teoreticky sani bmm mpi karbec

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 22.09.2012 do 25.09.2012, založil/a exwrcteam
řadit dle data
20:02:50
25.09.2012
exwrcteam
tak na to kaslu necham to na 50 kovym bmm potrubi...5
13:14:13
25.09.2012
Markop
Musels bys nějak vyřešit předehřívání sání při studeném motoru a to ještě před samotným startem (elektrické topné těleso), jinak se ti bude nasávat velice chudá směs a při akceleraci by se hromadilo dole v sání palivo, při deceleraci by se zase hromadně odpařovalo. I tak by ale asi byly špatné přechody mezi volnoběhem a částečným zatížením, blbnul by si tím ECU, na tohle by se jen velmi těžko adaptovala.

K rezonanci, která zvyšuje tah motoru, dochází v MPi sání jen v určitém (spodním) pásmu otáček, možná by ti to krouťák u BMM zvedlo, ale efekt by byl zřejmě malý, mělo by to pravděpodobně víc nevýhod než výhod.



Ale pokud to chceš vyzkoušet, směle do toho, třeba objevíš netušené ;-)
12:55:18
25.09.2012
TechniX
-> exwrcteam: přesně jak píše Matulo, také bych se na to vykašlal a zbytečně stím neexperimentoval spíše to nemá ani cenu .. To potrubí je stavěno na proudění vzduchu né jak nějaká tobogána pro palivo :) Odjakživa platí čím blišší cesta do spalovacího prostoru, tím rychlejší plnění, kdyby to přineslo krouťák, injektory by klidně daly až na začátek toho hliníkového tobogánu 3



spíše raději bych doporučil, pohrát si s hlavou, rozšířit jak sací tak i výfukové kanálky, slícovat stím veškeré potrubí, rozšířit vnitřek sacího potrubí, jinačí injektor a případně si pohrát s mapou na obohacení směsy jen v určitém pásmu :) budeš stím mít sice práci, ale výsledek to bude mít větší než nějaký mpi potrubí, ale je to na tobě jak se rozhodneš ...
09:20:53
25.09.2012
Maťulo
-> exwrcteam: to bude taky nepatrny rozdiel, ze ho ani nepocitis! A ak naozaj ziskas nejaky Nm na vyse, tak ho zabijes bud blbim SP v prevodovke, alebo blbim rozmerom kolies/pneumatik... Podla mna to nema vyznam! 4
20:56:48
24.09.2012
exwrcteam
-> Maťulo: prave proto se ptam jestli to je k necemu a nebo k nicemu.. teoreticky kroutak prakticky,.....?
20:35:35
24.09.2012
Maťulo
-> exwrcteam: aky to bude mat vyznam??? nejako to nechapem...
20:17:25
24.09.2012
exwrcteam
-> TechniX: prave premejslim jestli by mpi parohy fungovali s bmm vstrikem... jinak pujde o zastavbu do 742 do budouciho letniho vozu
20:12:01
24.09.2012
TechniX
-> exwrcteam: potrubí podobné, jen akorát jinak naklopené oproti 742 a jinačí příruba .. na pickupa byly zhruba max 27mm kanály ... na karburátor se použít dají, jen je třeba vyrobit si sklonovou podložku a redukci na karb (pokud ovšem jde o zástavbu do 742) :)
19:44:29
24.09.2012
exwrcteam
a co bmm vstrik?
21:24:50
23.09.2012
TechniX
-> elbacil: jo viděl jsem firmy které toto upravují a dobře se na tom živí.. ale moc bych to za výbornou věc asi nepovažoval nebo bych od toho moc nečekal, přeci jen je to urobený na škrtící klapku a na 4 injectory né na karburátor
11:06:14
23.09.2012
elbacil
Nejaka firma také sanie aj predava vraj na zvýšenie krutiaceho momentu. 1
09:54:14
23.09.2012
TechniX
-> TooM-As: Ano platí, stejná délka ke každému válci aby byla nejlépe stejná a přímá kratší dráha, aby došlo k rychlejšímu naplnění v daný moment (ale nemusí být v některých případech pravidlem) .. to když si to představíme u vstřikování to už rovnou můžeme říct že každý injektor může být hozenej naprosto kdekoliv daleko od plnění válce a hned každej pochopí že je to blbost 3
09:20:41
23.09.2012
TooM-As
Mimochodem jak je to s délkou větví ke každému válci ? Platí to samé co u výfuku , aby byli vsechny pokud možno stejně dlouhé ?
15:17:14
22.09.2012
castrol
-> elbacil: exwrcteam 22.09.12 08:14:25 napsal:

vecnaaa nezkousel ste nekdo pouzit MPi sani na karbec pripadne BMM?
15:05:08
22.09.2012
Markop
-> elbacil: Ne, to je sání z MPi.
11:24:07
22.09.2012
Maťulo
-> exwrcteam: nemal kedysi karbec na mpi sani aj Bery ???
10:52:44
22.09.2012
elbacil
-> Marcius: to je sanie z BMM?1
08:49:00
22.09.2012
exwrcteam
-> Marcius: prave ja nad tim premejslim nad BMM tak me zajimalo jestli nejakej pokuston to zkousel pripadne nazor nekoho dalsiho na danou vec:)
08:43:25
22.09.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
08:35:20
22.09.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> exwrcteam: osobne jsem to nezkousel, ale nekolikrat jsem to videl. Pocit pry byl lepsi - vetsi kroutak v nizsich otackach, ale za studena se v té společné komoře co je pod klapkou prý shromažďoval benzín... takže nevim no. Z hlediska teorie je pro klasický karburátor, který má zásobovat všechny 4 válce výhodnější použít kratší sání... osobně než upravovat MPi sání, tak bych se pokusil vyrobit nějaké mezikusy mezi origo karb. sání a hlavu... tím by se dalo dosáhnout mírné prodloužení... ale zase... někde to přidá, jinde vezme.... myslím že když tady je moderní doba turb a kompresorů, tak vymýšlení těchto nejistých pokusů je trochu zbytečný.
08:14:25
22.09.2012
exwrcteam
vecnaaa nezkousel ste nekdo pouzit MPi sani na karbec pripadne BMM? pocity zkusenosti ?doufam ze me neukamenujete prosim prispevky pouze k veci:)
Extreme Tyres