co se mi stalo s vejfukem?

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 26.05.2012 do 31.05.2012, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řadit dle data
12:36:00
31.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tady je 9 9 už je ve šrotu
zvětšit co se mi stalo s vejfukem? - obrázek od Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) vložen 31.05.2012 12:36:00
19:27:45
30.05.2012
castrol
-> stepan: ale je to pekne na efekt 1
19:23:07
30.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
no pak sem hodim fotku až to vyfotim.. ten vejfuk byl regulerně rotrženej 47 47
11:35:37
30.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
karsit právě přivezl jsem, až to vystydne, vyměním
13:52:05
28.05.2012
dragon_cb_cz
-> Peťa Klíč: Karsit, Ronelt nebo pripadne Tyll, ale posledni jmenovane udajne sly s kvalitou dolu. Ja teda koupil nasopovanej a z poradne masivniho plechu za necelych 500, byl primo na 136 (M10 srouby) a docela spokojenost, ale mozna jsem mel jen stesti na starou zasobu.
11:14:55
28.05.2012
Petr Volfik
-> stepan: co vim tak jeden týpek to měl tak že- vypínal zapalování a ve vejfuku měl nějakou žhavičku a ta na konci vejfuku nespálenou směs zažehla.



Jinak teda s těma roztrhlejma vejfukama- už se mi to taky povedlo1 . Ale bylo to mim tajnym vypínačem kterej blbnul. Přestalo to jet a když jsem s nim za jízdy zahejbal tak jsem taky slyšel jen ránu a pak už rachot. 1
00:50:43
28.05.2012
palinator
-> King:

U BMM je to tedy také okolo 1500 ten práh činnosti?
00:28:00
28.05.2012
King
-> palinator: Fíčuru vypnutí vstřiku(ů) při brždění motorem má i dřevní Bosch monomotronic a měly to i starší systémy.
17:00:01
27.05.2012
stepan
-> castrol: Nejspíš vstřikování něčeho (benzínu) do vejfuku.
14:13:35
27.05.2012
castrol
-> jarda.u1: to tam ma horak ?6
07:54:10
27.05.2012
jarda.u1
-> Gryzly 26.05.12 10:50:50: kamarad ma na naraznikovy lepice tohle....



Jak zapálit gril




....jinak se s tim skvele zapaluje gril :-)
upraveno 1x, naposled 27.05.2012 07:55:26
23:02:03
26.05.2012
palinator
-> King:

Proto je mi sympatický každý vylepšení elektronickýho řízení motoru. Nevim jak je na tom Škoda BMM and MPI engines, ale ECOTEC už uměl vypínat dávku nad 1500 otáček - i když pořád ta jednotka je blbá, protože má docela výraznou prodlevu, než se k něčemu rozhodne a nikdy nevím, jestli při řazení nahoru otáčky porostou dál a nebo se bleskurychle vypne dávka a auto zacuká jak debil. To pak jízda v primitivní Š120L je nezvyk, protože sundám nohu z plynu a otáčky (ne zrovna pomalu) klesají, takže i při přeřazování se dostávám pod otáčky dalšího r.s. a spojka tak zbytečně trpí. U VeBe to někdy vyjde, někdy "zavře benzín" a někdy "visí klapka", takže to mám přetočený.

Tátova služební Fabie 1,6 TDI už umí vypínat naftu od 1000 otáček a když roztočím motor na 2500 na volnoběh a uberu, tak je slyšet jak ihned naftu zavře... VeBe by tam srala benzín dál... ta ho zavře asi kdybych ubral z 6500, vzhledem k prodlevě.
21:56:36
26.05.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: A na co si prisel? Brzdilo ti to? Me teda ne a pak to taky akorat strelilo, ale vyfuk vydrzel 3

Chtel jsem polohu packy steracu - cyklovac vyuzit jako tuto motorovou brzdu, ze bych si dole kopcom dal packu dolu a brzdil bych motorem 1 Jelikoz to nebrzdilo, tak sem tu polohu pouzil jen pro jedno setreni a packa se zas vrati sama do nulovy polohy.
21:52:19
26.05.2012
King
-> palinator: Tohle udelatko je spis do mesta, kde je brzdeni motorem bez znytecnyho paleni benzinu docela uzotecna ficura. A samozrejme pomuze i v clenitejsi krajine, hlavne pri sjezdech prudsich kopecku - i kdyz i tam se najdou debilove, co vypnou zapalovani a energii auta premenej radsi na rudou zari brzdovejch kotoucu:-)
20:41:54
26.05.2012
palinator
-> King:

A šetřič-šofér vždycky spíš vypíná celej motor a vyřazuje.47 Jakmile jednou začne brzdit, už nesmí přestat, jinak už nezabrzdí.1
18:11:13
26.05.2012
King
-> ferrari: To je ovšem u karburátoru (pro kterej je spořič určenej) docela problém, protože benzín z plovákovky jen tak nevycucneš. Prostě při zavřených klapkách a ucpaným volnoběžným kanálu (mluvíme o SEDRu a EDSR) se hlavně ve vyšších otáčkách něco málo málo benzínu dostane, hromadí se to ve výfuku a po přidání plynu to může blafnout. Šetřič samozřejmě zapalování nevypíná, ale i kdyby vypínal, nic se nezmění na tom, že extrémně chudou směs (při odpojeným volnoběžným systému) se ve spalováku zažehnout nepodaří.

Něco málo o tom jsem tenkrát naštudoval a ten článek s návodem na TechWebu je navzdory jinýmu nicku mým ranným dílkem :) Ty naskenovaný obrázky ve wordu tenkrát vyšly přes modem na 33kbps pěkně draho :)
16:54:32
26.05.2012
ferrari
King 26.05.12 00:46:48 napsal:

→ Peťa Klíč: To je klasika :) Odpojovač volnoběhu, jak

ses jistě dočet (na TW? :), pracuje na principu ucpání volnoběžnýho

kanálku (nebo jenom trysky), takže teoreticky by při jeho činnosti neměla

jít do motoru žádná směs. Prakticky se tam ovšem něco málo přisává

z hlavního systému kolem klapek. Pokud je ten karbec v pořádku a dobře

nastavenej, podobný efekty se spořičem benzínu se nekonaj.

Ovšem stačej trošku víc pootevřený klapice nebo netěsnost volnoběžnýho

ventilu a extrémně chudá směs proudí do vejfuku a první úspěšnej

zážeh ve válci to odpálí i ve vejfuku.

Předpokládám, že jde o nějakej vyrezlej aftermarketovej drek, kterýmu

stačí málo.

Každopádně instalaci spořiče je nutný začít generálkou karbu a

nastavením klapek a přesvědčit se, že volnoběžnej ventil funguje na

100pct.


Tak ono vtip je aj v tom, že tento šetriaci odpojovač by mal vypnúť palivo, ale nie zapaľovanie, teda sa žiadne strieľani enemôže konať.
16:14:43
26.05.2012
palinator
-> haso:

Mě to dělalo nechtěně když jsem měl děravej vejfuk. Taky byla sranda.3
13:58:10
26.05.2012
haso
toto raz robil jeden borec s favom na tuning zraze... asi 7-8x za sebou, a pak to spravil zas a uz len dym z pod prednej kapoty, mu vytrhlo hadicu chladenia a uz dostrielal 3
13:26:04
26.05.2012
Gryzly
Na druhým autě mi to nefunguje. Asi záleží na bohatosti směsi a stavu karburátoru.
12:58:29
26.05.2012
palinator
-> Tomaso435:

Sazí jak z Temelína!!92 81
12:37:54
26.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> palinator: převrtání nevadí 4 dix
12:02:10
26.05.2012
Tomaso435
-> Gryzly: jojo :-D tohle sem zapraktikoval když sem sjížděl nově udělanou silnici za jeseníkem :-D se tam pořád na mě lepil někdo z octou,, zapalko vyp pedál na podlahu a cvak. a křáp :D nejenom že sem měl krásně čistej vejfuk ,protože z tho vylítlo sazí jak z temelína, ale lepiš se už přestal lepit :-D
12:00:28
26.05.2012
palinator
-> Peťa Klíč:

136 jo.. tak to by sis musel převrtat díry na přírubě.



www.karsit.cz/cz/obchod.p hp?page=2-6



můžeš zkusit i skoda-dily.cz ale tam se zeptej co doopravdy maj.
11:53:42
26.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> palinator: měl bys nějakej odkaz? google je skoupej, zboží je skoupý.. má to být na motor 136 ve voze rapid :-)
11:41:32
26.05.2012
palinator
-> Gryzly 26.05.12 10:50:50:

Héééézky, to musim vyzkoušet.3 3
11:39:44
26.05.2012
palinator
-> Peťa Klíč:

Karsit.
11:36:12
26.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
když už tu mámeto téma, jekej vejfuk si mám pořídit, aby to nebyl zase polskej bazmek co za půl roku prorezne?? jaký je výrobce nějakých kvalitnějších výfuků??



samozřejmě série, žádný příčňáky anebo jiný šílenosti
upraveno 1x, naposled 26.05.2012 11:36:18
11:24:02
26.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Gryzly: takže než si koupim novej nepolskej vejfuk, tak kromě toho že na mě všici čumí kudy jedu si můžu ještě i zastřílet jo? 47 47
11:22:53
26.05.2012
King
-> Gryzly: 9 3
10:50:50
26.05.2012
Gryzly
-> jarda.u1: Já takhle plaším lidi. za jízdy vypnu zapalování, pedál plnynu na podlahu a pustit a při zapnutí klíčku rana jak z děla. Holky ječí, kluci se krčí a cyklisti začnou kličkovat. V noci to udělá i světelný efekt a mám vyzkoušeno, že když jede blízko za mnou auto, tak ta tlaková vlna dá tomu autu za mnou pěknou šlupku do podlahy, takže to funguje i na nárazníkový lepiče.
10:43:32
26.05.2012
jarda.u1
-> Peťa Klíč: nedovedes si predstavit,jaka sleha by to byla,kdybys to samy udelal u benzinovyho Zila....Prej se s tim takhle bavili chlapi na vojne 3
01:08:55
26.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> King: já ten odpojovač stavět nehodlám, hlavně proto že mám karbec bez odpojovače (je to sedr z nějaký asi 1203 nebo ještěrky) jen mě zajímalo jak moc by se odpojení volnoběhu projevilo na brždění motorem



jo ale je to jak teda říkám - propálila se výplň ve výfuku 3 3 je to nějakej ten polskej hajzl, je na tom autě tři roky a už to má celkem za sebou.. takže si užiju že mám laďák, než si koupim novej 3 3



takže úplně to samý se mi mohlo stát loni na podzim když se mi seškvařila pojistka tak že ztácela kontakt a taky si to párkrát střelilo 47 47
00:46:48
26.05.2012
King
-> Peťa Klíč: To je klasika :) Odpojovač volnoběhu, jak ses jistě dočet (na TW? :), pracuje na principu ucpání volnoběžnýho kanálku (nebo jenom trysky), takže teoreticky by při jeho činnosti neměla jít do motoru žádná směs. Prakticky se tam ovšem něco málo přisává z hlavního systému kolem klapek. Pokud je ten karbec v pořádku a dobře nastavenej, podobný efekty se spořičem benzínu se nekonaj.

Ovšem stačej trošku víc pootevřený klapice nebo netěsnost volnoběžnýho ventilu a extrémně chudá směs proudí do vejfuku a první úspěšnej zážeh ve válci to odpálí i ve vejfuku.

Předpokládám, že jde o nějakej vyrezlej aftermarketovej drek, kterýmu stačí málo.

Každopádně instalaci spořiče je nutný začít generálkou karbu a nastavením klapek a přesvědčit se, že volnoběžnej ventil funguje na 100pct.
00:45:12
26.05.2012
Majklsto
nahromadila sa ti tam zmes, a ked si zapol klúčik tak si ju zapálil
00:33:26
26.05.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
klidně se mi řechtejte.. prostě jsem tak přemýšlel o odpojovači volnoběhu.. a říkal jsem si jak moc by se to asi podílelo na brždění motorem.....



tak mě napadlo zkusit vypnout na chvilku klíček....



při znovuzapnutí mi to tlumeně střelilo, říkal jsem si že asi do karbu páč to znělo tlumeně..



no a od tý doby mám ze sériovýho výfuku laďák..



co se tam přihodilo? natekl benzin do vejfuku a pak tam bouchl a propálilo to tu výplň a teď to řve jak formule?
Extreme Tyres