skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742.13 s vačkou 270/270
18:53:45
01.05.2012
01.05.2012

Olgoj Chorchoj
ovačkovaná 130 s kompresí 10:5? Udělej hlavu (větší kanály, ventily stačí i série 29-34, všechno slícuj, a pojede to jako kráva. Má to jediný limit a to zcela a naprosto nejkatastrofálnější karburátor ve vesmíru - SEDR. Dej wébra, nebo aspoň DDSR a bude to pěkný svezení.
16:12:04
01.05.2012
01.05.2012

Petr Urban
-> Cvok: Nějaký přebrus...tohle bych nepodceňoval a rači si pár stovek připlatil za něco osvědčeného. Jestli o budeš mít od pavlíčka z Brna, který brousí, tak nejen že vačka nic moc, ale hlavně je nenitriduje, takže je zde možnost většího opotřebení hlavně u přebrusu 270. Rači bych vzal 278/270 od Chovance (mohu zajistit lepší cenu...domluva do zpráv nebo tel. u článku) a šlapat to bude jako víno. Dá se s ní jezdit i na nízké otáčky. Já mám do něho 265, ta jede skoro jako serie, jen má lepší špičku, zato se s ní dá jezdit od 1500 ot. Rozdělovač k takové vačce udělám viz. skoda-virt.cz/cz/.../9172
-upravy-rozdelovacu-odlade
ni-motoru
09:28:22
30.04.2012
30.04.2012

Cvok
eidy: ano neni vacka jako vacka a neni motor jako motor a tak dodam ze s motorem bude jezdit Kuzlenka na jezdeni do prace a sem tam nejaky svezeni, vacka bude nejaky prebrus a je moznost vzit 260/260 nebo 270/270. karbec sani bude serie a nejaka dobra uprava hlavy asi nebude...
07:29:31
30.04.2012
30.04.2012

Eidy
-> Cvok: A co to jako znamená 270°? To je jen třetina informací. Jaký jsou zdvihy, jaký je tvar vačky? To nejde říct, že to nepojede. Záleží od délky sání atd.
Měl jsem 280° vačku ve 130 motoru a zcela ok. Mě to jezdilo celkem odspoda až nahoru a u nového majitele stále jezdí.
Měl jsem 280° vačku ve 130 motoru a zcela ok. Mě to jezdilo celkem odspoda až nahoru a u nového majitele stále jezdí.
00:13:55
30.04.2012
30.04.2012

palinator
-> m8rinek:
Právě na KP narážim. Ty máš dneska rejpavou.
Právě na KP narážim. Ty máš dneska rejpavou.
23:58:10
29.04.2012
29.04.2012

Cvok
m8rinek: rezonancni plneni, kdyz sem to mel na 130ce kdysi davno tak zadna slava a jeden pan co jezdi(jezdil) zavody mi rikal ze uz se to hada a at dam neco min ostreho a vysledek bude lepsi...
23:49:57
29.04.2012
29.04.2012

m8rinek
-> palinator: vzhledem k zamýšlenýmu KP je to slušná hloupost...
-> Cvok: jakej má vliv vačka na hlavu a naopak?
-> Cvok: jakej má vliv vačka na hlavu a naopak?
23:34:30
29.04.2012
29.04.2012

Ultim
23:33:52
29.04.2012
29.04.2012

Ultim
-> saSaT: Kluci radi dobre, chce to krapet vyssi KP. Ja jezdim na 265 na 10,3 a je to super. Da se s tim jezdit jak po meste, tak to "slusne" prohanet. Ted jsem to resil s cvokem, ze pokud budes chtit k te vacce i karbec, tak tu mam WEBER 24/26 na seriove svody. Az se za mnou zastavi, tak to s nim/tebou poresim 

23:32:50
29.04.2012
29.04.2012

Cvok
rozdelovac nechat upravit.... nekdo to tu dela a podle me je 270 na 5ti analovou hlavu zbytecnost, kdyz takovou vacku tak uz na 8mi anal....
23:23:31
29.04.2012
29.04.2012

palinator
-> m8rinek:
Tip k zamyšlení vadí? Tak to sorry pane..
Tip k zamyšlení vadí? Tak to sorry pane..

23:06:05
29.04.2012
29.04.2012

m8rinek
-> palinator: ehm a to je jako odpověď na jeho otázku?
23:00:17
29.04.2012
29.04.2012

palinator
-> saSaT:
Předělat na éčko.
Předělat na éčko.

22:41:43
29.04.2012
29.04.2012

vhml
9,5 je málo pokud od toho očekáváš nějaký výkon. Dej 10,5.
SEDR by se dal taky nahradit nečím rychlejším...
SEDR by se dal taky nahradit nečím rychlejším...
22:39:31
29.04.2012
29.04.2012

saSaT
Otázka je jednoduchá. Jak se bude motor chovat, lépe řečeno jak a kdy pojede a nepojede, kolik bude točit atd... Vím že záleží na spoustě dalších věcí, ale aspoň orientačně. Bude to složený asi takhle: Komprese 9,5, lehký leštěný ojnice, C vahadla a živit to bude SEDR 22/24...takže mě napadá, jaký rozdělovač k tomu? Díky za rady.