skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Go motoru..
-> Eidy: šipka jde z pohledu doleva směrem jako modrá,červená šipka jen značí co myslím
-> skodovak: Orientuju se podle tvý červený šipky na fotce. Na pístu je prdlajs vidět.
-> Eidy: jak jsi přišel na to že jsou špatně? šipka na pístu jde směrem v vačce to mám,a jak je na ojnici výstupek tam je mazací otvor a ten je opačně k výfuku ne?
-> skodovak: dam sem obrazok ako ma byt stieraci kruzok, ostatne mas v SZ
-> skodovak: Teď nevím, kterým směrem je ostřikovací otvor na ojnici, ale šipka na pístu jde k vačce, ale především ve směru otáčení motoru. Čili když nic jinýho, tak máš špatně pístyy.
Ještě co se týče kroužků a uspořádání zámků cca po 120st do trojúhelníku.. 3 cca vyjdou
4 stírák dát asi jak,nebo jak je dáváte?..
To samé zda dávat zámky(ek) jakoby do osy čepu nebo ne a začít lehce bokem? někde jsem se s někým bavil,že je lepší s čepem nedávat..
Co vy na to jako odborníci,nechci to posrat

To samé zda dávat zámky(ek) jakoby do osy čepu nebo ne a začít lehce bokem? někde jsem se s někým bavil,že je lepší s čepem nedávat..
Co vy na to jako odborníci,nechci to posrat

No já doufám že to tak mám správně a že sem nějak nepojebal stíráky
zejtra zasuneme..do vložek 


-> peti: jo,já si to přečetl znovu a on má dvoje,kalený a chromový. Já jsem měl jen kalené.. A jaktože to není jedno?
-> dakar.cz: jedno to neni
-> peti: cože? Já jsem dával všechny kalené (černé). A podle mě je jedno jaký dáš nahoru a jaký dolů,ne? Však jsou stejné. Jen ten poslední je s pružinkou.
-> peti: jo pružinu jsem myslel zda jen posadit volně... a ano mám 3 slabej/pružina/slabej
-> skodovak: ano, a stieraci mas aky ? siroky kruzok a pruzina, alebo novy co je s 3 dielov? ale nijak sa nespojuju
-> peti: a na kroužku nápisem top k vršku pístu jak píšu viď?..
jo a stírák (to v prostřed dole"pružina") jen nasadit,nebo se někak spojuje,dle mě si teda asi sedne jak sám uzná..
jo a stírák (to v prostřed dole"pružina") jen nasadit,nebo se někak spojuje,dle mě si teda asi sedne jak sám uzná..
-> skodovak: hore chromovy ( strieborny ), druhy cierny, a treti stieraci, a natocene to mas dobre
Ahoj,sice jsem hledal,ale bez úspěchu,poprosím tedy o schovívavost a případné úplné smazání až se dozvím co potřebuji,nebo pokud někdo má po ruce tak odkaz podobného zameření...
Nikdy jsem komplet GO nedělal a proto mě zajímá pár asi "banálit"
1.se jedná o polohu ojnice na klice s pístem.. jestli se nemýlím tak ostřikovací dirka v ojnici půjde k výfuku a šipka na pístu opačným směrem..tedy k vačce
2. a tady nevím.. kroužky na píst jsou samozřejmě značené top,to je nahoru to beru ,spíš mě zajímá který je nahoře a který v prostřed..mám černé a stříbrné
stírák je jasný. že jdou po 120st. je taky jasné..
Nikdy jsem komplet GO nedělal a proto mě zajímá pár asi "banálit"
1.se jedná o polohu ojnice na klice s pístem.. jestli se nemýlím tak ostřikovací dirka v ojnici půjde k výfuku a šipka na pístu opačným směrem..tedy k vačce
2. a tady nevím.. kroužky na píst jsou samozřejmě značené top,to je nahoru to beru ,spíš mě zajímá který je nahoře a který v prostřed..mám černé a stříbrné
stírák je jasný. že jdou po 120st. je taky jasné..