skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bmm škytá a nejede jen na benzín
-> King: že by teda tam něco rozesráno? Tomu bych i věřil. Zkusim odpojit LPG a mít napojenej jen benzín
-> vhml: Mam za to, ze signal pro vstrik tranzituje prek ovladaci krabku lpg, ktere ho pri provozu na lpg rozpoji.
-> Kuladmin: na odtrh se zkusím podívat.
Podle mě může bejt bordel snad jen někde v drátech, že se mi ztratí signál do vstřikovače.
Podle mě může bejt bordel snad jen někde v drátech, že se mi ztratí signál do vstřikovače.
-> vhml: Tak v tom pripade me uz nic nenapada pokud nemaji opravdu az mooc maly odtrh ze by to vadilo benzinu tak me nic nenapada
-> Kuladmin: a-line brisky, DR15YCY
-> vhml: co je to za svicky? konkretne
-> Kuladmin: svíčky mají najeto cca 15000 a na LPG fungují bez proiblémů. Benzín jsem vylil a zkoušel jinej.
Podle mě to bude nějaký píčovina v drátech, nebo něco takovýho, ale kde to hledat a jak...
Podle mě to bude nějaký píčovina v drátech, nebo něco takovýho, ale kde to hledat a jak...
-> Tommyk: aha uz vidim tak tim taky ne. Pak me napadaji svicky, nebo stary spatny benzin.
-> Kuladmin: píše že měnil
-> Kuladmin: celej vstrikovac jsem zkousel dát jinej
neznam jak funguje plyn ale co takhle teda vstrik ?
-> Stepan FUN: -> Tommyk: natáhnul jsem celou novou hadici oknem z čerpadla do vstřikovače a jezdil bez víčka nádrže

-> Stepan FUN: to je jeden tip. a mě napadá co takle přicpaný víčko nádrže?
A palivovej filtr, kterej se mění "úžasně"?
Mám tu zpět svou neverending story s felicií bmm která na benzín škytá a porůznu se dusí.
Vzhledem k tomu že se blíží čas jejího prodeje bych to rád opravil. Na LPG jede výborně, tudíž zapalování můžeme vynechat doufám.
Problém nastává s jízdou na benzín, kdy se ho motoru nedostává. Paradoxně jen v oblasti částečného zatížení. Na plný plyn od cca 4500ot vejš to jede, ne tolik jako na LPG ale jede. V rámci hledání už jsem měnil vstřikovač i čerpadlo. Prošel jsem všechny konektory a stále nic.
Zkoušel jsem jezdit s odpojenou lambdou, i odpojeným čidlem teploty vody, vše víceméně bezezměn. Vag chybu nepíše.
Tuší někdo kde hledat zakopaného psa? Já už jsem v koncích a došli mi nápady.
Vzhledem k tomu že se blíží čas jejího prodeje bych to rád opravil. Na LPG jede výborně, tudíž zapalování můžeme vynechat doufám.
Problém nastává s jízdou na benzín, kdy se ho motoru nedostává. Paradoxně jen v oblasti částečného zatížení. Na plný plyn od cca 4500ot vejš to jede, ne tolik jako na LPG ale jede. V rámci hledání už jsem měnil vstřikovač i čerpadlo. Prošel jsem všechny konektory a stále nic.
Zkoušel jsem jezdit s odpojenou lambdou, i odpojeným čidlem teploty vody, vše víceméně bezezměn. Vag chybu nepíše.
Tuší někdo kde hledat zakopaného psa? Já už jsem v koncích a došli mi nápady.