742.13 s vačkou 270/270

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 29.04.2012 do 01.05.2012, založil/a saSaT
řadit dle data
18:53:45
01.05.2012
Olgoj Chorchoj
ovačkovaná 130 s kompresí 10:5? Udělej hlavu (větší kanály, ventily stačí i série 29-34, všechno slícuj, a pojede to jako kráva. Má to jediný limit a to zcela a naprosto nejkatastrofálnější karburátor ve vesmíru - SEDR. Dej wébra, nebo aspoň DDSR a bude to pěkný svezení.
upraveno 1x, naposled 01.05.2012 18:54:36
16:12:04
01.05.2012
Petr Urban
-> Cvok: Nějaký přebrus...tohle bych nepodceňoval a rači si pár stovek připlatil za něco osvědčeného. Jestli o budeš mít od pavlíčka z Brna, který brousí, tak nejen že vačka nic moc, ale hlavně je nenitriduje, takže je zde možnost většího opotřebení hlavně u přebrusu 270. Rači bych vzal 278/270 od Chovance (mohu zajistit lepší cenu...domluva do zpráv nebo tel. u článku) a šlapat to bude jako víno. Dá se s ní jezdit i na nízké otáčky. Já mám do něho 265, ta jede skoro jako serie, jen má lepší špičku, zato se s ní dá jezdit od 1500 ot. Rozdělovač k takové vačce udělám viz. skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
09:28:22
30.04.2012
Cvok
eidy: ano neni vacka jako vacka a neni motor jako motor a tak dodam ze s motorem bude jezdit Kuzlenka na jezdeni do prace a sem tam nejaky svezeni, vacka bude nejaky prebrus a je moznost vzit 260/260 nebo 270/270. karbec sani bude serie a nejaka dobra uprava hlavy asi nebude...
07:29:31
30.04.2012
Eidy
-> Cvok: A co to jako znamená 270°? To je jen třetina informací. Jaký jsou zdvihy, jaký je tvar vačky? To nejde říct, že to nepojede. Záleží od délky sání atd.

Měl jsem 280° vačku ve 130 motoru a zcela ok. Mě to jezdilo celkem odspoda až nahoru a u nového majitele stále jezdí.
00:13:55
30.04.2012
palinator
-> m8rinek:

Právě na KP narážim. Ty máš dneska rejpavou.
23:58:10
29.04.2012
Cvok
m8rinek: rezonancni plneni, kdyz sem to mel na 130ce kdysi davno tak zadna slava a jeden pan co jezdi(jezdil) zavody mi rikal ze uz se to hada a at dam neco min ostreho a vysledek bude lepsi...
23:49:57
29.04.2012
m8rinek
-> palinator: vzhledem k zamýšlenýmu KP je to slušná hloupost...



-> Cvok: jakej má vliv vačka na hlavu a naopak?
23:33:52
29.04.2012
Ultim
-> saSaT: Kluci radi dobre, chce to krapet vyssi KP. Ja jezdim na 265 na 10,3 a je to super. Da se s tim jezdit jak po meste, tak to "slusne" prohanet. Ted jsem to resil s cvokem, ze pokud budes chtit k te vacce i karbec, tak tu mam WEBER 24/26 na seriove svody. Az se za mnou zastavi, tak to s nim/tebou poresim 4
23:32:50
29.04.2012
Cvok
rozdelovac nechat upravit.... nekdo to tu dela a podle me je 270 na 5ti analovou hlavu zbytecnost, kdyz takovou vacku tak uz na 8mi anal....
23:23:31
29.04.2012
palinator
-> m8rinek:

Tip k zamyšlení vadí? Tak to sorry pane..71
upraveno 1x, naposled 29.04.2012 23:23:56
23:06:05
29.04.2012
m8rinek
-> palinator: ehm a to je jako odpověď na jeho otázku?
23:00:17
29.04.2012
palinator
-> saSaT:

Předělat na éčko.179
22:41:43
29.04.2012
vhml
9,5 je málo pokud od toho očekáváš nějaký výkon. Dej 10,5.



SEDR by se dal taky nahradit nečím rychlejším...
22:39:31
29.04.2012
saSaT
Otázka je jednoduchá. Jak se bude motor chovat, lépe řečeno jak a kdy pojede a nepojede, kolik bude točit atd... Vím že záleží na spoustě dalších věcí, ale aspoň orientačně. Bude to složený asi takhle: Komprese 9,5, lehký leštěný ojnice, C vahadla a živit to bude SEDR 22/24...takže mě napadá, jaký rozdělovač k tomu? Díky za rady.
Extreme Tyres