skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favorit nezname Kw
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 02.09.2012 do 27.09.2012, založil/a dodik - zrušená registrace
-> castrol: ale jen začatečník , nemá tam nikde dvojtý w a mIláÁÁShKu:-*
-> Mates AZNP ŠKODA: emo
EKOšMEJD BOL VžDY PORUCHOVY ASI NAJHORšIE čO SI TAM MOHOL DAť


)-> Tomaso435: máš nějakou krpu u 748.136 B (komprese, palivo apod.)
diky za tu historiu motorou takze uz viem
ako ja tam mam teraz karbik a funguje to celkom schopne az na to blbre zapalovanie
no prave ze ja neviem ani rok vyroby lebo na vyfukovom potruby bola lambda sonda ked som ho bral a remenica je tam zo stareho typu.
tak aspoň ten ekošmejd karb jsem trefil. A co nikdy pořádně nefungoval.
Historie motorů
typ: popis:
Š 781.136 (od roku 1988 do července 1991)
příprava směsi karburátor (Pierburg, od průběhu roku 1989 Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
největší výkon 46 kW (63 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 96 i bezolovnatý
Š 781.135 (od července 1991)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 43 kW(58 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
verze s neřízeným katalyzátorem (42 kW (57 k) / 5000 min-1, 94 Nm / 3000 min-1) - jen bezolovnatý benzín
Š 781.135 E (v průběhu 1991)
příprava směsi elektronickým karburátorem (Jikov), řízený katalyzátor
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 90 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Š 781.136 X (od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
Š 781.135 B (od 1993)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3250 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
Š 781.136 B (od března 1993)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1(rovná dna pístů)
největší výkon 50 kW (68 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3750 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
typ: popis:
Š 781.136 (od roku 1988 do července 1991)
příprava směsi karburátor (Pierburg, od průběhu roku 1989 Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
největší výkon 46 kW (63 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 96 i bezolovnatý
Š 781.135 (od července 1991)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 43 kW(58 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
verze s neřízeným katalyzátorem (42 kW (57 k) / 5000 min-1, 94 Nm / 3000 min-1) - jen bezolovnatý benzín
Š 781.135 E (v průběhu 1991)
příprava směsi elektronickým karburátorem (Jikov), řízený katalyzátor
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 90 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Š 781.136 X (od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
Š 781.135 B (od 1993)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3250 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
Š 781.136 B (od března 1993)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1(rovná dna pístů)
největší výkon 50 kW (68 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3750 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Já tipuju, že je to Ecotronic tudíž 40kW.
A není to jedno? Stejně tam ten rozdíl nepoznáš. E nebyl to ten ekošmejd (nějaký ten elektronický karb)? Ten měl snad 42kw ne?
-> dodik: 40kW
-> Mr_Kubas: 47kW nějaká novinka?
-> Mr_Kubas: 47kW nějaká novinka?

-> dodik: Tipuju 43 kW..
ako mam zistit kolko KW mam motor kedze som ho vimenil.na bloku pise 781.135E