skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi - v nízkých kucká někdy úplně ztratí tah
Jestli ještě nebude načnutá zapalovací lišta.
-> Radar: vliv to mit muze a divim se ze poskozenej funguje
-> Radar: tak ho nějakej vůl zničil při výměně spojky no. Zkusil bych jinej
Záhada asi objevena, vyměnil jsem svíčky, očistil hall. Zlepšilo se to, ale ještě to není uplně ono. Když jsem hall vyndal byl docela poškozený, poškrábaný a malinko promáčknutý.Může to mít vliv?
-> Radar: Jenze to zas tutove nacetly jen pamet zavad ale nikdo nesledoval hodnoty z cidel za chodu a v tom je prave ten problem....
napíchnuté to bylo...a tam prej nic. Je to dědovo auto a nedávno to bylo ve škodovce.
Nove je sakra drahe, ale nez zacit treba todle vse menit muze to byt klidne i cidlo teploty vody atd tak bych to pichl na pc a sledoval ty hodnoty
Nekdo v okoli jiste kabel ma.

Vyměň snímač teploty nasávaného vzduchu (je na sání za klapkou. Je to týden co ho měnil kámoš a auto jede jak s novým motorem. Použil z vrakoviště naj. cca 70.000km. nové je drahé.
kdyby to bylo čerpadlo tak by to asi blblo v celým spektru otáček, myslím teda. To čidlo zkusím očistit.
Ocisti prosychr cidlo polohy klikovky, napichni to na pc a sleduj hodnoty nebo pak palivovy cerpadlo nedava takovy tlak jaky by melo.
Zdravím, nevím si rady s dědovo felicii MPI. V nízkých otáčkách kucká, škube a někdy při odjezdu z křižovatky vůbec nejede, uplně ztratí výkon, nejde do otáček. Musí se šlápnout na plnej, chvíli vůbec nic, žádná změna a pak to vyletí a zase jede. Dělá to jenom v nízkých, při normální jízdě je to v pohodě. Nějaký nápad?
Díky
Díky