skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problém plný výkon škoda 110r
Vytáhni strunu z bowdenu a pořádně ho promaž. Totéž udělej i u ložiska pedálu a u přepákování.
musis tam mat niekde volu, este bol/je jeden druh plynoveho pedalu z tisicky, a ten samotny uz mal prevod, nieje to ta klasika ako to je v 105/120 a podobne, ale prakticky na zoslapnutie pedala si tym prevodom "prekonal vacsiu vzdialenost". To by myslim pomohlo, len byvaju dost vyzuzlane tie pedale.
jjj nafotim a porozmýšlame :-)
Njn, asi bude len problém s tom prepákovaní, pokukaj to poriadne...
nevim, všechno chodí krásně - musim se v tom trošku pohrabat :-)
-> pecen: Nejdřív zjisti, proč pedálem neotevřeš naplno 1. komoru. Pak se určitě vyřeší zbytek. Někde máš špatnej bovden, povolenou strunu nebo tak něco. Přepákování se dělalo jedno. Možná, že v něm je problém. Třeba se zasekává.
doraz už tam není, ten sem ořezal, aby šel plyn na podlahu, nemůže to být tou pákou, která dává nějaký převod? dělaly se všechny stejný???
-> pecen: tak upravit doraz plynu aby šel dál.
plyn na podlaze a neotevře se na max, asi jenom do 2/3 - tak nevim
nepo spíš něco málo za polovinu

nepo spíš něco málo za polovinu
No a když máš plyn na podlaze tak co klapka není uplně otevřena? tak asi bude špatný to přepákování nebo tka něco ne?
Nemůže to být špatným těsněním?