klepanie motor

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 15.09.2012 do 01.10.2012, založil/a 136rapid
řadit dle data
22:49:03
01.10.2012
136rapid
tak chyba odstranená vymenil som sviečky, káble a nalial viac oktanový benzín a klepot zmizol.

v sobotu som sa troška nahanal po jazde som odstavil motor. Odvtedy mi vobec neraguje na plyn iba ked pridám viac plynu v nizkych otáčkach ho dusí ako ked je studený ani po zohriatý sa nič nezmenilo až kým sa nedostne nad 3000 ot potom ide ako gula ale pod 3000 skoro na plyn vôbec nereaguje skúsil som aj vyčistit karburátor vyfukal som trysky vymenil tesnenie ale nič nepomohlo stale to robí
15:05:31
24.09.2012
Nwkt
-> sbf: sbf 20.09.12 13:43:54 napsal:

na skoru 781.136 teda 100% netreba aditiv?
781 je Fáčko
14:40:33
24.09.2012
sbf
NWKT...



Kde som sa pytal na fackovu hlavu?



Pytal som sa na 136 hlavu ktora sa hodi ci na 781 alebo na 742 blok, a preto 2. odsek co napisal darklord nie je celkom pravda, cize vsetky 781 co najdem na vrakacoch nie su automaticky na bezolovo, staci ak tam niekto dal starsiu hlavu



urcenie na bezolovo robi podla vsetkeho asi len ta dierka (dik MOLSO) alebo /8
13:45:38
24.09.2012
Maťulo
-> 136rapid: to je zvuk pístu po výbrusu! 4
13:43:33
24.09.2012
TechniX
to sem se takhle dlouho nenasmál 3 3 3 jak prej "Ty voe slováci proberte se, to je poslední dobou děs" ... dobře ty -> Nwkt: a -> U-Geen: ! 4
upraveno 1x, naposled 24.09.2012 13:45:38
13:10:22
24.09.2012
minno
-> U-Geen: tak nie no70
12:58:12
24.09.2012
U-Geen
12:48:13
24.09.2012
minno
Nwkt 24.09.12 12:33:09 napsal:

→ sbf: Ty voe slováci proberte se, to je poslední dobou děs
Či to nebude tým, že národnosť na virte sa už časom akosi premenila v neprospech čechov :D A potom sa ti zdá, že češi prispievajú relatívne normálne, keď ich tu je asi tak 1/3 celého osadenstva a prispejú len sem-tam3
12:38:33
24.09.2012
minno
-> 136rapid 15.09.12 19:19:50: klepanie ventilov, čiže detonácie. Klasika u škodovky, máš buď zlý predstih, alebo nevhodné palivo (málo oktánov), alebo už vybehaný rozdeľovač s vôľami a vyťahanými pružinkami odstredivej regulácie, alebo kombinácia jedného i druhého. Alebo ak je ten motor viac upravený, rozdeľovač vôbec nemusí mať charakteristiku zapaľovania pre daný motor a potom je to celé zle.

Detonuje to v závislosti od záťaže motora, čiže niekedy nemusí, inokedy zas áno.
upraveno 1x, naposled 24.09.2012 12:40:17
12:33:09
24.09.2012
Nwkt
-> sbf: Dyť se ptáš na fáčko a fáčko je tam napsaný, tak netvrď, že tam nic neni.



Ty voe slováci proberte se, to je poslední dobou děs
12:21:48
24.09.2012
minno
-> Majki88 20.09.12 13:54:53: blbosť
12:13:36
24.09.2012
MOLSO
-> sbf: na 781 ta 8cka nebola uvedena





pri 4 valci mas naliatok. AK je v nom vyvratna dierka hlava je na bezolovo
12:11:29
24.09.2012
sbf
tam ale nie je nic napsany (okrem toho ze vsetky favoritky z fabriky boli na bezolovo).

cize vsetky 781.136 hlavy maju na odliatku pod cislom motora uvedene ako typ motora 136/8?

alebo bez /8 a aj tak su na bezolovo? a ako zistim ze hlava je povodne z 781 a nie zo 742?
15:19:39
20.09.2012
Nwkt
-> sbf: O 2 příspěvky níž to máš napsaný
14:29:35
20.09.2012
peti
-> Majki88: takze ak je hlava hlinikova tak 100% nepotrebuje aditiva ?
13:54:53
20.09.2012
Majki
-> sbf: 781.136 je hliníková hlava tudiš aditiva 100% nepotřebujěš
13:43:54
20.09.2012
sbf
na skoru 781.136 teda 100% netreba aditiv?

na nete je spusta clankov ze u 136 rozhoduje znacka na hlave cize kde je pravda?

(o.i. typ bloku nema co robit s pouzitim typu paliva, je to vec hlav)
upraveno 1x, naposled 20.09.2012 13:46:30
17:02:27
18.09.2012
136rapid
takže asi by bolo najlepšie keby som dal dole hlavu a pozrel v akom je stave
16:51:48
18.09.2012
darklord
-> afro100:



Použití bezolovnatého paliva u starších vozidel ŠKODA



V souvislosti s připravovaným postupným zákazem distribuce olovnatého benzínu ve státech EU i v dalších zemích, uvádíme rozlišení vozů ŠKODA dle povoleného druhu paliva.



1.motory vozů Škoda s pohonem zadní nápravy, vyráběné do roku 1989(končily typem Š 136), byly konstruovány na olovnatý benzín. U těchto typů motorů je při trvalém používání bezolovnatého benzínu nutno palivo upravovat přidáváním vhodných aditiv. Výrobci aditiv jsou nositeli záruky za spolehlivou funkci motoru při aplikaci jejich přípravků.



Mezi vozidly s pohonem zadní nápravy tvoří vyjímku:

a) vozy Škoda s pohonem zadní nápravy, vybavené motory typu 135, které mohou používat jak olovnatý, tak i bezolovnatý benzín.( Ukončení výroby v roce 1989).

b) vozy Škoda s pohonem zadní nápravy, vybavené motory typu 135 BENDIX, v nichž musí být používán výhradně bezolovnatý benzín.(Ukončení výroby v roce 1989).



2. Všechna vozidla Škoda s pohonem přední nápravy s motory Š 781.135, 781.136, t.j. typy ŠKODA Favorit, Forman, Pick-up jsou způsobilá trvale používat bezolovnatý benzín.(Výroba těchto vozů byla zahájena v roce 1988)
16:49:35
18.09.2012
Hurdis
-> afro100: Já ho tam dávám taky.
16:44:59
18.09.2012
Nwkt
-> afro100: Ne všechny byli upravený na bezolovo z fabriky
16:43:07
18.09.2012
afro100
-> 136rapid: na 136tku aditiva ? wtf? naco?
16:39:21
18.09.2012
136rapid
ventily boli nastavené aj s predstihom ked som motor zakladal ten predstih by som mohol ešte zoštelovat ale nerobí to pravidelne niekedy aj pri vysších otáčkach ide normálne bez klepania

ešte jedna otázka predchadzajuci majitel behal na tom motore bez aditíva /prísadi olova/ a tankoval bezlovnatý môže to byt že teraz tým počut klepanie ventilov???
19:31:46
15.09.2012
Vojtisek
-> 136rapid: předstih? máš seřízené ventily?

-> castrol: asi tak, "hledej"4
19:28:17
15.09.2012
castrol
19:19:50
15.09.2012
136rapid
zdravím vedeli by ste mi poradit mám v rapidke motor 136 bola pred pár rokmi robená go má ostru vačku za jazdy ked ho pár krat povytáčam tak počut klepanie ventilov motor sa neprehrieva teplota drží má aj olejoví chladič
Extreme Tyres