skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg Bmm - problem
technická otázka - co má podtlak lpg společnýho s teplotou motoru? Tam se reostatem nastavuje jen počet otáček kdy má přepnout ....
dělalo to loni v létě pak přes zimu dobrý a ted zase jak byly tepla chvíli myslíš že mám teda sehnat jinou cívku nebo to bude spíš něco jinýho?
-> King: ale že to nedělá potom už během jízdy jenom pár minut po nastartovánní
-> petřík: Ze by BMM klasika v podobe "nakopnuty" zapalovaci civky? Prvni zacne blbnout lpg , pak i benzin a obvykle jiskra slabne s rostouci teplotou civky...
už mi to udělalo jednou i na benzin - příjde mi to jako by tam prostě dávalo málo paliva a vubec to nevědělo že mám plyn na podlaze , nenapdá nikoho na co se zaměřit? zajimavý na tom je že v zimě to prostě nedělá
Divný. Já v zimě v létě startuju BMM rovnou na plyn a vyrážím.
Mám dotaz nejspíš jen pro LPGisty - mám felicii LPG BMM přepínání na plyn je nějak předělaný od minulýho majitelke je tam danej jakýsi odpor a když vytočim auto cca do 3tisíc otáček hned se přepne na plyn (nečeká na nějakou teplotu) a ted k problému - v zimě nebo když je chladno cca do 20 stupnů venku tak bez problému ale když je teplo tak po nastartování auto normálně chytne a jakmile se přepne na lpg nemá totálně výkon i s plynem na podlaze má cca 1500 otáček na neutrál i na kvalty zdá se mi jako by šel třeba an dva válce ale to si nejsem jistej takže to přepnu zase na benzin ručně a hned to jede normálně ujedu pár set metrů přepnu zase na lpg a už je to dobrý. když pak auto chcípnu a motor je normálně ohřátej a třeba po minutě ho zase startuju a chci jet tak se to opakuje takže na to nemá vlviv teplota motoru. napadá n+koho něco ?