tlak oleja

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 06.05.2012 do 14.05.2012, založil/a pap
řadit dle data
21:48:23
14.05.2012
Čokin
-> pap: Bez budíku nevíš na čem jsi, takže určitě pořídit budík tlaku at máš přesné hodnoty, mě se stalo že motor mazal i v záběru 1 Bar díky vadnému novému olejovému filtru, ale kontrolka blikla jen při přehřátí oleje po pár ostřejších kilometrech, jinak ne. Takže za mě budík tlaku nutnost.
22:37:21
13.05.2012
Eidy
-> pap: Zvětšením objemu systému tlak nikdy nezvedneš. Zbytek už byl řečen. A to, že ti nebliká kontrolka neznamená, že motor resp. tlak je vpořádku. Přílišným tlakem pak zbytečně namáháš náhon čerpadla a můžeš střihnout čep, vytaháváš řetěz a ztrácíš zbytečně výkon. Olejový čerpadla se dimenzují přesně na požadavky motoru. Aspoň by to tak mělo být.
10:48:15
08.05.2012
Petr Urban
-> Bobesh: Papírově těsnění pod košem tam nemá býtm pokud změříš přesah ozub. kol vůči dosedací ploše koše i s těsněním více jak 0,10mm myslím, je to v Andrtovi.

-> pap: Přírubu srovnat na skle a brusný papír 200,400, finiš 800 hrubost, musí být absolutně rovná. Při dotahování koše tlačit něčím na přírubu koše, při dotahování je možnost že se prohne...už se stalo ze zkušenosti, měl sem to stažený stolařskou svěrkou vůči dosedací ploše pro komínek a dotáhl na 5Nm a funguje dobře i bez jakýchkoli těsnění a silikonů. Pod pružinku přetl. ventilu sem dal dvě obyč. podložky pro M5 a zvýšil se tlak pouze dokud se nezahřeje pořádně olej. Pak mi to drží 3-3,5 bar v otáčkách a 1 bar na volnoběh i když jedu hodně ostře do táhlých kopců. Motor je ale origo fel. 50kw v škodovce + 265 vačka, najeto 100 tis. km, olej 10w-40 Mobil1.
23:42:31
07.05.2012
pap
MOLSO 07.05.12 23:17:42 napsal: → pap: ale ty s len podlozil regulacny ventil s tym si tlak oleja nezdvihnes … jedine maximalny tlak …

ak chcs zvysit tlakoleja, treba zrovnat prsia, saci kos, pripadne nahodit nove ozub. kolesado cerpadla a vymenit salky na kluke. tym tlak realne zvysis


dole nie, to mas recht, ale hore ano, hlavne som chcel tomu pomoct bez toho aby som to musel otvarat, je to taky ojeb, ale myslim, ze to pomohlo.
23:33:04
07.05.2012
Bobesh
-> MOLSO: Občas stačí nedat těsnění pod koš nebo vypucovat koš a vanu4
23:17:42
07.05.2012
MOLSO
-> pap: ale ty s len podlozil regulacny ventil s tym si tlak oleja nezdvihnes ... jedine maximalny tlak ....



ak chcs zvysit tlakoleja, treba zrovnat prsia, saci kos, pripadne nahodit nove ozub. kolesado cerpadla a vymenit salky na kluke. tym tlak realne zvysis
02:27:12
07.05.2012
palinator
-> pap:

Spíš než chladičem bych řešil optimální chlazení výměníkem.. přechlazenej olej taky není dobrej.
23:45:46
06.05.2012
pap
-> TTomas: Vychadzam z toho, ze ked chladicom zvacsim okruh, musim automaticky zvysit tlak, to som urobil, a zaroven chladenim oleja by som nemal dosiahnut teplotu, kde je tlak uz prilis nizky, a olej mi zatial ani raz neblikol.

Ano, go spodku je dobry napad, ale zatial skor robim pokusy, a ten motor je na to asi ok, lebo na novom by som nechcel robit pokusy.

kazdopadne dik za rady
23:39:41
06.05.2012
TTomas
-> pap: Pokud jsi mel slaby tlak a jen to podlozil, tak to vic nebude, ale i tak si porid budik, lepsi olej nebo Go spodku/motoru.
23:35:58
06.05.2012
pap
-> MOLSO: -> TTomas: Idete na to dobre, je to obtok, plus chladic oleja, kedze som mal pri vyssich teplotach slaby tlak oleja, tak som tam vradil chladic, plus zvysil tlak oleja podlozenim pruziny, len nemam tusku, aky tlak je hore v otackach, kazdopadne pocitam, ze by sa to zacalo prejavovat na spojoch hadic, resp tesneniach, tam sa to zda byt zatial ok.
23:20:23
06.05.2012
TTomas
Nebo hadice. V zaberu bys nemel mit vic jak 5 Baru
23:15:24
06.05.2012
MOLSO
ked to prezenies proste ti streli filter no
23:11:57
06.05.2012
pap
Zdar!

Moze mat vyssi tlak nejake negativne vplivy na motor? Je mi jasne, ze spoje by mohli prepustat, kedze je tlak vyssi, ale zaujima ma ostatne.

dik vsetkym
Extreme Tyres