Škoda Felicia 1.3 Mpi - volnoběh drží 2000 ot.

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 30.08.2012 do 14.09.2012, založil/a Bobacz - zrušená registrace
řadit dle data
20:33:54
14.09.2012
Bobacz - zrušená registrace
Po 2 týdnech byl volnoběh vyřešen. Dostal jsem tip od kolegy z brigády, že má známého, který si s tím poradí. Bohužel známý si s tím neporadil, neboť dělal úplně něco jiného, než jsem řekl, že by se mělo udělat a že to na 85% dělat bude. Tím pádem ve mě bouchli saze vzteku a kabel jsem si objednal. Reset probíhal naprosto bez problému a samotné nastavení klapky také. Kupodivu chybové hlášení auto téměř nevypsalo, kromě chyby v řídící jednotce, který byl důsledkem zvýšeného volnoběhu. Po dokončení akce se volnoběh drží krásně na těch svých 800 ot. Jediné co byl menší problem, že konektor byl ve zdířce volný, ale to vyřešil kolega, který mi přijel pomoc na tom svojem jednostopu a celou dobu jej držel 3.



Kdyby někdo měl stejný problém, viz. se může snadno dozvědět více :

checksum.cz/forum/viewtop ic.php?t=16&s...

lugosy.smirci-krize.cz/cl anky-skoda-felicia-1300-mp i-siemens-simos2p.php

motordiag.cz/
20:27:55
31.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
-> castrol: díky tam jsem to nezkoušel 3 31
19:49:09
31.08.2012
castrol
-> Bobacz:
zvětšit Škoda Felicia 1.3 Mpi - volnoběh drží 2000 ot. - obrázek od castrol vložen 31.08.2012 19:49:09
19:03:11
31.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
-> Kuladmin: o juknu na to díky
18:54:02
31.08.2012
Kuladmin
neni nad pojistkovou skrinkou ale vedle ni pod palubkou smerem ke sloupku (k boku auta).
18:46:02
31.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
-> Maťulo: jojo tam jsem hledal, hmatal jsem nad pojist. skříň, ale nic jsem tam nenašel a pak jsem se díval i do pojistkové skříňky a taky jsem tam nic nenašel, ale když teď už vím kde je, tak zkusím jej najít důsledněji
18:38:47
31.08.2012
Maťulo
-> Bobacz: konektor je pod palubovkou, ked odklopis poistkovu skrinku... 4
18:36:41
31.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
Dnes jsem se ptal a vypadá to, že si to budu muset vyřešit sám. Jen bych měl takový hloupý dotaz, nevíte, kde je zdířka pro ten diagnostický kabel ? Kdy už ,tak ze zvědavosti se ptám. U megana jej máme ve středovém tunelu, ale u felicie jej nemůžu najít. Dnes jsme se byli projet a uvidím, možná se to "vyjezdí", dnes se to po pár km drželo na 1200 ot, ale občas to vylítlo na 2000ot, ale po popjetí to zase spadlo. Táta se v pondělí ještě v práci zkusí zeptat kolegy, který je na takové věci expert, případně dá nějaký kontakt. Děkuji www.motordiag.cz/produkt/ fast-KKL-USB
22:58:22
30.08.2012
Kuladmin
Sezen nekoho kdo ma i neorigo kabel za par stovek stahnes ten program + treba vagcom starsi verzi a resetne a nastavi se klapka ale nez se totot provede tak bych tu klapku uz vycistil poradne 4 kolem dokola dosedaci plochy.
20:19:02
30.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
-> Milan 136: bohužel nejspíš jo, zítra se poptám, ale vím, že většina má klasickou Bosch KTSku, kterou to prý nejde. Musím se poptat. Díky
19:48:27
30.08.2012
Milan 136
-> Bobacz: sežeň někoho se supervagem a je to
19:47:03
30.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
-> OndraKrupi: prý ve většině servisech to zrovna u Felicie nejde. Tento program, který se normálně stáhne, vše spraví www.motordiag.cz/motordia g/msm . Ale teď jsem přečetl další články a prý je lepší jezdit a ono si to ta řídící jednotka přizpůsobí. Díky tomu, že ta škrtící klapka nebyla pravidelně čištěna, tak se to stává u většině vozů. Problémem je "čip" v řídící jednotce Simos 2P a ten je prý již od výroby blbě konstruován. 8 Zkusím jezdit a uvidíme
19:38:30
30.08.2012
OndraKrupi
napojit na VAG a vyresetovat ne?
19:23:07
30.08.2012
Bobacz - zrušená registrace
Ahoj virťáci, stala se mi taková věc u Škody Felicie 1.3 MPI - 1998. Chtěl jsem vyčistit vzduchový filtr, sundal jsem celý kryt nasávání škrtící klapky až k filtru, že jej vyčistím. Na hrdlo škrtící klapky jsem dal čistý hadr, ať do ní samozřejmě nic nespadne. Po vyčistění filtru jsem se koukl na škrtící klapku a skoro vůbec nebyla zakarbonizována, pouze jsem vzal vlhký hadr s petrolejem a jedenkrát jsem ji otřel, ale skoro vůbec to nešlo, tak jsem to tak radši tak nechal. Nandal jsem filtr, kryt nasávače, vše jsem zkontroloval, zda-li vše pasuje a zkusil nastartovat. A tady nastává problém.



Po nastartování okamžitě motor vyběhl na 2000ot. Nevěděl jsem co se děje, plyn šel krásně, vracel se. Opět jsem to oddekloval. Vše vypadalo vpořádku, opět jsem nastartoval, volnoběh 2000 a sem tam po sešlápnuti plynu klesl na 1500 ot. Co mi ale přišlo divné, že ač je volnoběh 2000ot, tak škrtící klapka je zcela uzavřena. Zkoušel jsem kousek jet, motor jde krásně do otáček, tahá jak má, ale nic to není platné. Mě osobně to připadá, že po tom lehkém vyčištění škrtící klapky, to začalo sát falešný vzduch. Táta se mi na to díval a říkal, že si myslí po ujetí pár kilometru, že to zase bude OK, ale na internetu psali něco jiného.



Nyní pročítám skodahome apod. stránky a dočetl jsem se, že po vyčištění klapky jim nastal stejný problém, který vyřešili resetování ř.j. nebo jejím přenastavením anebo ujet alespoň 500 km.



Popravdě nevím co dělat, do servisu jet nechci, protože psali, že většinou vymění řídící jednotku, a tím je samozřejmě problém vyřešen, ale četl jsem, že díky speciálního programu, který v servise nemají, se dá resetovat.



Pro ukázku mám orientační video, kolísání otáček je z důvodu popojíždění.

Škoda Felicia 1.3 MPI




Děkuji všem za reakci 6 8
upraveno 1x, naposled 30.08.2012 19:24:39
Extreme Tyres