-> Alenka: Na znaceni mrknu. Muj mel na LL najeto 70tis km, ale bylo to za 4 roky provozu a olej menil servis kazdy rok, takze to snad bude cajk ikdyz jezdil na tu 0w30. Ja davam 5w30 a olej mi to lehce sezere az kdyz se blizi vymena. Vacky jsem nekontroloval, ale nedelam si iluze.
Chip bych bral hned. Nejakej ten kun a Nm se hodi vzdy a navic mensi spotreba a prubeh jako bonus. Jenze bych pak prave nerad servisoval hlavu, turbo, vstriky a dalsi veci co s tim jsou vetsinou ruku v ruce. Moje nemam filtr pevnych castic, takze asi nejakej ten konik navic uz je tam v zakladu a spotreba je fakt mala uz ted.
Zadnou mrizku pod vzduchacem nemam. Budto jinej typ boxu nebo ji tam treba tenkrat jeste nedavali. Vzduchac menim kvuli turbu vzdy s olejem a jeste ho mam podlepenej oboustrankou, protoze do toho airboxu slusne fouka.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2.0 Tdi zazaslepení Egr
-> TTomas: podivej se na oznaceni hlavy, mel bys mit Ackovou revizi a ty praskly postupne snad vsechny, tak treba uz mas nejakou lepsi.
Olej menim taky kolem 12,000km a spotrebu oleje mam zatim nastesti minimalni. Dival jsi se v jakem stavu mas vacky? Muj motor najezdil ani ne 50,000km na LL olej a uz na nich mam par sramu.
Jinak, jestli budes rusit EGR, urcite si nech udelat nejakej "chip", kterej krome oblbnuti kontrolky upravi i palivove mapy s ohledem na to, ze tam to EGR neni. Bude to pak o neco min zrat.
A jestli muzu jeste poradit, vyhod pryc tu mrizku, co je v airboxu pod vzduchovym filtrem. Kdyz jsem ji vyhodil ja, motor zacal jet mnohem ochotneji vocpoda, driv nabihalo turbo a zase se o par desetinek snizila spotreba :)
Olej menim taky kolem 12,000km a spotrebu oleje mam zatim nastesti minimalni. Dival jsi se v jakem stavu mas vacky? Muj motor najezdil ani ne 50,000km na LL olej a uz na nich mam par sramu.
Jinak, jestli budes rusit EGR, urcite si nech udelat nejakej "chip", kterej krome oblbnuti kontrolky upravi i palivove mapy s ohledem na to, ze tam to EGR neni. Bude to pak o neco min zrat.
A jestli muzu jeste poradit, vyhod pryc tu mrizku, co je v airboxu pod vzduchovym filtrem. Kdyz jsem ji vyhodil ja, motor zacal jet mnohem ochotneji vocpoda, driv nabihalo turbo a zase se o par desetinek snizila spotreba :)
-> Alenka: No muj je prave jeste 2004, takze na chip jsem radsi rovnou zapomnel a jsem rad, ze vse jezdi jak ma. Najeto 135tis a 2hmotu jsem menil ve 120 i s rozvodakem, ale to spis preventivne kvuli tomu, ze se s tim ucila mlada a lamela dostala zahul. Kdyz uz jsem to mel venku a sehnal celou sadu za dobre, tak jsem to vymenil. Na motoru jsem zatim menil jen prave klapku s EGR. Olej menim podstatne driv....vetsinou kolem 12-13tis.
-> TTomas: nejporuchovejsi typ to zdaleka neni. Nema vyvazovaky, takze nehrozi ani totalni dezintegrace jejich pohonu ani ztrata pohonu olejoveho cerpadla jako na podelnych motorech, ani problemy s DPF, takze jediny skutecny problem jsou dvouhmotaky a hlavy.
Ja uz mam "C" hlavu vyrobenou v Nemecku, takze s tim snad nebudou problemy, ale zatim mam najeto jen 96,000km, takze buhvi jak to bude.
EGR jsem si nechal zrusit spolecne s chipem u Dieselpoweru. Od te doby jsem najel nejakych 50,000km a zatim bez jedineho problemu.
Jinak, diky bohu za ty nase "poruchove" EURO4 motory. Sedlam jeste commonraily 1.6 77kW a 2.0 103kW a tam furt neco. Dvoulitr mi v zime 2x nenastartoval, 1.6 uz ma treti EGR a nejake cukani za jizdy nebo houpani volnobehu uz ani neresim
Ja uz mam "C" hlavu vyrobenou v Nemecku, takze s tim snad nebudou problemy, ale zatim mam najeto jen 96,000km, takze buhvi jak to bude.
EGR jsem si nechal zrusit spolecne s chipem u Dieselpoweru. Od te doby jsem najel nejakych 50,000km a zatim bez jedineho problemu.
Jinak, diky bohu za ty nase "poruchove" EURO4 motory. Sedlam jeste commonraily 1.6 77kW a 2.0 103kW a tam furt neco. Dvoulitr mi v zime 2x nenastartoval, 1.6 uz ma treti EGR a nejake cukani za jizdy nebo houpani volnobehu uz ani neresim

-> Alenka: Jo taky mam BKD a tohoto jsem se presne bal a radsi to nedelal:) Vyresil jsi to nejak? Co jinak motor drzi, vstrikuje, jede jak ma? Kolik ma najeto? Udajne je to nejporuchovejsi typ, ale ono se toho nepovida.
Nevim jak ostatni typy, ale moje BKD z 11/07 ma EGR podtlakove a kdyz se zaslepi bez SW upravy, tak nasleduje kontrolka a nouzak jako u vsech PD :)
Ten kit lze koupit i primo u vyrobce, ale s postou asi neusetris nic.
www.allardaluminiumproduc ts.co.uk/air-systems/.../e gr-delete-kit-volkswagen-g olf-2-0-tdi-roadsport-kit. html
www.allardaluminiumproduc ts.co.uk/air-systems/.../e gr-delete-kit-volkswagen-g olf-2-0-tdi-roadsport-kit. html
Tady uz to neni podtlakove ale elektricky rizene. Podle roku vyroby pry jen sviti kontrolka.
race.dieselpower.cz/Produ kty/egr-pipe-kit.php
race.dieselpower.cz/Produ kty/egr-pipe-kit.php
Ahoj,máte někdo zkušenosti se zrušením (zaslepením) EGR na Oktávce 2.0 TDI 103kw??? na klasický oktávce TDI 66kw jsem si to zaslepil a pohoda ,tady seto budei muset upravovat i sovtwarově? Díky za každou radu 
