
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia 1.3 bmm zdochina
-> Vasa-Mach: kvuli takove banalni zavade sesrotovat auto...
kor jestli byla slusna kastle

-> vhml: vymenil jsem cerpadlo a zatim je to OK, puvodni uz melo asi maly tlak, mozna minuly majitel jezdil bez benzinu, ale startovat to na LPG je o vybiti baterky :)
Moc neporadím ale něco podobnýo mě dělala Felda BMM taky zdechla a nešla natočit pak třeba pár dní jezdila v pohodě a pak zase zdechla. Měnil jsem palivový čerpadlo, benzínovej a vzduchovej filtr nakonec i celej motor za jinej na kterym jsem měnil všechna těsnění svíčky termostat rozvody a dělaly se sedla ventilů zapalovací kabely a cívka a samozřejmě olej a filtr. Dal se do auta a dělalo to pořád nakonec to došlo tak daleko že jsem to tři dni nemohl rozhejbat a pak to chytlo na bílej dým smrad jak když se po roce nastaruje motorovka po 5 minutách přestala kouřit a smrdět ale musel jsem furt šlapat na plyn a asi na půl plynu běžel motor na volnoběh pak zdechl a už nešel tak auto skončilo ve šrotě. Podle všech to byla asi škrtící klapka.
vag nic nepíše?
Taky řeším u Formana, normálně to jede ale pak zničeho nic se to zakucká a chcípne, prošlápnu pedál plynu a motor naskočí a jede to zas normálně. Dělá to jen když jedu na benzín, když jedu na mix naturalu a ethanolu 1:1 tak není žádnej probém. Měnil jsem řídící jednotku ale nepomohlo to. Jaká může být příčina?
Mám dlouhodobe podobnej problém. Na volnobeh mi bmm funguje, ale na benzin musim slapat na plyn aby to jelo. Pokud mam plyn v jedný poloze tak to zdechne, musim s ním pořád hejbat. Tudíž...?
-> King: njn, zkousel jsem menit trysku, pak celou klapku a nepomohlo :( diagnostika bez zavad... zkusim vymenit jeste benzinovej filtr a pak cerpadlo
a co taky nechapu je ten volnobeh na LPG, ale zase spotreba 8,3l LPG na combi je docela dobra, to servo na hadici od splynovace taky asi moc funkcni nebude, po 200tis. km by to chtelo na tom lovtecu mozna udelat i membrany
a co taky nechapu je ten volnobeh na LPG, ale zase spotreba 8,3l LPG na combi je docela dobra, to servo na hadici od splynovace taky asi moc funkcni nebude, po 200tis. km by to chtelo na tom lovtecu mozna udelat i membrany
-> Jarda: Takže úplně na hovno :)
-> King: me bmm na benzin jen nastartuje a po cca 3 s chcipne, kdyz slapu intenzivne na plyn, tak nekdy vydrzi chvilku bezet, ale padaji otacky, na LPG to jezdi bez problemu, akorat teda volnobeh si dela co chce :( chvilku bezi rychle a pak se nemuze udrzet, az chcipne....
-> Springo: Co to čidlo otáček?
cerpadlo vymene problem zostava... po zohriati ako keby strati vykon a zacnu mu kolisat otacky. a potom skape
tak som teda vybral to cerpadlo a vyzera ze tlaci dobre... skusal som s vodou a tlacilo asi 1,5l za minutu. Ale dam tam druhe. Uz neviem kde hladat chybu. diagnostika neukazuje ziadne chyby. a nemohol by byt problem s tym vstrekovacim ventilom? lebo ked dam trosku benzinu do klapky tak na sekundu naskoci.
-> Springo: Podobně se mi chovalo odcházející čerpadlo. Občes jsem musel, když jsem chtěl dojet domů, opakovaně vypnout/zapnout zapalování, aby čerpadlo natlakovalo a moh jsem doskákat domů. Tedy ono by to dojelo na LPG, ale nějakej vůl vyjel LPG nádrž do mrtě a následně umřelo čerpadlo úplně :) Naštěstí jsem měl na zahradě schovanou LPG nádrž ze 105tky, takže jsem ty nádrže propojil a stará se podělila s novou o prdíky a dojel jsem.
Ale to jsme odbočili. Každopádně výměna čerpadla rovná se vypuštění nádrže a její perfektní vyčištění, jinak se bude situace s mrtvým čerpadlem za nedlouho opakovat.
Ale to jsme odbočili. Každopádně výměna čerpadla rovná se vypuštění nádrže a její perfektní vyčištění, jinak se bude situace s mrtvým čerpadlem za nedlouho opakovat.
Prepáč, zle som pochopil Springo 01.06.12 13:51:40 napsal:
vcera opat ten isty problem… cely den isla ok, no ked som ju troska viac
roztahoval tak to zacalo opat. robi to aj ked odpojim vsetky cidla. postupne
prestava ist az nakoniec ani nenakopnem. potom staci pockat asi taku hodinku a
nakopne…ja nerozumieeeem co sa to dejee
Myslel som že máš ten problém že keď ti zdochne tak nevieš naštartovať.
vcera opat ten isty problem… cely den isla ok, no ked som ju troska viac
roztahoval tak to zacalo opat. robi to aj ked odpojim vsetky cidla. postupne
prestava ist az nakoniec ani nenakopnem. potom staci pockat asi taku hodinku a
nakopne…ja nerozumieeeem co sa to dejee

Myslel som že máš ten problém že keď ti zdochne tak nevieš naštartovať.
-> Springo: To cerpadlo by to klidne taky mohlo byt jak se ohreje tak se kousne.

My sme mali problém na Punto MK1 1.6 že keď sa zohrial motor a vypol sa, nedal sa naštartovať. Počkalo sa pol-trištvrte hodiny a pekne naskočil. Problém u nás je v puknutej hlave/bloku.

takze vymenena aj indukcna, vstrek,... nic nove... stale to robi po urcitom case... tak pol hodiny jazdy a zacne to... cerpadlo by to nemohlo byt? ale tak si myslim ze by to robilo problemy uz od studeneho motoru
vymenil som RJ aj poistkovu skrinu... stale nic.. karbik som precistil tak uvidime co t o spravi... indukcna cievka by to nemohla byt?
vcera opat ten isty problem... cely den isla ok, no ked som ju troska viac roztahoval tak to zacalo opat. robi to aj ked odpojim vsetky cidla. postupne prestava ist az nakoniec ani nenakopnem. potom staci pockat asi taku hodinku a nakopne...ja nerozumieeeem co sa to dejee 

chcel by som sa opytat ci je velky problem s vymenou RJ Bosh, ci treba este nieco menit a pod. ?
ok vyskusam... a este musim najst aj problem s poistkou 22 lebo stale mi ju vyhodi... takze mi nefunguje ani podsvietenie palubovky a ani lave obrys. svetlo... asi tam bude totalne v riti elektrika. kablovacka co ide do 5tych dveri bola cela stiknuta :)
Cidlo polohy kliky se ukazuje vzdy kdyz se to dela se zhaslym motorem
takze to neres.
Zkontroluj jak jsou mezi motorem a prevodovkou ty - vodice - ocisty apod.
projdi vsechny kontakty a ukostreni apod.


takze to neres.
Zkontroluj jak jsou mezi motorem a prevodovkou ty - vodice - ocisty apod.
projdi vsechny kontakty a ukostreni apod.
hladal som ako prve, ale nic podobne sa mi nepodarilo najst. bol som na diagnostike a vyhodilo mi chybu nejakeho cidla otacok kluky. vymenili sme no stale chyba ostavala. nedala sa ani vymazat. ale keby bolo cidlo vadne tak ani nenastartujem. mechanici na to pozerali a vraj bude problem niekde v elektrike. nemoze byt problem s RJ?
skus pohladat riesilo sa to tu
pliiz help
nazdar. problem vyzera asi tak ze obcas z nicoho nic po nastartovani hned zdochne. Niekedy sa to stava aj pri jazde napr. do kopca po preradeni zo 4 na 5 rych. st. Bol meneny palivovy filter, sviecky, vzduch. filter... kde este hladat chybu?