-> schtokyman: Takhle je těžký radit... Jak jsi nastavoval předstih? Stroboskopem v otáčkách, nebo jenom na žárovku? Ale v tom to nebude. Spíš to bude o celkovým nastavení karburátoru. Hooodně to zjednoduším. Nastav si cca 1000otáček volnoběhu, šroubem bohatosti toč do nejvyšších otáček motoru (otáčkoměr pomůže) - půjde to nahoru a pak se zase budou otáčky snižovat - najdi to maximum, pak nech bohatost bejt a nastav volnoběh na cca. 800 - 1000 ot./min. Pak lze ještě doladit znova bohatost, aby to šlo "za plynem", ale to není na vysvětlování na dálku. To si musíš zkusit...
Když se Ti to pak nebude zdát, dej na 1. stupeň o 1-2 stupně větší trysku (např. místo 112 dej 115, nebo 120, místo 115 dej 120 nebo 125) a nastav to znovu... Pokud to nemá tah v kopci, a jakoby tomu "dojde benzín", vyměň pumpu, nebo nastav vyšší hladinu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nevím co s tím!!!
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 26.04.2012 do 28.04.2012, založil/a schtokyman
21:43:44
28.04.2012
28.04.2012

StepaNoFUN
21:32:05
28.04.2012
28.04.2012

elbacil
-> schtokyman: pridaj si zmes

14:35:06
28.04.2012
28.04.2012

schtokyman
Tak vzdusniky jsem dal spravne,ale prisel jsem pri porovnavani starych sroubu(volnbeh a bohatost),ze ty z nove sady maji jiny konus,tak jsem tam dal zpet ty stare. Plovak jsem jen sundatval kvuli tesneni a pro jistotu jsem ho zkontroloval pomoci 10 mm kulatiny vlozene mezi plovak a viko s tesnenim-» ventil tesni. Akceleracni pumpicka dava. Projistotu jsem karbec vyfoukal kompresorem. Predstih jsem dal 5°, nastavil jsem 1ot na smesi a 2,5 na volnobehu. Nacupoval jsem,naslapal tak nejak cdphytla- podle zvuku jsem dosteloval volnobeh,aby to nechcipalo. Jezdilo to bez cukani,ale ve vysich tockach se to dusilo,tak jsem zvedl predstih zhruba na 7° ve vysich otackach dobry ale v nizkejch skube a dusi se. A dneska mi odeslo cupovani benzinu na pumpe a kdyz to nastartuju tak to jede ale pozvolna chcipe tak jsem mu pridal na volnobehu a dobry ale bez sytice to nejede :-(. Tak nevim
21:52:01
27.04.2012
27.04.2012

myschaak AZNP K.Hora
co tlaky ve válcích

22:22:23
26.04.2012
26.04.2012

mereksk
Nedávno som mal podobní problém a chyba bola v tom že som zamenil plastoví plavak za penoví ktorý nemá zo spodu vybranie takže to potom upchávalo trysku, skontroluj výšku hladiny, funkčnosť ihlového ventilu prípadne ACpumpu
21:48:52
26.04.2012
26.04.2012

StepaNoFUN
-> schtokyman: A co nastavení hladiny paliva? Nehrabal jsi na něj? A jak již bylo napsáno - jak jsi šteloval bohatost?
21:43:32
26.04.2012
26.04.2012

Ultim
-> schtokyman: Tak sundej viko karburatoru a zkontroluj ty trysky. Prvni komora by mela byt ASI 190vzdusnik /105 tryska +-. [opravdu velmi orientacne, nechce se me hledat presne hodnoty v chytre knize] Tryska je ta u dna, vzdusnik ten hned pod vikem. Pak proved zakladni nastaveni, zkus zda je to ok a pak rovnou seridit na paltestu 

21:41:32
26.04.2012
26.04.2012

castrol
-> Milan 136: 

21:37:51
26.04.2012
26.04.2012

Milan 136
-> Don_pepe: držením plýho, neznáš?

21:36:32
26.04.2012
26.04.2012

Don_pepe
-> schtokyman: A jaks TO šteloval?

21:33:45
26.04.2012
26.04.2012

Milan 136
-> schtokyman: skutečně inteligentně pojmenované téma...
21:29:27
26.04.2012
26.04.2012

schtokyman
dneska jsem přetryskoval a přetěsnil karburátor na 105ce 32sedr a našteloval předstih. Nastartoval jsem, sešteloval volnoběh a při projíždění to ze začátku šlo ale do kopce to stratilo tah, škube to. Zkoušel jse to několikrát seštelovat a pořád stejný, tak mě napadlo jestli to nejsou třeba prohozené vzdušníky na I a II stupni.... za jakoukoli radu předem děkuji