Zapojení cívky ze žigula

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 21.05.2012 do 29.05.2012, založil/a kalmik_06
řadit dle data
20:43:41
29.05.2012
Petr Urban
-> vhml: Já jezdím zatím origo cívku bez předřadnýho odporu a sem spokojený, ty to tak jezdíš myslím taky ne ? Tak není třeba zřejmě nic vymýšlet. Já si teda dám cívku z žigula, hned jak mi ji vrátí kolega co ji má na testy, ale to spíše pro sichr a abych mohl dlouhodobě zkoušet přínos či nepřínos, chcu také vědět co to dělá z kontakty Bosch.
16:03:29
29.05.2012
vhml
-> Markop: tudíž nemá význam laborovat pokud mi to funguje...
16:01:16
29.05.2012
Petr Urban
-> vhml: Každopádně je lepší když cívka žigul má menší vnitřní odpor, rychlej se nabíjí sice je zatěžování kontaktů větší, ale Bosch kontakty to vydrží dlouhodobě.
12:43:54
29.05.2012
Markop
-> vhml: Těžko. Cívky kontaktních zapalování pracují na samotné hranici svých možností, obrovské ztráty energie vznikají na kontaktech přerušovače. Musel by rozspínat bez oblouku a nekonečně vysokou rychlostí. A to není mechanicky možné, to řeší až bezkontakt s prudším nárustem VN na svíčce, čímž se snižují ztráty a cívka vystačí s nižší indukčností, takže se mnohem rychleji nabíjí.
07:31:56
29.05.2012
vhml
-> Urbi: a žigulí je v těchto otáčkách nějak zásadně lepší?
06:44:54
29.05.2012
Markop
-> Urbi: Ano, ve vysokých otáčkách energie jiskry klesá, ale není to zase tak kritické.
01:06:09
29.05.2012
Petr Urban
-> Markop: Jenže ještě se zapomělo říct že intenzita se mění s otáčkami dle toho za jak dlouho se dokáže cívka plně nabít. Originální Pal s předřadným oporem v 6-8 tis. ot. již určitě nebude mít tak dostatečnou jiskru...cívka se nestíhá nabíjet, tak aby dala intenzitu 45-55 mJ za tak krátký čas.
15:53:14
28.05.2012
Markop
-> Urbi: Ano, platí to pro jednojiskrové svíčky s mezerou 0,8 - 1,0 mm a originální lištu.
14:41:41
28.05.2012
Petr Urban
-> Markop: Ta poslední věta jsou ověřené informace ? V tom případě jsem rád že budu mít zapalovaí lištu z MPI a říd. jednotku zapalovací :)
12:34:30
24.05.2012
Markop
-> vhml: Nemám číselné porovnání, ale ve škole nás učili, že energie jiskry kontaktních bateriových zapalování pro 4takt. čtyřválce s rotačním rozdělením VN je většinou 45 - 55mJ. Víc ne. Takže podle mne je jedno jaká se použije, všechny mají za provozu 14 - 19kV. Takže spíše koukat na to která je spolehlivější a zrovna PALovácké cívky měly výborné parametry.



U bezkontaktu fáčka se uvádělo 62mJ, u BMM 65mJ a u statického zápalka Felicie - Fabie MPi 80mJ.
11:59:51
24.05.2012
Petr Urban
-> m8rinek: taky ted jezdim origo civku bez odporu a s bosch kontakty a bez problemu.

-> kalmik_06: pokud potrebujes resit nejake info nebo doporuceni kolem zapalovani, kdykoli mi muzes zavolat nebo napsat.
21:58:34
22.05.2012
darabos
-> vhml: jedina vyhoda tam moze byt ta, ze by bola schopna rychlejsie sa nabit kvoli vacsiemu prudu, no neviem ci je to pravda, bolo by treba odmerat, ale ja tiez jazdim skodovacku s odporom s IMF zapalkom a do 7000 absolutne bez problemov...
20:41:40
22.05.2012
vhml
tak tak, jezdím a bez problémů.



Má někdo číselné porovnání škodovácké a žigulí cívky? V čem je reálně jiná, nebo jsou to jen domněnky, dle toho že to hází na pohled větší jiskru? Jde mi hlavně o plnění ve vysokých otáčkách ( 7000 )
19:34:54
22.05.2012
m8rinek
-> Jarinko: hmmm já jezdil odporovou bezodporu dvě sezony a žádnej problem, myslim že VHML to jezdí do dnes...
19:29:37
22.05.2012
kalmik_06
Taky mámm od urbiho upravenej rozdělovač a ted to budu zapojovat až přijedu z Němec. Doporučil mi jí sám a přesně jak píš Jarinko je to lepší:)) sem na to zvedav tak díky:))
01:18:21
22.05.2012
Jarinko
-> afro100: Suhlasim, ale... bez predradneho odporu viem iba o cievke zo 100 mozno 1000 nepametam presne, fackova ti na kontakte zhori, tak isto odporova zapojena bez odporu, od sluzobne starsich viem ze je to jedine ekonomicke riesenie v zapalovacej sustave, co sa tyka kompletu. Ja sam som vyskusal 4 inducky a viem ze tato tam ostane este dlho, resp. pouzijem ju zase... Odpor uz nevyuzivam aj z toho dovodu ze mam feldi starter, nezatazuje proste baterku tak ako stary a rozdiel medzi bezkontaktom a kontaktom som nespozoroval. Naposledy mi odisla cievka Valeo, 120e v haju, tak ze kaslem kupovat dalsiu, zo zigulackou mi to hadze iskru na 1,5cm, mam drotove kably a bezodporove sviecky s upravenym rozdelovacom. Proste to uz neriesim, pre mna uzavreta kapitola. Som spokojny. Problematiku rieste napr s Urbim, on sa vyzna aj co sa tyka uprav v motoroch, urcite poradi.
00:36:37
22.05.2012
afro100
-> Jarinko: aj skodovacke su take, co nemaju predradny odpor. okrem toho, aj cievka s odporom ide zapojit tak, ze ho vynechas ..
20:13:34
21.05.2012
Jarinko
-> vhml: Energia iskry a tusim nema predradny odpor
20:05:01
21.05.2012
vhml
V čem je lepší žigulí cívka?
19:48:25
21.05.2012
Jarinko
Myslis zapalovaciu cievku? Normalne, kontakty 1 a 15

Lepsiu foto nemam ale biely je kondik a cierny plus od spinacky
zvětšit Zapojení cívky ze žigula - obrázek od Jarinko vložen 21.05.2012 19:48:25
19:36:25
21.05.2012
kalmik_06
Zdar pánové, prosim vás našel by se někdo, kdo by mě mohl vyfotil, jak má zapojenou cívku ze žigula??Potřebuju ještě na cívku napojit benzinový čerpadlo, který se sepne při otočení klíčku. Díky:))
Extreme Tyres