skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přehřívání motoru 1.9d
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 30.04.2012 do 10.05.2012, založil/a Stifmaistr
23:05:10
10.05.2012
10.05.2012

Petr Volfik
-> Stifmaistr: co to čerpadlo teda - neni protočený nebo lopatky pryč?
14:45:52
10.05.2012
10.05.2012

suri
-> Martin/125/: má 2
09:29:10
10.05.2012
10.05.2012

Martin/125/
-> Stifmaistr: vetrak na chladici má 2 stupně? To ani nevim...no mě to sepne když je to tak milimetr ta ručička na budiku za polovinou...jakmile to klesne opravdu těsně nad ní tak se vypne...nevim jestli má 2 rychlosti...ale řek bych že má jen jednu...no možná je to tim že se mi tu feldu nikdy nepovedlo ohřát na vic jak 90...nebo nevim...čisla na budiku u feldy nejsou...ale ani v 35stupnovem vedru při popojiždenim v kolonach se ta ručka nikdy nevyšplhala víc jak do dvou třetin...vždy sepne vetrak a uchladí to nebo to maximalně při tom popojíždění drží kousek nad pulkou...ale nevařil jsem nikdy...
20:29:50
01.05.2012
01.05.2012

Stifmaistr
Rozebral sem to celé a všechno ok.Dal jsem nový termostat origo škoda a pořád se to hřeje. Kdyby bylo těsnění pod hlavou v háji, tlakovalo by to expansku. Ale netlakuje. tak fakt nevím. Ráno ještě pořeším spínač ventilátoru, protože se mi zdá, že to pozdě spíná. Asi tak při kile a jen na první pomalý stupeň.
21:21:22
30.04.2012
30.04.2012

Eidy
-> Jarinko: Mimochodem, tys asi na hodinách fyziky chyběl. Voda vře při 100 stupních. Samotným použitím vhodné nemrznoucí směsi lze docílit bodu varu až cca 120 stupňů a při tlaku v chlazení cca 127 stupňů.
18:25:13
30.04.2012
30.04.2012

U-Geen
-> Jarinko: to ano, ale teplota bude furt stejna :-)
18:03:22
30.04.2012
30.04.2012

Jarinko
-> Eidy: Ved to ze zdvyhnes, a ked ti ziadny tlak nespravi tak vyvries pri 95°stupnoch
17:55:39
30.04.2012
30.04.2012

Eidy
-> Jarinko: Díky vyššímu tlaku v chladící soustavě zvedneš teplotu varu kapaliny, ale na teplotu motoru resp. chladíci kapaliny to nemá sebemenší vliv.
17:47:17
30.04.2012
30.04.2012

Jarinko
-> Eidy: Ako ze nie? vo vycku
mas pretlakovy a podtlakovy ventil a chladenie motoru ma tiez stanoveny pracovny tlak, prides na to, ked zacnu strielat hadice, ale asi to bude tesnenim pod hlavou. Ja mam najazdene 280 000 asi ma to caka tiez, motor este robeny nebol, len cerpadlo a parkrat zhavice. -> Stifmaistr: Vodnu pumpu skontroluj najprv, lopatky su tam plastove a mohlo ich v zime strhat ked prituhlo...

16:47:45
30.04.2012
30.04.2012

CpEaRjHaY-průserář
Já sem měl od naleptaných hadic zevnitř úplně zasranej chladič tak se to taky přehřívalo.. a jestli ještě přehřívá to ti nepovim,ještě to nejezdí

09:37:00
30.04.2012
30.04.2012

Eidy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: S víčkem to nesouvisí, on psal výčkem
To by mohlo být ono.
Ne, Péťo, jednou provždy nehoří a víčko expanzky na tohle opravdu nemá vliv.

Ne, Péťo, jednou provždy nehoří a víčko expanzky na tohle opravdu nemá vliv.
09:12:09
30.04.2012
30.04.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Jak souvisi vicko nadrzky s prehrivanim?
Jinak jo, tesneni pod hlavou to muze byt lehce. Nebo ulamany lopatky cerpadla.
Jinak jo, tesneni pod hlavou to muze byt lehce. Nebo ulamany lopatky cerpadla.
00:25:15
30.04.2012
30.04.2012

Jarinko
-> Stifmaistr: termostat si menil za poriadny, ci za nejaku sragoru za 100korun? preplachnut chladiaci system niecim proti vodnemu kamenu a skontrolovat tesnost systemu, moze to byt len vyckom nadrzky, alebo tesnenim pod hlavou...
00:17:37
30.04.2012
30.04.2012

Stifmaistr
Mám tam nový termostat, všechno ostatní se zdá v pořádku a pořád se to hřeje. Kdo poradí?