-> MOLSO: no ono, když si to propočítáš s tím, že bys ubral ty písty, tak na tom budeš stejně jako s tou fabkou a proto jsem psal můžeš ubrat - ale musíš propočítat, ale jednoduší je dát celou fábku
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fab. klika ve Fav bloku
djmaso 20.02.13 13:29:04 napsal:
→ peti: :D :D :D tak ono můžeš použít 135 + ubrat jim
to co přečuhuje , ale to je zase počítat počítat
no ale asi když bych to dělal tak bych tam dam komplet fabku :)
Zbytečný vomrd,při předělávání a počítání atd atd atd Odrazu pretoceny nazor
uz ti nevadia tie neodolne piesty ?
→ peti: :D :D :D tak ono můžeš použít 135 + ubrat jim
to co přečuhuje , ale to je zase počítat počítat
no ale asi když bych to dělal tak bych tam dam komplet fabku :)
Zbytečný vomrd,při předělávání a počítání atd atd atd Odrazu pretoceny nazor

-> djmaso: nikdy by som neurobil ani jednu stych sprostostí, ani vymedzovacie podlzky ani uberat s piestov, ked uz pozuit komplet fabku, ale aj ju adekvatne naladit, lebo stym ze tam nahodim SEDR a klasicky rozdelovac to asi dlho nebude fungovat a nebude chyba ani v piestoch ze su lahsie, ani v piestnych capoch ze su tensie, rady ktore sa tu poskytuju v poslednej dobe stoja naozaj za dve veci.....
-> peti: :D :D :D tak ono můžeš použít 135 + ubrat jim to co přečuhuje , ale to je zase počítat počítat
no ale asi když bych to dělal tak bych tam dam komplet fabku :)
Zbytečný vomrd,při předělávání a počítání atd atd atd
no ale asi když bych to dělal tak bych tam dam komplet fabku :)
Zbytečný vomrd,při předělávání a počítání atd atd atd
-> peti:



-> minno: tazke ja uz ziadny dalsi motor ani nedokocim asi, mal som v plane pozuit dute capy, ale teraz ked uz viem toto a + nemam fabijovsku kluku s vymedzovacími poldlzokami pod valce a hlavu tak som uplne stracený
-> minno: :D no píše, že má kvalitní stavařský čep z roxoru :D
-> peti: nemáš plný čap, si stracený.
-> MOLSO: roxor , roxor, roxor !!!!, ale keby vedeli tý blbci co odlahcuju piestne capy ze by mali skor davat plne 

-> MOLSO: díky, ale to je zas moc i na mě :D
-> minno: a piesty z plneho valca hliniku, len diera na čap a drážka zospodu pre ojnicu a drážky na krúžky .... to musi vydržat aj atomovy vybuch 

-> MOLSO: na čurabocanie okolo domu stačí aj dutý, na preteky na hlavnú cestu plný

-> MOLSO:






-> djmaso: neuvazoval si o pouziti plnych capov ?
aj to musi vydrzat viac ako len duty cap ... taka 20tka tyč ... 


-> m8rinek: ano je těžkej , ale tak zase má silnější dno= odolnost
prostě té 20 věřím :D
prostě té 20 věřím :D
-> djmaso: vydrží víc, ale proč jezdit se špatnym nastavení? A v čem je lepší 20mm čep to by mě teda zajímalo :D.
-> djmaso: Favo piest je zase zbytocne tazky a pokial to nedetonuje tak prezije aj fabiacky. Príde mi blbosť zbytočne zložito zvyšovať zotrvačné hmoty v motore a riešiť dištančné podložky a úpravy ked fabka diely tam pasuju bez uprav.
a oni boli niekedy nejake problemy s piestnym čapom z fabky ?
a oni boli niekedy nejake problemy s piestnym čapom z fabky ?
-> MOLSO: tak přeci jenom ty 136 písty vydrží více a 20 čep je taky o ničem jiném
-> mira76: aneb preco to riesit jednoducho ked to ide zložito
jestli chceš dat kliku z fabie do bloku favorita, felicie musíš dat i ojnice z fabie s písty(ty mají jiné pístní čepy) já jsem dal originál favorit ojnice tak že jsem zbrousil šířku spodních ok ojnic na magnet.brusce a dal jsem pak tyto ojnice s písty fav.136....musel jsem ovšem dat distanční mezikus pod vložky i pod hlavu protože písty 136 jsou vyšší nez fabiácké a hlava pístů lezla z vložek ven v HÚ....nezapoměň též upravit axiál a stočit průměr setrváků-protizávaží na klice, musí se též líznout blok z vnitřku protože ti brání v otočení šrouby na ojnicích.......popř. napiš SZ pokud bys chtěl....Hodně zdaru.Mira
-> Vrba: A nešlo by teda 2 použít a posunout radši čidlo?
-> Wena: Pokud chceš snimat pro MPI,musis udelat vsechny diry nové.
No normálně jo ale já musim mít dobře natočené ty výstupky na snímač otáček a to myslim že neni právě. Nikde to nemůžu najít.
-> Wena: 2 díry jsou pokud vim stejný.
Pánové mam dotaz ohledně setrváku na kliku z fábie. potřebuju to do feldy MPI tak že tam musim zachovat výstupky a chci se zeptat jak se musí svrtat? odpovídá aspoň jedna díra nebo co se musí udělat?
-> Wena: axialni vule jako u Favorita,setrvak odlehcovat nemusis,ale zalezi na co to budes pouzivat.
Klika upravená je :-) teď to jen vyvážit a dát do bloku. A kolik má bejt teda ta axiální vůle? Jako u favorit felda? A co ten setrvák kolik by měl tak vážit? někde jsem slyšel že má bejt klidně serie váha?
A nezapomeň tu kliku upravit 

Díky moc potřeboval jsem si to ověřit jestli se nepletu
-> Wena: ano,je to stejny
A na ty fab ojnice je jedno jestli to je na motor 44 nebo 50kw ne? to samé ty hlavní to je všechno fav.fel stejný?
-> Wena 16.07.12 20:50:08: jj
Když to tak vemu tak ojniční ložiska dam asi Fabie a hlavní na kliku normálně Fav.-Fel?
Zdravim chtěl jsem se zeptat těch co maj Fabie kliku v bloku Favorit. Chci to tam dát a nevim co mam použít za hlavní ložiska kliky a ojnic. A jaké má mít ta klika axiální vůle jako normálně Favorit? A co setrvák kolik by tak měl vážit? Díky za rady