skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
sahara na emku
prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 11.06.2012 do 08.08.2013, založil/a Antony - zrušená registrace
-> Michal N 283: tak chyba v elektrike.....musí to fachčiť.
-> minno: ten som dával nový tiež
88 stupnovy termostat jezdím v tomhle počasí ve stovce, s petilistou vrtulí, delším řemenem a nemám problém...
-> bigskoda 07.08.13 23:08:39: Zmenou termostatu z 80 na 88 stupňov sa nezmení výkonnosť chladiacej sústavy a čiže keď nevaríš s 80-stupňovým, nie je dôvod aby si varil s 88 stupňovým. V praxi to funguje tak, že kde pri 80 stupňovom termostate pri veľkej záťaži motora stúpne teplota vody na 85-90 stupňov, pri 88 stupňovom termostate to aj pri veľkej záťaži drží na tých 88-90 stupňoch.....
-> Michal N 283: tak to máš asi nefunkčný termospínač v chladiči :)
-> Michal N 283: tak to máš asi nefunkčný termospínač v chladiči :)
Vsak prave , ja neviem co vymyslaju s ventilatormi :) Ja to dokonca tocim do 6000ot , mam aj ostru vacku a uchladene bezproblemovo
. Co motor , to original :)

ja ani neviem čo tam mám...motor Fela takisto, teplomer drží furt 80 a termostat to uchladí..a sahara asi ani nejde aj ked je tam nová, ani stará predtým nešla...ked odstavím zohriaty motor, tak nevrčí...a jazdilo to všade bez prehrievania
To bych netvrdil ze mu tym pomozem , skor naopak
. Dam tam 88 stupnovy a budem tu riesit somariny ohladom ventilatora na chladic , lebo to neuchladim v tychto horucavach :) Naco bych to robil , motor si sepoce , jazdi ako drak , do prace nema problem ist 160km/h. Nevidim ziaden problem .

-> bigskoda: tk tam dej ten co ma bejt, motoru tim jenom pomuzes
Ja tam termostat mam
. Original 80 stupnovy :)
nikdy nevyvaril som
. A to auto vlastnim uz 8 rokov 

nikdy nevyvaril som


-> vhml: až bude víc foukat nepojde 5 minut ale len 4
-> bigskoda: my vieme na čo nám je a na felde má byť 88 (90)°C

-> bigskoda: my vieme na čo nám je a na felde má byť 88 (90)°C
-> bigskoda: tak si tam namontuj nazad termostat
Pretože teplota motora nemá byť 70-80, ale 80, respektíve u felda motora 88 stupňov.

Ja Vam nerozumiem ,naco vam je vetrak
. Sak ja ho vobec nepouzivam a teplota je 70-80 a to ked nestiham do prace valim plny kotel
. Podotykam motor felicia




-> MOLSO: rovnaká otázka ako vhml :-)
-> MOLSO 07.08.13 21:07:15: a až bude víc foukat tak? originál nedostačuje?
-> minno: aby viacej fúkal nie ? vole 

-> MOLSO: a na čo ti bude výkonnejší vetrák?
-> Mil@n: čítal ale nelúbi sa mi ten celoplošný plech ( možno by šlo implantovať 6list do origo držiaka) a tie lopatky sa mi tiež nezdajú nejak extra ideálne tvarované
-> Eidy: zase nemusíme ísť do extrémov
-> Eidy: zase nemusíme ísť do extrémov

-> MOLSO: buď můžeš vzít metr a obejít vrakoviště nebo vsadit na jistotu a koupit SPAL.
-> MOLSO: toto jsi četl? skoda-virt.cz/cz/.../1009
0-velmi-ucinna-uprava-chla
zeni-s105-rapid?gotopost=3
...
Chlapci chcem sa spýtať skúsených v tejto problematike ... vedeli by ste odporučiť nejakú saharu z iného auta ? aby mala cca rovnaký rozmer vrtule ale vyšší výkon alebo aspoň nejak lepšie tvarované lopatky ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já tam dva nechci jen mě zajímalo jak to tam měl protože když to pošuneš nakraj tak to tam nejde jelikož je tam málo místa ..
-> Lukyn742: treba ich poposuvat
Matthes, záškodník z TechWebu 23.07.12 18:27:12 napsal:
Na co dva vetraky smankote? třeba bude implantovat klimu
Na co dva vetraky smankote? třeba bude implantovat klimu

Na co dva vetraky smankote?
-> castrol: Nevím jak jsi to dokázal, ale mě se to tam nevejde 

-> Petr Volfik: mal som eMko a ani drziak rezervy sa neupravoval
-> castrol: Ty jsi měl starou oužu nebo M ?
Nedávno jsem si řikal že bych to udělal taky na rapidu - dva větráky vedle sebe. Ale když jsem zjistil že by se musela předělat tyč co drží rezervu a ještě je tam klakson tak jsem tam dal jeden větrák z feldy a kašlu na to. Větrák z feldy protože je daleko líp vyváženej než ten škodováckej co tam byl...
-> Antony: hej vesli sa bez problemov ,miesta tam je dost
-> castrol: to se ti tam vešly, aniž bys upravoval přední stěnu kufru?
-> Antony: ja som mal dva skodovacke vedla seba
-> Antony: tak to je možná ono. jinak až do konce výroby měly i felicie běžně tento kryt a je stejný (ověřeno)
-> David.: klimu ne, ale posilovač. Je to 98, vývoz do Italie. díky za odkazy 

-> Antony: a tady třeba taky...
www.e-cat.cz/p-1949838/.. ./drzak-ventilatoru-origin al.html?cPath=1314...
www.e-cat.cz/p-1949838/.. ./drzak-ventilatoru-origin al.html?cPath=1314...
-> Antony: a nemáš tam klimatizaci? taťka má jednu z posledních konec roku 2000 a má tam úplně stejnou. opravdu je to stejný ,podívej se sem například:
www.automedik.cz/autodily .html?product=14...
www.automedik.cz/autodily .html?product=14...
-> David.: já mám feldu 1,3 a ta už má úplně jinej držák na ventilátor, celej chladič zakrytej.
-> Peťa Klíč: ok, dík
-> Peťa Klíč: ok, dík
-> Antony: mělo by bejt, ten chladič je úplně stejnej na favo, akorát má jiný boky
-> Antony: je to stejný užovka od počátku výroby až po felicie 1.3
-> Peťa Klíč: motor mi funguje, odešel plechový výlisek, co ten motor drží, ale jestli je to záměny z fáva, dík za radu.
-> Antony: tak zeber z favorita 

-> Dušan: řeším nějakou náhradu za origo, neb se poroučel do věcných lovišť a u nás na vrakáči eMka došly.
-> Antony: ma to nejakej vyznam ? To co tam je ten motor uchladi uplne normalne
-> Peťa Klíč: možná mám blbej název, ale myšleno je aby větrák měl dvě vrtule vedle sebe 

jen tak pro zajímavost, jak se projevuje 2 rotorová sahara? 

Jen mě tak napadlo, nevíte o někom, kdo má použitou na eMku na chladiči 2 rotorovou saharu? popř. z jakyho auta je sahara použita?