motor 136 karbec 120

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 29.07.2012 do 29.07.2012, založil/a Maco666
řadit dle data
14:59:18
29.07.2012
ferrari
-> Maco666: daj trysku 1 komory 110 (úroveň 120LS) a karbec smelo osaď a poskúšaj. Ako píše Palinator, prechody by mali byť OK. Ja mám teraz na Favo motore sériový SEDR105 a je to OK.



EDIT - ale takéto témy tu už niekoľkokrát boli ;-)
upraveno 1x, naposled 29.07.2012 15:31:48
12:58:29
29.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> palinator: nejde o difuzery, jde o trysky, já mám nasazenej taky karbec s menšíma difuzerama a mělo to díru na plynu jak sviňa, pak jsem dal trysky z původního a díry zmizly
12:53:53
29.07.2012
palinator
-> Peťa Klíč:

Jsi si jistej, že se změna z 22/24 na 20/24 projeví špatným přechodem z volnoběhu na 1. stupeň? Kdyby to bylo opačně, tak to nepopírám (mě samotnému se tohle na 120 děje a dost mě to sere), ale takhle bych řek, že by to mohlo mít přechod snad ještě lepší.
12:25:21
29.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Maco666: výkon pude dolů, spotřeba podle toho jak s tím budeš zacházet, hlavně to bude mít znatelný přechodový jevy (tzv. díra v plynu, hlavně při přechodu z volnoběhu na 1. komoru)



každopádně pokud se rozhodneš pro tu záměnu, tak do toho 120kovýho nastrkej trysky z toho 136kovýho, včetně volnoběžných, nebude to stejný jako kdybys měl 136kovej ale bude to mnohem lepší než 120kovej (a znizí i přechodový jevy)
12:24:21
29.07.2012
bibendum30
Já taky nikde netvrdím že nepojede6
12:22:43
29.07.2012
Dušan
-> bibendum30: ale pojede to a pokud nebude chtit zavodit a chytat kone tak je to jedno. Jen si musi doladit trysky aby to nebylo chudy.
12:20:48
29.07.2012
bibendum30
kontraproduktivní nápad...136 má větší difuzory než 120



skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../karburatory
upraveno 1x, naposled 29.07.2012 12:22:18
12:17:49
29.07.2012
Maco666
Nema niekdo skusenosti z vymenou origo 136 karbecu za karbec 120?Jak sa to bude chovat?Spotreba,vykon??

Ide o to ze moj 136karbec je KO a mam skoro novy 120ckovy ktori ma cca 5tisic KM 8
Extreme Tyres