m8rinkův důvod pro tu rozborku...
Sice jsem ještě druhovýrobní pumpu naživo neviděl, ale podle té fotky to vypadá, že by měla jít hřídel taky normálně vylisovat...

Jinak jak to tu sleduju, tak mne čím dál víc zajímá m8rinkův důvod pro tu rozborku...

-> fidelmc: U origo jo.
Covece a proc jsi stahnul tu vrtulku? Nema se ta hridel vylisovat z predni strany i s vrtulkou? Jsem asi jen ultradementni hovado:)
-> m8rinek: nekdy jo, ale je to sazka do loterie, jestli to treba dobre zakalili... :) kamarad ma na vlecce loziska sunshine a po 100tis. km jsou stale OK, ale tam ta loziska odchazeji stejne jen na korozi
-> Jarda: Vydrží i s čínskejma, aspoň mě funguje... ne teda tahle...
-> Jirik_Tuňák: vymeni loziska a treba to pak i vydrzi

-> Jirik_Tuňák: 

No co, je zvědavej jak to vypadá uvnitř. 

-> dragon_cb_cz: to není důležité:D
-> m8rinek: A důvod rozborky v tom případě?
-> dragon_cb_cz: on je novej, na tom není co repasovat :D
Že si dáváš takovou práci zrovna s číňanem, nebylo by lepší repásnout nějakou origo?
-> minno: musí :D
-> m8rinek: a si myslíš, že keď to rozoberieš, tak to ešte pôjde zložiť?

-> vhml: jak myslíš, že jsem sundával vrtulku? :D Ideál by asi bylo to horkovzduchem ohřát a zatlačit lisem..
-> vhml: ...použi kladivo

-> m8rinek: když tě všechno zradilo...
Potřebuji rozborknou čínskou pumpu, vrtulku se povedlo stáhnout, ale jak dál, z přední strany je vidět osazení před ložiskem, takže sem ne, za zadní je zase ucpávka a zalepené ložisko. Myslím, že bude stačit lisovat z přední strany a vytlačit hřídel i s ložisky a ucpávkou... Mám pravdu?