ztrata oleje,duvod???

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 26.07.2012 do 07.08.2012, založil/a drsnak
řadit dle data
14:39:16
07.08.2012
minno
-> Vrba 27.07.12 11:13:57: Super poznatok. A som sa už dávno čudoval, že prečo býva filterbox vo vnútri mastný od oleja. Som myslel, že to je zo spalín, ale že by to mohol byť aj vycucnutý olej ma nenapadlo. Inak rovnaká skúsenosť, už som síce dávno dialnicou s motorom dlhodobo na plný kotol nešiel, ale stávalo sa mi to isté, t.j. keď som dlhodobo jazdil na vysokých otáčkach tak mi zmizlo viac oleja ako obvykle pri bežnej jazde.
14:32:33
07.08.2012
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.08.12 19:13:28: 3
10:54:33
04.08.2012
drsnak
slusny pokus,samozrejme ze pred startem sviti..... 3 3 3 3
19:13:28
03.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Problem vyresen 158
18:42:22
03.08.2012
Nwkt
-> drsnak: A před startem taky nesvítí 47
18:41:51
03.08.2012
drsnak
vymeneno olejove cidlo a po rychle jizde kdy predtim svitilo tak ted uz nesviti na volnobeh,druhy den a stale nesviti,takze asi problem vyresen..... zdar vsem a dik za rady....
07:29:07
28.07.2012
Vrba
-> drsnak: no pokud jsi to drzel celou dobu pod krkem,tak Ti mohl tím odsavem fouknout klidne litr oleje.Osobní zkušenost Olomouc-Plzen-Olomouc pořád v plném plynu 1,5L zmizelo a odsávací hadičky celé zaolejované.Pokud to ted nedrží tlak,zkusil bych napřed změřit tlakoměrem ve vyšších otáčkách.Může být poškozené olejové čerpadlo a nebo hlavní ložiska.Pokud kontrolka zabliká jen na volnoběh při rozpáleném oleji a jinak to maže normálně,asi bych to neřešil.
upraveno 2x, naposled 28.07.2012 07:32:42
16:24:12
27.07.2012
drsnak
presneji to bylo 400km tam a pak i zpet..... po prijezdu z prace zase kontrolka sviti na volnobeh,obcas i problikla.... zkusim cidlo jine.... dekuju za nazory a rady.... :-)
14:29:38
27.07.2012
Vrba
-> Eidy: čemu se divíš,bezchybnej je tu přece jen jeden,ne? 4
12:29:40
27.07.2012
Vrba
-> drsnak: Je to tím odsavem.Pokud jedes 200kilaku s vytocenym motorem,je to docela běžný,...něco sebere motor sám a většina se odsaje v podobě olejové mlhy tou hadicí.
11:47:17
27.07.2012
drsnak
Predpokladam ze tlaky jsou vporadku i pisty,protoze motor jezdi opravdu dobre a kdyby mel nejakou z tehle zavad tak by to bylo urcite znat. A urcite se nedostalo tolik olej do filtrboxu,to by nejelo vubec a uz vubec nenastartovalo. Jestli nebyl problem jen v tom ze motor dostal opravdu zahul na dalnici,jen zustava otazka kam zmizelo tolik oleje??? Dnes rano bez problemu po kratke jizde do prace,kontrolka ani neblikla... Tak uvidime....
11:13:57
27.07.2012
Vrba
-> drsnak: Někdy se stává,že v otáčkách se olej odcucne odsavem co vede do filtrboxu a hlavně tou hadičkou co vede pod karburátor.Pokud ten motor jinak jede normálně,zaměřil bych se na toto. Chce to hadicku pod karbec uplne odstranit a tu tlustou hadici z vika ventilu seškrtit na menší průtok.Samozdřejmě to může byt způsoběno i popraskanými písty.Pokud jsou tlaky ok,zaměř se na to odsávání.Pokud už ti ted kontrolka svítí pořád,mohl jsi ho přidřít na klice když tam bylo málo oleje.
upraveno 1x, naposled 27.07.2012 11:15:59
10:02:33
27.07.2012
Kuladmin
-> drsnak: dej jeste jiny cidlo a pokud to nepomuze tak nejspis nekde neco vylitany a nedrzi to tlak zacnes u cerpadla a nebo pak kdyz uz bude vana dole skus jestli ti nelita klika do stran a bude hned chytrejsi.
23:36:44
26.07.2012
drsnak
momentalne naposled nez sem vypnul motor tak kontrolka svitila na volnobeh,od vymeny tam byl 15w50 a zadny problem,pri zjisteni ztrat dolevano 15w40....
23:10:16
26.07.2012
Kuladmin
kontrolka sviti kdy? na volnobeh? pokud je cidlo opravdu ok - skusil bych jeste jiny a mas tam vubec spravny olej?, tak pak maly tlak mazani a to muze byt od ol. cerpadla az po vylitany loziska na klice.

A todle se stalo tatovy na facku jednou taky normal ten motor defakto olej nebere ale cesta cca 200km a chybely cca 2 litry - zpet uz to neudelalo a nikdy jsme neprisly na to proc.
upraveno 1x, naposled 26.07.2012 23:11:22
22:49:10
26.07.2012
drsnak
Mam skodu 130,pred mesicem a pul dostala jiny motor,spodek favo 40kw,hlava felicie,karburator 120,lpg,ostra vacka a odlehceny setrvak,jezdi krasne,jel jsem s ni na moravu po D1 a dostala trochu nafrak,tam bez problemu,cesta zpet po nekolika km se rozsvitila kontrolka na olej,na 300km jsem doleval 3litry oleje i tak nekdy svitila,dnes jsem vylil olej,bylo ho dost,ale kontorlka stale zlobi misty,cidlo bylo nove pri vymene... Kde muze byt zakopany pes??? Zadne naznaky zvenci ze by to nekde protekalo. Rady,tipy,navrhy,auto jezdi stale normalne.... Nerad bych odepsal tenhle motor. Dekuji. Dan
Extreme Tyres