Konzervování motoru

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 30.05.2012 do 30.05.2012, založil/a Boomber
řadit dle data
18:47:04
30.05.2012
Kuladmin
-> Boomber: vylestik klasicky jako kazdy hlinik - brousit brousit brousit brousit a pak uz jen zabrousit atd atd..... u lesteneho nemusis resit teplotu
18:15:31
30.05.2012
Boomber
A čím kdyžtak ten motor naleštit? Tempem? A není něco tekutějšího než Tempo? A taky, aby to vydrželo teplotu motoru.
13:20:10
30.05.2012
palinator
-> suri:

3



Akorát se to pak i při výletním provozu zasere.
12:20:44
30.05.2012
suri
-> m8rinek: a to nie je zložité
11:59:41
30.05.2012
m8rinek
Nebo ho udržovat stále mastnej...
11:58:51
30.05.2012
Kuladmin
To bys ho musel nalakovat - hlinik ti bude bohuzel stale oxidovat. Nebo vylestit :)
10:12:41
30.05.2012
Boomber
Teď budu tahat ven z auta kompletně zaliskaný motor a budu ho čistit. Žádné extrémní leštění, jen ho umýt od nánosů bordelu a očistit pár zoxidovaných míst. Vezmu na to nějaký čistič motorů a wapku.

Potřeboval bych poradit, čím pak ošetřit očištěný blok motoru, aby zase rychle nezavadnul a nezoxidoval a v případě drobného úniku provozní kapaliny to šlo snadno umýt bez nějakých viditelných následků na motoru. To auto nebude jezdit denně, spíše bude stát a občas pojede na nějaký výlet či sraz.

Ideální by bylo něco, co jde nastříkat např. právě wapkou. Používat tempo nebo něco podobného na ty žebra motoru a všechny ty zákoutí se mi moc nechce.

Poradí někdo, co spolehlivého koupit? Díky
Extreme Tyres