skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favo-zhasina
21:04:50
26.06.2012
26.06.2012

John_05
je tam klasicky, problem je v tom ze nikdy som tam 2500 otacok na studenom motore nemal, vzdy startoval a fungoval bez problemov
19:54:50
26.06.2012
26.06.2012

Kuladmin
A mas tam automatickej sytic jak byl original nebo predelanej na manual?
14:22:18
26.06.2012
26.06.2012

John_05
ja som nikde nepisal ze udrzi volnobeh dole je napisane ze neudrzi, ono je to tak ze ked prebrnknem po plyne povedzme na 2000 a pustim plyn tak spadne az na 0, start jedine s plynom
14:18:39
26.06.2012
26.06.2012

LPGSTAG
Tak když udržíš volnoběh držením plynovýho podálu tak ho musíš udržet i tim šroubem.
14:13:00
26.06.2012
26.06.2012

John_05
bol som si to dat nastavit na EK aj tak nepomohlo
14:03:42
26.06.2012
26.06.2012

LPGSTAG
No tak když je všechno ok tak přitáhni ten šroub na seřízování volnoběhu ne?
13:46:10
26.06.2012
26.06.2012

John_05
ano elektromagneticky ventil cvaka
13:41:42
26.06.2012
26.06.2012

LPGSTAG
Jde ti proud do toho odpojovače volnoběhu na karbeci? Případně funguje ten odpojovač?
13:17:11
26.06.2012
26.06.2012

John_05
Zdravim vsetkych! prosim Vas, mam favorita 1/92 motor origo hlava z feldy, karbec. zhasina mi na volnobeh, nastartujem a musim drzat plyn inak zhasne za tepla za studena to je jedno, co som pozrel: nastavene ventily, vymenil som za iny karbec bez zmeny, benzin ide,volnobezka cista, iskru dava, predzapal vyzera byt ok, kedze som ho nemohol presne odmerat lebo volnobeh neudrzi, mal som problem s vodou v koncovom tlmici po zhodeni problem ostava. co by ste mi poradil pozriet popripade vymenit? dakujem velmi pekne za kazdu pomoct.( motor 75000km,kvapaliny nestraca,brzdovy posilovac neprisava)