
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Startér nemá sílu
prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 10.06.2012 do 13.06.2012, založil/a Bezamichal1
-> mixal.s: KP nebol znížený, ale zvýšený. 

-> Petr Volfik: Netusim, aky to ma KP. A nepomylil som sa, bol som pri tom, ked sa ta hlava najprv frezovala a potom este brusila na magnetke (samozrejme nedrzala na magnetke ale bola pevne uchytena – to len aby zas nejaky „rejpal“ nerypal, kedze to je hlinikova hlava a na magnetke by asi nedrzala). Bola riadne zazrata do hlbky, tak islo dole 2,5mm, ale boli potom rucne vyfrezovane tie „B“-ka (ci ako to mam nazvat) okolo ventilov pomocou mierok a mikrovahy (aby to bolo pri kazdom valci rovnake). Takze KP bol tym padom znizeny. Ale uz nik nezisti o kolko a kolko tam je vlastne teraz. Skoda, ze som to vtedy nenafotil.
-> škodec: zavodaky sa roztlacali



-> MOLSO: ked to utocilo zavodaky tak to nemoze byt v startery. Nemate take motory ci si moc fandite?

-> MOLSO: ,-> Urbi: , volakde robite chybu
poctivo repasovana 0,8cka, OK kostra, aj + privod a musi to ukrutit kluku, ja mam LS ku stiahnuta hlava, kompresny cca 9,9:1, klucom je co robit aby som pretocil motor a toci ako besný

-> MOLSO: Taky mě to nechtělo moc dobře točit s originálním, i když ukostření tomu rozhodně pomohlo. Ale reduktorový mi s tím teď točí jak vzteklý, spokojenost.
ono to bude asi určite štartérom - ked som prešiel na 8kanál, oc len 135ku so zníženou hlavou, mal som stále problémy s naštartovaním - menil som štartéry, uhlíky, púzdra štartéra ako na bežiacom páse, prekostril som to priamo na motor a aj tak stále nič. Potom som sa naštval a kúpil reduktora a odvtedy nemám žiaden problém 

-> mixal.s: Nesplet jsi se trošku s tou mírou 2.5mm? Kolik to má kompresní poměr? skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=43
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nemyslim si nic za nezmysel… Robil som servis baterii a nabijaciek, tak mi tu nemusis hovorit o nejakom prechodovom odpore, ok! Vsetky kable aj oka na nich boli nove, dokonca zalisovane, nie srobovane. Tak isto to mam aj na baterii. Tu mam vzadu pri motore, mam tam aj odpojpvac na – pol. Vsetko nove. Dokonca mam aj 2 ks kabla – prepojenie na motor. Aj to tam je nove. Ale mam hlavu znizenu cca o 2,5mm, ked tocim motor rukou pomocou O-ckoveho kluca, tak mam co robit, narozdiel od ocovej 120-ky. Myslim si, ze to je v tom. A prestalo mi robit somariny az po vymene startra za redukovany. Ten moj povodny jazdi v ocovej 120-ke doteraz.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já vím že ty to víš

-> Urbi: Tak tak, posílit kostru není na škodu.


-> Urbi: Tak tak, posílit kostru není na škodu.
-> Bezamichal1: Nejlepší přímo od baterky natáhnout mínus na startér, mě tohle dělalo taky, po tom co sem natáhl mínus dvoulinku 2x4mm spojenou, takže přůřez 8mm daný z každé strany na pájecí očko, to bylo ok.
-> kamikaze: No me to rikat nemusis
Ja chtel vedet co si on mysli za nesmysl.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: V přechodáku
Každej má 100% kostru a pak tu je hafo témat - netočí startér, pak začnou baterka se vybíjí a nakonec to skončí alternátor nedobíjí. A čím to nakonec bylo? Kostra.
A pokud měříte dobrou kostru ohmmetrem, tak to neznamená skoro nic, 2A se tam nějak protlačí, ale víc už dělá joudovo teplo :D


A pokud měříte dobrou kostru ohmmetrem, tak to neznamená skoro nic, 2A se tam nějak protlačí, ale víc už dělá joudovo teplo :D
-> mixal.s: A kde byl tedy problem?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nie nie, prechodak nebol ziadny...
-> mixal.s: Takze si mel nekde prechodak a pri vymene starteru si ho odstranil 

Mal som ten isty problem - motor 136, znizena hlava - startovalo to akoby bola vybita bateria.. starter aj baterka ok, nakoniec som dal starter s reduktorom a odvtedy (asi 2 - 3 roky) s tym nemam problem...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nepochybně

-> Pavel P..: Ja sem hotovej ajnstajn.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no vidíš že nejsi uplně blbej

-> Pavel P..: Tak to mozna pozdeji az je uplne v prdeli a skrta rotor o stator.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vůbec ne...
dobře :) zkusim to stím ukostřením a apk kdyžtak rozeberu a mrknu na ložiska ...
-> Pavel P..: Ale to by melo jit slyset ne? By to delalo hrk hrk hrk.
-> Bezamichal1: ne, jen to točí pomalu a z těžka.. jinak to žádnej rachot nedělá.
-> Bezamichal1: Tak zkus udělat kostřící kabel od kaslíku baterky (ten šroub kde je ukostřená baterka) rovnou na převodovku na šteft co je přišroubovanej startér. Tim budeš vědět že je to dobře ukostřený a že případně máš hledat závadu jinde.
kdyb byly vychozený ložiska dělá to nákej bordel ne ?
mam podobny problem...za studena motor startuje a j20x za sebou.... ale akonahle idem trasu zahasim a znova chcem startovat tak sa to sprava ako vybita baterka...po 5 minutach znova startuje ako keby sa nic nestalo a baterkou to nieje...broznove puzdra ?
vychozený kluzný ložiska ve starteru
jeste nato zejtra mrknu :)
-> Bezamichal1: měl jsem podobný problém, nově nalakovaná příčka nepřenesla dostatek proudu, proto na to upozorňuju
přidávám ze motor nomrálně beží ... po roztlačení
ještě nez sem vyndal z auta 120 motor normálne ho natočil ... jj propojení na příčce je ok
-> Bezamichal1: máš dobře ukostřený motor? Tzn. copem do příčky a z příčky hezkým nezrezlým spojením se zadním nosníkem?
Ale pak motor neklade starteru odpor a starter odebira mensi prout, takze jsou mensi ubytky napeti. Rikam, je starter ok a fungoval predtim?
kdyz vyndám svíce točí uplne normoš ... přijde my jako by nemohl přemoct kompresy
Pokud je starter i baterka ok, tak si dej do poradku veskera vedeni, predevsim spoje.
Zdravím mám menší problem postavil sem favorita 135 do škody 105 na motoru je snížená hlava větší kanály vyleštený spalováky a karbece z motorky... kdyz chci nastartovat starter z motorem točí jak kdyby byla uplne vybitá baterka ale to není ... nekdo radu dík