skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čím to krmit
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Nwkt
23:16:17
26.06.2012
26.06.2012

Janeon
karbec z turba v serii mel renault 5. jinak kdyby jsi obyc karbec zavrel do nejake krabicky do ktere bude turbo tlacit tak by mel taky fungovat, ale otazka je jak by jsi ho v tom steloval a ovladal:)
23:11:54
26.06.2012
26.06.2012

m8rinek
23:10:59
26.06.2012
26.06.2012

Matty
Tak pánové dělám takový pokus vím už to tu bylo X krát na Googliku sedím už přes týden dávam na škodavácky motor TURBO vím je to na 3x uložená klika atd... Výsměch už jsem sklidil (abych si koupil raději octavku 1,8T) to ale nechci! Tak že se vás škodováku ptám čím by jste to krmili? nechci stříkačku, ale karbec 1 a nebo 2 komory víte o něčem? Trochu infa o motoru: 135kové písty srovnané po vybrání kvůli snižení kompresního poměru, klika ojnice felicia MPi hlava srovnaná, Turbo Garett 1,9TD 66kw+IC
Jinak by mělo jít o zapojení - Karbec, turbo(+IC), motor začne se s malým tlakem a bude se postupně zvyšovat na max hodnotu 0,06 Mpa jako u salamandra. bude z toho replika vrchařského speciálu
Jinak by mělo jít o zapojení - Karbec, turbo(+IC), motor začne se s malým tlakem a bude se postupně zvyšovat na max hodnotu 0,06 Mpa jako u salamandra. bude z toho replika vrchařského speciálu
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Nwkt