skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 125 za studena modře kouří
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno
Zastavil:Pájin
15:25:46
31.05.2012
31.05.2012

ferrari
-> palinator: no len ja som to tu už niekde rozoberal, ja si myslím, žetam mám guferá na ventiloch (ale ak, tak odnovoti) a podľa 8čky za číslom motora je hlava od výroby uspôsobená na bezolovo, teda hlava mi príde špeci a preto mám nulovú spotrebu oleja...ešte som tam aj malakýsi kvázi EGR ventil.
14:20:01
31.05.2012
31.05.2012

Pájin
díky všem za rady;-)
14:18:46
31.05.2012
31.05.2012

Pájin
-> ferrari: zkusim sehnat hlavu, když jsou čistý svíčky táhne dobře a tlaky vypadají být v pohodě 10-11.
ps. máme stejně starou škodovku, jedna jela na východ, druhá na západ
ps. máme stejně starou škodovku, jedna jela na východ, druhá na západ
11:59:52
31.05.2012
31.05.2012

palinator
-> ferrari:
Já mám taky dovoz, NL, "89", 94 tkm. a rozvody jsou že bych s nima moh obehnát zeměkouli, olej si taky trochu vezme a taky si hlavně za studena lehce zakouří.
Já mám taky dovoz, NL, "89", 94 tkm. a rozvody jsou že bych s nima moh obehnát zeměkouli, olej si taky trochu vezme a taky si hlavně za studena lehce zakouří.
11:55:07
31.05.2012
31.05.2012

colaczech
-> Dušan: Máš na tu firmu, která to dělá kontakt?
06:25:42
31.05.2012
31.05.2012

Dušan
úprava hlavy na vodítka s guferama a bez olovo cca 2500.
06:14:52
31.05.2012
31.05.2012

ferrari
Tak to chce vidieť a poskúšať, ako už napísané, vodítka sa prejavujú hlavne po štarte, kedy stečie olej na sacie ventily. Ak sú tlaky OK, zvádzalo by ma to naozaj na tie vodítka. Chcelo by to zohnať lepšiu hlavu, pretože oprava (výmena vodítok + osadenie gufier) je myslím dosť drahá. Samotné osadenie gufier je k ničomu, k je veľká vôľa vo vodítkach, dlho to nevydrží.
A to mazanie? Kľudne iba KO čidlo tlaku oleja.
No ale takisto môže byť KO motor, ako píšu kolegovci.
Pájin 30.05.12 21:40:47 napsal:
viděl bych to tak že soudruzi už na poslední kusy
kašlali:-)No ja by som to takto nevidel, mám Š125, r.v. 11/89, dovoz DE, cca 80 000 km a to ti poviem, rozvody nie sú vyťahané, spotreba oleja temer nulová, proste krása. Ale olej tam dával Nemčúr BP 15W40.
A to mazanie? Kľudne iba KO čidlo tlaku oleja.
No ale takisto môže byť KO motor, ako píšu kolegovci.
Pájin 30.05.12 21:40:47 napsal:
viděl bych to tak že soudruzi už na poslední kusy
kašlali:-)No ja by som to takto nevidel, mám Š125, r.v. 11/89, dovoz DE, cca 80 000 km a to ti poviem, rozvody nie sú vyťahané, spotreba oleja temer nulová, proste krása. Ale olej tam dával Nemčúr BP 15W40.
21:46:55
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
-> Dušan: přesně tak se to projevuje, ale pak mě zaráží ještě jedna věc za studena teda hulí ale neproblikává mazání to začne až když se motor zahřeje olej je tam M7ADS turbo minerál. dá se hlava opravit, neprodávají totiž vodítka jenom gufera na ventily, dají se tam dát?
21:42:38
30.05.2012
30.05.2012

Dušan
-> Pájin: pokud to dela po nastartovani a nebo po proslapnuti tak to ukazuje na ty voditka, to bys poznal po sundani hlavy. Jakmile jsou ventily obaleny humusem tak to tama tece
21:42:07
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
-> Boomber: no asi tak vypadá náš studenej start:-)))
21:40:47
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
-> ferrari: no za tepla to zadýmý taky ale už je to nic proti tomu co to vyvádí při studenym startu, to pomalu není vidět na metr:-) teď jak jsem jel občas vypadl válec, je to divný a zdá se i čím dál horší, asi seženu jinej motor a bude snad klid, před tím jsem měl 105tku, cca 3 měsíce stála pak jenom načerpat a na brnk chytla, to samý kámošova Š100, viděl bych to tak že soudruzi už na poslední kusy kašlali:-)
20:51:25
30.05.2012
30.05.2012

ferrari
-> Pájin: a za tepla to nedymí? Hm, ak má tlaky 10-11, ta by to malo byť v pohode...iné blbosti to nerobí, iba za studena dymí?
Ja som zažil motory okolo 170 000 km a boli ako nové. J amám cca 80 000 km a zvuk motora, to je naozaj šepot květin.
Ja som zažil motory okolo 170 000 km a boli ako nové. J amám cca 80 000 km a zvuk motora, to je naozaj šepot květin.
19:29:51
30.05.2012
30.05.2012

Janes94
mne zasa dymel za tepla vymenil som kruzky a bol klud
18:43:13
30.05.2012
30.05.2012

Pavel P..
-> Gryzly: jako indián by to musel vypouštět nahoru.... určitě to bude obranný prostředek k nasrání sousedů

18:41:59
30.05.2012
30.05.2012

Gryzly
-> Pavel P..: Komunikace s vedlejší indiánskou vesnicí a nebo ke krytí před nepřítelem.
18:38:10
30.05.2012
30.05.2012

Pavel P..
-> Boomber: a k čemu je to jako dobrý?

18:14:21
30.05.2012
30.05.2012

Boomber
Mě po stisku tlačítka zase kouří bíle. A to bez POGO

16:53:10
30.05.2012
30.05.2012

mereksk
Mňa zas najviac baví ako si niektorý podla počítadla prejdených km z istotou určia že to má zabehané len napr 60tis. km. Mnohé škodovky majú reálne viac. Budíky sa často menili ( keď sa na počítadle vybehalo ozubené plastové koliesko) Alebo z iných príčin. Moja škodovka mala na budíku 65tis.km reálne však cca 180tis bez GO a motor išiel normálne, olej nežral. Podobný prípad môj brat zo š 120L . Výnimka bola moja druhá š 105L ta bola po prvom majiteľovi starému dedovi tá mala fakt pod 100 tis.km. Šhade mojho otca 120L ( mimochodom vydarení kus) mala prvú GO po cca 200 tis.km a pri necelých 400 tis. išla v dezolátnom stave do šrotu ( už ani sedačka spolujazdca nedržala) no dnes vidím Škodovky aj v horšom stave.
16:01:17
30.05.2012
30.05.2012

Dušan
já bych to taky tipoval na vodítka. Kroužky by hulily pořád.
15:54:05
30.05.2012
30.05.2012

Olgoj Chorchoj
když kouří jen za studena, tak prostě nenechat vychladnout a bude to lítat i bez poga!
15:50:24
30.05.2012
30.05.2012

m8rinek
-> Jirik_Tuňák: kamarád prodával kdysi v TipServisu autodráhu Shadow a v inzerátu bylo autodráhu šedou :))).
15:45:06
30.05.2012
30.05.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> m8rinek 30.05.12 15:34:59: Asi to bude chtít POGO. 
(pozn.: to mě vždycky hrozně bavilo v inzertních časopisech, kde přepisovatelky slepě bouchaly inzeráty z kuponů a když tam byl motor po GO, tak z toho udělaly motor POGO a bylo). Akorát to pak připomínalo motor z centrály v cirkuse.

(pozn.: to mě vždycky hrozně bavilo v inzertních časopisech, kde přepisovatelky slepě bouchaly inzeráty z kuponů a když tam byl motor po GO, tak z toho udělaly motor POGO a bylo). Akorát to pak připomínalo motor z centrály v cirkuse.

15:34:59
30.05.2012
30.05.2012

m8rinek
-> Pavel P..: to by to aspoň mazalo, tohle bude komplexně v :))).
14:48:26
30.05.2012
30.05.2012

Pavel P..
-> Pájin: může ti to tam jít přes vodítka ventilů.
14:46:30
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
no myslim že by si pochutnala i na horstovi, divný je, že dobře jede
14:44:14
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
ps. otec má 105 a přetočil na ni budík a teď má kolem 140tis. bez GO:-) ročník 84.
14:41:02
30.05.2012
30.05.2012

havlik
-> lelecek: tak když nemaže a žerej olej tak stačí nalít přísadu od horsta a hned to bude super...
14:36:49
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
nedělala by to třeba jen hlava?
14:35:21
30.05.2012
30.05.2012

lelecek
zadnou.jen pisu,z ja mam 93 a ze muj motor zatim v hajzlu neni a ze by tenhle nemusel bejt taky,ale kazdej motor neni stejnej.uz mlcim
14:35:17
30.05.2012
30.05.2012

palinator
-> Pájin:
Najdi si někde nějakej jinej, bude to asi jediný řešení (krom GO).
Najdi si někde nějakej jinej, bude to asi jediný řešení (krom GO).
14:33:34
30.05.2012
30.05.2012

havlik
-> lelecek: a jakou to má spojitost že je tento v hajzlu?
14:32:26
30.05.2012
30.05.2012

lelecek
ja mam na budiku 93tis a ja ji mam zatim v poho
14:30:44
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
na budíku je 75tis., má tažný těžko říct co zažila aspoň že ten zbytek je v cajku...
14:13:00
30.05.2012
30.05.2012

palinator
-> Pájin:
Kolik má najeto? Ten motor je mrtvej.
Kolik má najeto? Ten motor je mrtvej.
14:07:09
30.05.2012
30.05.2012

Pájin
Zdravím, mám problém za studena škodovka položí kouřovou clonu a musim po pár jízdách čistit svíčky - jsou černý, po zahřátí problikává a pak svítí mazání, motor táhne dobře a tlaky 10-11. jsem zoufalý:-))
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno
Zastavil:Pájin