skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fáčko škube
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 30.09.2012 do 02.10.2012, založil/a black_devil
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno
Zastavil:black_devil
Tak pánové, přiznejte se... Koho to napadlo? :D Prej je popraskaná podložka pod karburátorem :)
-> black_devil: Jestli chceš vyzkoušet posik, tak zaslep hadici co vede ze sání do posilovače. Zkus se s tim projet a kdyžtak to dáš zase zpátky... Když to tim nebude koukni na ten rozdělovač a předstih...
-> black_devil: právě že to uvnitř slyšíš.
zkus předstih hnout s tim a zkusit....
zkus předstih hnout s tim a zkusit....
-> Tomaso435: tak to ale asi uvnitř auta neslyším, né? :D Zkusim tam dát zpátky střeďák a uvidíme. Ale jelo to v klidu i bez toho :/
-> black_devil: posik fouká asi takhle: pssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssss dokud nevypneš motor.
-> Tomaso435: Jak fouká posik? :D... To auto brzdí teďka úplně normálně. Dokonce to auto jelo normálně i první jízdu bez středáku, až druhej den začalo takhle blbnout :/
-> black_devil: nejedřív bych dal ten vejfuk zkurvenej :-D teda ještě dřív pořešit rozdělovač.
posik slyšíš bud foukat, nebo auto cuká, nebo to prostě nebrzdí :D
posik slyšíš bud foukat, nebo auto cuká, nebo to prostě nebrzdí :D
je nějaká metoda, jakou vyloučit nebo potvrdit, že závadu způsobuje právě posilovač? Kromě výměna za jiný kus.
-> black_devil: tak to nic moc, mě teda tvrdne ještě pár dalších věcí
jinak neřikam karbec ale rozdělovač. zkus vyměnit palec a proboha ne novej vem nějakej jinej jetej na zkoušku... na víčku uhlik máš?
a jinak bych to viděl na poslední pokud a to návrat normálního vejfuku ... dle mě to tím opravíš

a jinak bych to viděl na poslední pokud a to návrat normálního vejfuku ... dle mě to tím opravíš
ehm,,,,,, žeby přicpaná tryska nebo vzdušník někde??
-> Tomaso435: Nastavením karburátoru to nebude, pač jsem s ním nehejbal a začlo to cukat. Zkoušel jsem i jinej karbec.
Jinak těsně před tím, než mi tohle začalo dělat, jsem přetěsňoval teplotní čidlo u termostatu, o ničem jiným nevím, takže vážně nemám páru, čím by to mohlo být zapříčiněno.
Že by posilovač celej? No je to pár dní, co jsem tady zakládal téma, že mi občas tvrdne pedál.
Jinak těsně před tím, než mi tohle začalo dělat, jsem přetěsňoval teplotní čidlo u termostatu, o ničem jiným nevím, takže vážně nemám páru, čím by to mohlo být zapříčiněno.
Že by posilovač celej? No je to pár dní, co jsem tady zakládal téma, že mi občas tvrdne pedál.
-> black_devil: vono to nemusí bejt ani tak hadičkou na posiku, nýbrž celým posikem.
u mýho starýho hnědýho to byla nemoc tam byl měněnej za 120tiskm asi 6x :-D
jinak to cukání mi dělal vyšší předstih, vratil sem na hraniční hodnotu 6 a vše je ok.
u mýho starýho hnědýho to byla nemoc tam byl měněnej za 120tiskm asi 6x :-D
jinak to cukání mi dělal vyšší předstih, vratil sem na hraniční hodnotu 6 a vše je ok.
Tak hadicí od posilovače to není. Prolezl jsem i zbývající hadice, které vedou do motoru a žádnou prasklinu nikde nevidím. Ten zvuk, jak jsem psal, bude asi dělat tryska na karburátoru, ale nevím to jistě, nepamatuji si, jestli to dělal i karburátor, který jsem měnil.
Čím by to tedy mohlo být?
Čím by to tedy mohlo být?
Ještě mě tak nějak napadlo.. Nemohla by být v prdeli spojka? Ale to by asi cukalo jen při rozjezdu, když tuspojku držím, né? Takhle to začne cukat třeba i po puštění spojky.
-> Kuladmin: Volnoběh drží, spojka zabírá normálně, auto brzdí taky normálně. Teďka jsem se rozjížděl, rychlost asi 20km/h, otáčky tak 2000 a začlo to škubat, auto cukalo, ale otáčkoměr ukazoval stále těch 2000.
Mezi hlavou a sacím potrubím je dáváno nové těsnění zhruba před 3-mi týdny., napadla mě ještě podložka pod karbcem, ale ta nevypadá nijak špatně, vyměnil jsem hadici s přivodem paliva, co jde do AC pumpy.
S tím vejfuk to asi nebude mít nic společnýho, pač když jsem to projížděl po sundání toho tlumiče, jelo to v pohodě.
Mezi hlavou a sacím potrubím je dáváno nové těsnění zhruba před 3-mi týdny., napadla mě ještě podložka pod karbcem, ale ta nevypadá nijak špatně, vyměnil jsem hadici s přivodem paliva, co jde do AC pumpy.
S tím vejfuk to asi nebude mít nic společnýho, pač když jsem to projížděl po sundání toho tlumiče, jelo to v pohodě.
-> black_devil: Pokud to nekde saje falesnej vzduch bude to blbnout porad co mezi hlavou a sacim potrubim? To ze ma pryc stredovy tlumic bych zas az tak neresil pokud je to udelano alespon trosku solidne. A ta spojka zabira normalne nebo jak? A chod motoru na miste je jaky ? bezi normal volnobeh drzi se nebo to lita apod?
Tak jsem tu zas :D Hadičky jsem prolezl, vyměnil jsem karbec, cuká to dál :/ Co s tím? Nemůže s tím mít spojitost ten vyříznutý středový tlumič? Pořád slyším ten zvuk při sešlapávání nebo pouštění pedálu, jen v určité poloze, zvuk, jako kdyby byla u kompresoru prdlá hadička. Prosím, prosím, poraďte :(
-> Kuladmin: Brzda je v pohodě, nevypozoroval jsem žádnej problém. Omrknu ty hadice, je možný, že bude nějaká natržená, motor ležel půlkou na zemi, byl prasklý držák převodovky.
saje nekde falesnej vzduch co podtlakova hadice na posilovac brzd? jak se chova brzdovej pedal?
Ahoj, měl jsem teďka pujčenýho Favorita, r.v. 92, karbec. Žádný úpravy to nemá, spíš jen to má míso střeďáku lešeňovku a nějakej laďák. Problém je ten, že když se chci rozjet, buďto musím pouštět spojku strašně pomalu, s citem, nejlépe bez přidávání plynu (takže v kopci jsem v hajzlu) a nebo tak, že si musím pořádně zahrabat. Nevím, v čem je problém, spojka by špatná být neměla, dělá to hlavně při rozjezdu, ale občas se stane, že mi takhle cuká fáčko i na dvojku. Ještě jsem si všiml, že když tam mám jedničku, nebo dvojku a přidávám plyn, slyším něco, jako kdyby nějakou malou prasklinou v nějaký hadičce unikal vzduch. Co by to mohlo způsobovat? Mohl by to být ten vyříznutý střeďák? Díky
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno
Zastavil:black_devil