mpi problemek

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 24.09.2012 do 01.02.2013, založil/a kure
řadit dle data
21:17:54
01.02.2013
Petr Volfik
-> kure: A co ukostření motoru? Zkoušeli jste ty svíčky na liště pořádně ukostřit?
17:54:48
01.02.2013
kure
takže všechny zdravím měl bych tu další potíž z motorem mpi tentokrát starší model mpi 50kw nejde jiskra když vyměnim zapalovaci modul z druheho taky nic a halluv snimač je vyměněn na vagu nehlási žádnou chybu , ale nevim zdali by mělo hlasit chybu při odpojeni zapalovaciho modulu protože i když jej odpojim hlasi 0 nalezených chyb možná je chyba v jednotce ecu zkusím sehnat druhou včetně imobilizeru ,řešil někdo z vás podobný porblém? děkuji všem za reakce
07:26:30
04.10.2012
Hřib
-> HanysR: tu samou závadu mi dělala felda BMM, po zapnutí klíčku čerpadlo natlačilo a vyplo, po startu hned chcíplo, nakonec to bylo relé vstřik. čerpadla, zkus půjčit třeba z jiné feldy - už nevím, jestli bylo obyč a nebo nějaké specielní a nebo to bylo to X-ové, je to už tak 8 let a byla to BMM, ještě že tam byl plyn, na ten to jezdilo bez problémů, ale starty jenom do -5 4
07:13:13
04.10.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> HanysR: a který ty vstřiky jste konkrétně měnili ? to že diagnostika napíše že vstřik na 1. a 2. válci, neznamená to, že to je fyzicky ten vstřik na 1. a 2. válci... mohou to být klidně na 3. a 4., protože jednotka ovládá pouze skupiny válců, ne každý samostatně... proměř vstřiky multimetrem, měly by mít odpor něco málo přes 14 Ohmů . Taky by nebylo na škodu povolit vstřikovací lištu, vytáhnout ji i se vstřikama ven ze sání (ale hadice a kabely nechat zapojené) dát pod vstřiky nějakou nádobu a zkusit startovat a při tom prohlídnout, že vstřiky dělají stejný rozstřik... ale jak tak koukám na výpis, kde všude je zkrat na kostru, myslím, že nebude od věci otevřít kabelovej svazek (nebo sehnat jinej) ...
23:10:37
02.10.2012
buldozerxxx
MEL JSI S TIM CHVILKU JEZDIT TREBA 3-4 DNY..ABY JSI JI NEKUPOVAL NAKONEC TREBA ZBYTECNE :-)JA TEDA DOUFAM ZE NE :-)
20:16:55
02.10.2012
kure
no já myslím že pokud je to MPI tak určitě má min jednu kouzenou krabičku někde v motorovém prostoru měl jsem Bmm na lpg a měl jsem 2škatule :-) jinak jsme dnes koupil novou lambdu od bosche za cca 1500,- tak se uvidí co to udělá
17:41:38
01.10.2012
HanysR
-> Dušan: RJ plynu to žadnou nema 1 , je to ještě klasika
17:31:02
01.10.2012
Dušan
-> HanysR: neni nahodou chyba v RJ plynu ? Ta umi taky pekne zatopit
16:50:08
01.10.2012
HanysR
-> buldozerxxx: tak benzín tam normalně jde pod tlakem, to tata kontroloval
16:42:30
01.10.2012
buldozerxxx
acha...a filter???znacka cerpadla???cinske vydrzi tak jedno leto :-) nekdy lepsi koupit starsi orogonal :-) tohle je proste del meho problem s palivem...sel bych od nadrze dopredu... :-) to se tezko posuzuje :-) cerpadlo mam doma na zkousku jine ale jste vsichni daleko...
16:37:43
01.10.2012
HanysR
-> buldozerxxx: cerpadlo je tam právě nedávno nové, tak půl roku
16:35:07
01.10.2012
buldozerxxx
problem se vstrikama mi psala diagnostika kdyz jsem mel pridrene cerpadlo na benzin :-) auto cukalo a psalo to jak pises vstrik na prvnim valci :-)
16:34:49
01.10.2012
HanysR
-> Dušan: jojo benzín to dává 4
16:31:25
01.10.2012
Dušan
-> HanysR: benzin tam jde ?
16:11:59
01.10.2012
HanysR
Nebudu zakládat nové téma a hodim to sem.

Felda 1.3 MPI r.01

Na benzín naskočí a hned chcípne, na přidání plynu nereaguje, když tu chvilku jede, tak to má hrozně nepravidelný chod.

Když to natočím na plyn tak je vše ok, jak při jízdě přepnu zase na benzín, tak to vůbec nejede a musím opět na plyn.

Tata byl v servise a že pry to jsou 2 vstřiky, tak jsme je vyměnili, ale problém zůstal stejný.

Vag vypíše tyto chyby:



4 Nalezeny chyby:

01247 - magneticky ventil 1 pro nadobu s aktivnim uhlim (N80)

29-00 - zkrat na kostru

01249 - vstrikovaci ventil valec 1 (N30)

29-00 - zkrat na kostru

01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)

29-00 - zkrat na kostru

00525 - Lambda-sonda (G39)

05-10 - vstup otevren - Intermittent

Ted tam byl znova, a že típek potřebuje nějaký pin aby tam mohl ty vstřiky přepsat nebo co, nějak sem to nepochopil 9



Poradí někdo? 8
11:11:33
01.10.2012
kure
tak lambada odpojená a zatim bez problemu jezdi
21:04:05
30.09.2012
buldozerxxx
tohle se mi nezda jako projev klapky....tam videl bordel v pripade volnobehu ...ale ne tohle..muj nazor je ta lambda...ja si s tim zazil svoje :-) proste vytahni stekr a hotovo.. :-)
20:37:33
30.09.2012
kure
no zkusim tu lambdu a kdyby nedejbože nic tak už pak ta klapka
19:58:27
30.09.2012
buldozerxxx
hele klapku mam doma lezet Z dvoutisicovky feldy.uplne prd najeto :-) a tu lambdu vem a odpoj ji..a zkus ject bez ni....melo by si to hodit nejakou nahradni tovarni hodnotu ale da se to takhle pznat.mozna trosku klesne vykon ale nebude se projevovat ta zavada...Kratkodobe tim nim neskazis,potom muzes shanet....moje zkusenost napr:s bosch nic moc..dlouho nevydrzela,pak jsem sehnal cstarsi typ NTK tusim ...a bylo to v cajku :-) hodne stesti :-)
18:51:37
30.09.2012
kure
pokud to bude lambdou doufám že ano nehodlam kupovat klapku za 4litry :-) jakou kvalitu by jste mi doporučily?? delphi,bosch,noname,starl ine,origo škoda nebo jine dik za rady tipy
18:48:07
30.09.2012
kure
zitra skočím na notebook pokud se nepletu tak zásuvka by měla byt někde pod palubkou na straně pojistkovky ??
18:47:02
30.09.2012
kure
problem pořád setrvává
16:53:51
30.09.2012
Billislav
Riesil som uplne rovnaky problem,auto sa spravalo presne podla popisu,vadna lambda (inak mala tri mesiace - vyskokokvalitny vyrobok),prisiel som na to tak,ze pocas jazdy som mal pusteny notebook a sledoval diagnostikou udaje co liezli z lambdy...
21:29:43
28.09.2012
Petr Volfik
-> kure: No, a? Pomohlo to něco?
18:23:55
28.09.2012
kure
snimač snad jen lehce
zvětšit mpi problemek  - obrázek od kure vložen 28.09.2012 18:23:55
18:22:27
28.09.2012
kure
zase ta k zasrane to nebylo :-)
zvětšit mpi problemek  - obrázek od kure vložen 28.09.2012 18:22:27
18:20:54
28.09.2012
kure
tak dnes proběhla rozborka a nějake to čištěni přidám pár fotek
zvětšit mpi problemek  - obrázek od kure vložen 28.09.2012 18:20:54
upraveno 1x, naposled 28.09.2012 18:21:10
19:02:38
27.09.2012
Maťulo
A ja si myslím, že mala ho pgekypgyt! Toto sú len dohady všetko! Bez diagnostiky nič nezistíš... 4
18:54:48
27.09.2012
buldozerxxx
ja myslim ze bude problem v lambda sonde :-)...dava behem jizdy nejaky nesmyslne udaje :-)
08:31:19
27.09.2012
kure
no ještě jsem se k tomu čištění nedostal ale ještě přidám nějake indicie tento problem byl i před výměnou palivoveho filtru , auto při jizdě když přestane táhnout vyřadím do neutrálu a zdechne po te normálně nastartuji a chytne a zase chvily jede ,dnes při jizdě z kopce na volnoběh taky napřed to otáčky pěkně drželo ,ale po chvíly začaly padat a padat až to zdechlo ,nědke bude chyba jinak ty KM co jsme psal že to má najeto nevšímejte si toho :-) tam je asi 2x tolik :-D
21:32:50
24.09.2012
StepaNoFUN
-> kure: V tomhle Ti těžko někdo poradí. Viděl bych to na poškozenej símač polohy škrtící klapky, ale musel bych si to ověřit. Nejjednodušší je připojit k počítači a zjistit co je špatně. A připojit k počítači neznamená jenom vyčíst paměť závad, jak si 95% lidí myslí...
21:15:15
24.09.2012
Kuladmin
Vycisti skrtici klapku a nastav ji, pak ocisti cidlo polohy klikovky tim take nic nezkazis.
21:11:55
24.09.2012
Tommyk
začlo to dělat po tom cos vyměnil palivovej filtr?



nebo si ho měnil protože sis myslel že je to tim?
21:04:22
24.09.2012
kure
zdravím všechny ,mám takový menší porblém z mou 1,3mpi rok 2000 jde o to že mi při běžne jizdě auto přestane táhnout stratí výkon až když jednou- dvakrát šlápnu po plynu se to zase chití a chvíly jede během jizdy na 10km mi to udělá asi 5x co jsem měnil tak paliv filtr na tachu mám 71tkm všem děkuji předem za rady
Extreme Tyres