skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia 1.4 16v 55kw
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno 16V nebrat :-)
Zastavil:skodovak
díky za informace zamykám,už se to trochu klaní jiným směrem..
-> Jirik_Tuňák: No pokud nevěříš přijed se přesvědčit, z prstu sem si to nevycucal. Podotýkám že to je jak palubní údaj tak měřeno a počítáno při tankování.
-> Qatro 24.07.12 00:40:39: 120-150 po D1 a spotřeba do 6 litrů. Och, zázračné auto. A ve městě za 7 bez brždění provozu.
Tovární testovací jezdci jsou teda docela břídilové.

-> skodovak: Tak tam smarta-nákupní tašku na kolečkách
ale tak skůtr a velký koš dozadu by šel




-> Qatro: myslel jsem velkoměsto



-> skodovak: Do města babettu nebo korádo
Já myslim že ta fábka v kombi neni špatná volba, vim sice e hodně lidí to auto odsuzuje a tvrdí že to ani auto neni ale mě to vyhovuje a sem max spokojen.


-> Qatro: právě,chce to něco do města,kde se mi nechce hrkat škodilem :-)
-> skodovak: No já to ted taky využívám jako spotřebák na cesty po dálnici nebo tim jezdí naši. Na svezení pracuju na užovce.
-> Qatro: jojo je to asi nejreálnější..závodění nehrozí,na to máme jiný stroje
je to víceméně náhrada za schnilou filcku pro maminu,jak už jsem psal,nebo náhrada když budu kuchat ty moje stařečky 



-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 24.07.12 00:06:13: Sry, ñapsal jsem a pak vymazal. Nejak jsem se na tom pidi displeji prekouk na co jsi reagoval.
-> skodovak: Jo tak v klimě se shodnem, mě to téš žíly nerve. Já mám kombíka, pro mne je těch 50kW dostačujících, navíc když sem dělal např těsnění pod hlavou, tak doma není problém. To samé Výfuk atd, sám si nakoupim kvalitní věci a vim na 100% že to tam je a že mě neodrbe nějáký servis. Do té 16V bych nesáhnul. Jezdim Kroměříž-Praha po D1 a při rychlosti 120-150 je spotřeba do 6, jel sem i za 5,2. Po měste se vejdu do 7 a to nebudu brzdit provoz. Není to sice na žádné závodění ale na obyč. ježdění akorát si myslim. A jak psal sep, veškeré věci jak v interiéru, tak v exteriéru se dají upravit. Já např. dával zadní světla z face modelu.
-> Qatro: ale ta Klima neni vyloženě nic životapotřebnýho,jezdim permanentně ve 120ce denně a žilky mi to netrhá,mamině to zas nědělá dobře,tu klidně můžem vynechat :-) nevim už mám ve výběru bordel.. 16V jde teda asi bokem no :-)
-> skodovak: Já bych po zkušenosteh šel jedině do 1.4 MPI, bez klimy jak píše-> palinator: je to zbytečný, aspon pro mne sem zvyklý ze 120 bez klimy. Jinak spotřeba město kolem 7-9 dle nohy a dálka po dálnici do 6. poruchu sem měl akorát palivové čerpadlo.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: zajímací článek,ač teda moc nepovzbuzující..
pak hold jedině za nějakejch pár peněz klasiku a nebo zkrátka jiné vody..
pak hold jedině za nějakejch pár peněz klasiku a nebo zkrátka jiné vody..
nejlíp asi nekupovat nic.. už mě s toho hrabe 

K Fábii: Služební Combi "04 1,4 16v... supervýbava 1x airbag, pal. PC, rádijo a celou dobu funkční klima... jediná porucha, kolaps.. vyhořelá spínací skříňka. To auto najelo od novoty 185 tkm, olej do výměny nesebralo, moc to nejelo, ale fungovalo to. Časem začaly po studeným startu být dost slyšet hydroštely. Jinak palec hore.
Jste nějaký náročný, že je klima povinnost. Stejně u většiny aut dřív nebo pozdějc přestane fungovat. U naší Vectry zdechla po roce a už se nevyplatila ani naplnit. Dá se jezdit bez toho.
Jste nějaký náročný, že je klima povinnost. Stejně u většiny aut dřív nebo pozdějc přestane fungovat. U naší Vectry zdechla po roce a už se nevyplatila ani naplnit. Dá se jezdit bez toho.
-> Jirik_Tuňák: tady máš počtení o klepajících pístech u 1,4 16V 55kw docela častý jev ..
www.dieselpower.cz/forum/ viewtopic.php?t=58621&am.. .
www.dieselpower.cz/forum/ viewtopic.php?t=58621&am.. .
-> skodovak 23.07.12 23:15:28: On s tim jezdil cca 7 km do prace v lete v zime a protoze to s HDi nemelo ani filtr pevnych castic ani dvouhmotu, tak neresil picoviny vlastni dnesnim naftakum ani pri tech cukackach. 

-> Jirik_Tuňák: taky vim jen o HDi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moc to prožíváš chlape..

-> skodovak 23.07.12 23:02:43: Znam jen lidi co meli HDi, ale muzu se pozeptat servismena co FR dela. On mel HDi a jeho segra nesmrtelnou 1.1i 44 kw. Ta je ale na kombi slaba. Ja bych nechtel ani tu 1.4. Ta 1.6 je akorat. Kamos ji ma v Xsare a OK, jelo to gut a olej cmrndne jen sem tam - ma to kolem 200 000 km. Olej v tom nemenil tipuju 4 - 5 let a furt to funguje. 

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Budes lincovan za pomluvy nadauta



-> Jirik_Tuňák: no a motorizace u tohohle jaký?.. je osvědčená jen ta 1.6 nebo i 1.4 atd?.. jen pro info..
Pažouta jsem neměl,ale maj je.teda měli dost lidi v okolí..
Pažouta jsem neměl,ale maj je.teda měli dost lidi v okolí..
-> skodovak 23.07.12 22:55:53: A mel si uz nekdy nejakyho?
Ja bych za nejakyho oskubance jako je napr. Fab s 2x Abg. bez ABS a s klickama tolik penez nevyhodil. A 80 tis. proste dost je.

-> U-Geen 23.07.12 22:53:18: To asi jo. 

-> Jirik_Tuňák: ku...a jak já nemám rád peugeoty
no budu muset pátrat dál..


-> Jirik_Tuňák: tak to ma tchan asi vyjimecnou 206, asi diky nejaky bouracce :)
-> skodovak: a korozi a drahe dily u tohohle fakt resit nebudes
-> skodovak: aby ste se z tech fabii neposrali
není nad to koupit si vylitaniu mrdku za 60-70tis kč.. motory 1,4 16V nejsou zas tak moc ideální, často klepou, odchází spodky, jak ojnice tak opotřebené písty, spotřeba oleje ..
samozřejmě každej chce fábku nejlíp do 100tis km tak je to všechno stočený..
vrakáče jsou plné levných dílů ale odkud ty díly asi jsou takže až to jednou nenajdeš ráno u baráku tak se nediv ..
při tech 150-200tis km kromě toho že motor bude zralej na repas tak čekej že odejde elektrické servo čerpadlo nejlíp koyo, případně začne chcát řízení....
ale kdo chce kam
jediný co je na fábce dobrý že nerezne, ale jinak je to nesmyslne předražený auto vetšinou bez výbavy, které se jako jiné škodovky hodne krade, lepi se dohromady bouračky atd protože to každej chce, mít fóbii.

není nad to koupit si vylitaniu mrdku za 60-70tis kč.. motory 1,4 16V nejsou zas tak moc ideální, často klepou, odchází spodky, jak ojnice tak opotřebené písty, spotřeba oleje ..
samozřejmě každej chce fábku nejlíp do 100tis km tak je to všechno stočený..
vrakáče jsou plné levných dílů ale odkud ty díly asi jsou takže až to jednou nenajdeš ráno u baráku tak se nediv ..
při tech 150-200tis km kromě toho že motor bude zralej na repas tak čekej že odejde elektrické servo čerpadlo nejlíp koyo, případně začne chcát řízení....
ale kdo chce kam

-> skodovak: Tohohle jsem vzal jako priklad vybavy. Kdyz slevis z auto. klimy apod., jsi na +/- 70 - 77 000,- u fesaka.
www.sauto.cz/osobni/.../9 747541?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../9 747541?goFrom=lis...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jojo neřešit peníze,tak ty plečky do výběru vubec netahám.. chci prostě něco bez vyloženejch investic,při opravě abych se neprohejbal za půltem jak topol ve 100kmh větru,abych neřešil rez,nežralo to jak tank a tak dále..na žádný extra cestování to nebude,je to spíš pro maminu a aby doma něco co je trochu na způsob auta bylo.. už mě prostě sere když mamina chce někam jet a jen vidim jak se felda rozpadá skoro za pochodu,no a puč jí 120ku.Na to prostě jak jdu do věku nemám nervy a chci aby prostě měla něco trochu kloudnýho a hlavně s posilovačem atd..
Jak řikám,hrabat se v čem je,ale jako hrabat se uplně ve všem,to už mě nebere..
Nehledě na to že do feldy sypat x tisíc když se stejně rozpadne mi přijde horší než dát +něco na jiný auto,do kterýho bude mit trochu cenu něco dát...
Nejni mi už jako tolik nic lhostejný natolik,abych to nechal jak to je a z druhý strany si nemůžu dovolit koupit každej rok jiný auto..
Jak řikám,hrabat se v čem je,ale jako hrabat se uplně ve všem,to už mě nebere..
Nehledě na to že do feldy sypat x tisíc když se stejně rozpadne mi přijde horší než dát +něco na jiný auto,do kterýho bude mit trochu cenu něco dát...
Nejni mi už jako tolik nic lhostejný natolik,abych to nechal jak to je a z druhý strany si nemůžu dovolit koupit každej rok jiný auto..
-> Matthes, záškodník z TechWebu 23.07.12 22:41:09: Jojoooo toon dela, studena a hen heeeen, ale nevim jak dlouho. Jestli ne az ted.
-> Jirik_Tuňák: Ale jde mu hodne o penize, proto nechapu za cim se zene. Ano ty 1,6 jsou proslule prozranosti masla, ale pricina je v zachazeni s motorem
Studeny a hned heeeeeeeen vole heeeeeeeeeeeeeeeen... To jsem zazil a pak se kazdej divi.
Konby focus mi teda prijde hezci, ale to je kazdyho vec. Zase se mi nelibi vejce.
Proc nemas rad zamek kapoty?


Konby focus mi teda prijde hezci, ale to je kazdyho vec. Zase se mi nelibi vejce.
Proc nemas rad zamek kapoty?



Matthes, záškodník z TechWebu 23.07.12 22:28:40 napsal:
→ Jirik_Tuňák: Focus s timhle najezdem okolo 50 litru
slusnej. Ale je to marny, je to marny, je to marny. Fabie je proste
nejlepsi.Ja nevim, Fabie je na me mala a v pulce cesty do Prahy nevim jak si sednout + jsem rozlamanej jak po vykladce Avie s cementem. Focus mi nevadi, ale kolegovo 1.6 uz v necelejch 190 000 km bere olej jako prase. Interier je na me moc divokej, ze zamykaci predni kapoty omdlevam a v kombi je Fabka mnohem hezci. Podle me nevoli spatne, kdyz chce Fab., prestoze jsou drazsi.
→ Jirik_Tuňák: Focus s timhle najezdem okolo 50 litru
slusnej. Ale je to marny, je to marny, je to marny. Fabie je proste
nejlepsi.Ja nevim, Fabie je na me mala a v pulce cesty do Prahy nevim jak si sednout + jsem rozlamanej jak po vykladce Avie s cementem. Focus mi nevadi, ale kolegovo 1.6 uz v necelejch 190 000 km bere olej jako prase. Interier je na me moc divokej, ze zamykaci predni kapoty omdlevam a v kombi je Fabka mnohem hezci. Podle me nevoli spatne, kdyz chce Fab., prestoze jsou drazsi.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nikde netrvrdím,že je nej a doma ji taky nemám :-)
-> Kuladmin 23.07.12 22:21:22: To neni pravda. Co se tyce hniloby, tak hlavne Mazda. Si vem trojky a sestky, za jak kratkou dobu byly kropenaty.
-> Jirik_Tuňák: humus já vim,koukal jsem na tu 65tkč cenu..
-> Jirik_Tuňák: Focus s timhle najezdem okolo 50 litru slusnej. Ale je to marny, je to marny, je to marny. Fabie je proste nejlepsi.
-> Kuladmin: no oproti fordu atd..jsou ty fabie nádherně zdravý
vim co myslíš,ale ty novější snad už hnijou míň.. no do rezáče nejdu,ale zárověň to těžko budu rozebírat 


-> skodovak 23.07.12 19:40:46: 90 000,- a 186 000 km na krku, paráda.



-> skodovak: Jo to bych chtel taky ale u starsich aut je to docela tezky najit. I u fabky si hodne zkontroluj predni blatniky dole za kolem u prahu u tech plastovejch podbehu resp za nima je kapsa jak pr... a drzi se tam kybl bahna a pak to odtamtud leze ven.
-> Kuladmin: chci auto relativně bez práce,alespoň co se týče brouka korozníka..




-> Jirik_Tuňák: njn to maj trosku problem vsichni japonci hlavne spodky ale to mas to sami i u forda tak si pak vyber no
padla tady i toyota to je defakto to sami.
padla tady i toyota to je defakto to sami.
Kuladmin 23.07.12 17:53:58 napsal:
A pak koukam jeste na mazdy za ty penize se daji sehnat docela pekny kousky
uz.
Ja ti reknu proc pac je tam tolik plastu ze…
Prej Mazdy.
On nerikal nic o tom, ze rad brousi a kituje. 
A pak koukam jeste na mazdy za ty penize se daji sehnat docela pekny kousky
uz.
Ja ti reknu proc pac je tam tolik plastu ze…



-> skoda_105_L: na to nemám lidi,a říct přivez to a to a pak to bude jebka,to mě moc nebere..ale dobrý kdo to tak umí :-)
ty nerostou :D v CZ asi ne, ale v zahranici by se dala sehnat takova, ktera se vyplati... ja jsem se snazil zastavat MPI :)
-> skoda_105_L: jo a kde rostou takový 16Ventily do 50tis.?
Slušně vybavenou fábku jak MPI tak 16V seženeš i za 50-60tis. Zrovna měsíc zpátky jsem koupil krátkou stříbrnou MPI (ABS, 4xairbag, parkasistent, ...) za 28tis Kč, servis (brzdy, rozvod - i když není třeba dělat, svíčky, stabilizátor, apod.) za cca 6tis Kč a je úplně v cajku. Jinak mám ještě jedno MPI a bohatě mi stačí, dlouhodová spotřeba 6,5L, většinou město. Nejlepší je na tom ten servis, nestojí to žádný pálky, všecko seženeš kvalitní za hubičku.
-> U-Geen: to si myslim 

-> skodovak: tak to je pro me nova informace :)
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno 16V nebrat :-)
Zastavil:skodovak