2.0 Tdi zazaslepení Egr

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 15.07.2012 do 15.07.2012, založil/a Elvis
řadit dle data
14:55:37
15.07.2012
TTomas
-> Alenka: Na znaceni mrknu. Muj mel na LL najeto 70tis km, ale bylo to za 4 roky provozu a olej menil servis kazdy rok, takze to snad bude cajk ikdyz jezdil na tu 0w30. Ja davam 5w30 a olej mi to lehce sezere az kdyz se blizi vymena. Vacky jsem nekontroloval, ale nedelam si iluze.

Chip bych bral hned. Nejakej ten kun a Nm se hodi vzdy a navic mensi spotreba a prubeh jako bonus. Jenze bych pak prave nerad servisoval hlavu, turbo, vstriky a dalsi veci co s tim jsou vetsinou ruku v ruce. Moje nemam filtr pevnych castic, takze asi nejakej ten konik navic uz je tam v zakladu a spotreba je fakt mala uz ted.

Zadnou mrizku pod vzduchacem nemam. Budto jinej typ boxu nebo ji tam treba tenkrat jeste nedavali. Vzduchac menim kvuli turbu vzdy s olejem a jeste ho mam podlepenej oboustrankou, protoze do toho airboxu slusne fouka.
13:05:16
15.07.2012
Alenka
-> TTomas: podivej se na oznaceni hlavy, mel bys mit Ackovou revizi a ty praskly postupne snad vsechny, tak treba uz mas nejakou lepsi.

Olej menim taky kolem 12,000km a spotrebu oleje mam zatim nastesti minimalni. Dival jsi se v jakem stavu mas vacky? Muj motor najezdil ani ne 50,000km na LL olej a uz na nich mam par sramu.



Jinak, jestli budes rusit EGR, urcite si nech udelat nejakej "chip", kterej krome oblbnuti kontrolky upravi i palivove mapy s ohledem na to, ze tam to EGR neni. Bude to pak o neco min zrat.

A jestli muzu jeste poradit, vyhod pryc tu mrizku, co je v airboxu pod vzduchovym filtrem. Kdyz jsem ji vyhodil ja, motor zacal jet mnohem ochotneji vocpoda, driv nabihalo turbo a zase se o par desetinek snizila spotreba :)
10:41:39
15.07.2012
TTomas
-> Alenka: No muj je prave jeste 2004, takze na chip jsem radsi rovnou zapomnel a jsem rad, ze vse jezdi jak ma. Najeto 135tis a 2hmotu jsem menil ve 120 i s rozvodakem, ale to spis preventivne kvuli tomu, ze se s tim ucila mlada a lamela dostala zahul. Kdyz uz jsem to mel venku a sehnal celou sadu za dobre, tak jsem to vymenil. Na motoru jsem zatim menil jen prave klapku s EGR. Olej menim podstatne driv....vetsinou kolem 12-13tis.
10:30:48
15.07.2012
Alenka
-> TTomas: nejporuchovejsi typ to zdaleka neni. Nema vyvazovaky, takze nehrozi ani totalni dezintegrace jejich pohonu ani ztrata pohonu olejoveho cerpadla jako na podelnych motorech, ani problemy s DPF, takze jediny skutecny problem jsou dvouhmotaky a hlavy.

Ja uz mam "C" hlavu vyrobenou v Nemecku, takze s tim snad nebudou problemy, ale zatim mam najeto jen 96,000km, takze buhvi jak to bude.



EGR jsem si nechal zrusit spolecne s chipem u Dieselpoweru. Od te doby jsem najel nejakych 50,000km a zatim bez jedineho problemu.

Jinak, diky bohu za ty nase "poruchove" EURO4 motory. Sedlam jeste commonraily 1.6 77kW a 2.0 103kW a tam furt neco. Dvoulitr mi v zime 2x nenastartoval, 1.6 uz ma treti EGR a nejake cukani za jizdy nebo houpani volnobehu uz ani neresim 1
10:08:36
15.07.2012
TTomas
-> Alenka: Jo taky mam BKD a tohoto jsem se presne bal a radsi to nedelal:) Vyresil jsi to nejak? Co jinak motor drzi, vstrikuje, jede jak ma? Kolik ma najeto? Udajne je to nejporuchovejsi typ, ale ono se toho nepovida.
08:43:43
15.07.2012
Alenka
Nevim jak ostatni typy, ale moje BKD z 11/07 ma EGR podtlakove a kdyz se zaslepi bez SW upravy, tak nasleduje kontrolka a nouzak jako u vsech PD :)
01:26:18
15.07.2012
TTomas
01:08:56
15.07.2012
TTomas
Tady uz to neni podtlakove ale elektricky rizene. Podle roku vyroby pry jen sviti kontrolka.



race.dieselpower.cz/Produ kty/egr-pipe-kit.php
00:23:59
15.07.2012
Elvis
Ahoj,máte někdo zkušenosti se zrušením (zaslepením) EGR na Oktávce 2.0 TDI 103kw??? na klasický oktávce TDI 66kw jsem si to zaslepil a pohoda ,tady seto budei muset upravovat i sovtwarově? Díky za každou radu 4
Extreme Tyres