Felicie se přehřívá

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 09.04.2012 do 12.04.2012, založil/a Mildaxl
řadit dle data
14:44:46
12.04.2012
sbf
treba hladat, je tu milion prispevkov a prehrievani 1.3, vyber si co najjviac zapasuje, na 90% ti fuka tesnenie
upraveno 1x, naposled 12.04.2012 14:45:09
13:27:53
10.04.2012
dakar.cz
-> Rotak: Tak měls pravdu,dneska jsem to celé dopoledne zkoumal a je to těsnění pod hlavou. Nechal jsem to zahřát,dokud se neotervřel termostat. No a hned,jak se otevřel,tak to začlo vracet vodu od termostatu,do toho to začlo bublat i v nádobce odspodu,hadice tvrdé jak kameň.. No a za tu chvílu se udělala aj emulze na víčku,která tam předtím nebyla. Takže je to myslím jasné :-) To bude mět teta radost3
20:10:18
09.04.2012
castrol
-> Mildaxl: skus ten termostat ale je mozne ze bude aj chladic zaneseny
19:54:07
09.04.2012
dakar.cz
-> Rotak: no,jenže tady se neztrátí..Nastartoval sem a po chvílce jízdy to začlo lézt so červeného pole na budíku. Tak jsem zastavil a díval se na vodu a byla až na dně. A jakmile jsem to zdechl,vrátila se zpátky,přesně tolik,kolik tam bylo.. No a nechal jsem to vychladnout,pak nastartoval a všechno v pohodě,voda v expanzce ok,byla v klidu. A až po chvilce,až se to zahřálo,zase to začlo do expanzky vracet...
19:47:18
09.04.2012
Rotak
-> dakar.cz: já pravě nevim hele u favorita se při nastartování začala ztrácet voda ale když se chcípnul a otevřela expanzka tak se voda vrátila :) a dělalo to těsnění
19:44:50
09.04.2012
dakar.cz
-> Rotak: no,napadlo mě těsnění pod hlavou. Ale to by se ta voda musela i někde ztácet,ne? Když jde tlak do ní,musí jít i zpátky,ne?
19:44:19
09.04.2012
Tomaso435
-> Mildaxl: máme asi stejnej problém.. jak jedu je to ok. jak stojím třeba 5 minut, de to doost rychle nahoru ... asi seženu ještě nějaký pumpy aby bylo, kdyby nebylo a vyměním.
19:42:55
09.04.2012
Rotak
-> dakar.cz: nebo můžou jít tlaky do vody ne ?
19:42:31
09.04.2012
auta.petr
-> Mildaxl: Samozřejmě termostat je to první čím bys měl začít, myslel jsem, že to už máš vyměněno. Ono takhle přes obrazovku se těžko radí a "opravuje", když to nemůže člověk vidět na živo. Těch možností může být tolik a někdy jsou tokraviny, které se na živo lépe diagnostikují.
19:37:22
09.04.2012
dakar.cz
Já zneužiju téma a přidám s dotazem. Teta má Favorita,136,karbec,najet o 40 000km. A taky se jí po chvíli jízdy začne přehřívat. Když jsem otevřel kapotu,abych se podíval,co je,tak v nádobce na vodu nějak moc ,,kolovala" voda,navíc byla pod ryskou. Jakoby se vracela od termostatu. Po vypnutí motoru se to uklidnilo a voda se zvedla zpátky na rysku. Jinak voda neubývá,ani není v oleji,ani neletí ven výfukem.. Kamarád mi poradil,že to může byt vodní pumpa..ale mě se to zdá divné. Co myslíte vy?
19:35:31
09.04.2012
Mildaxl
Ještě se tě zeptám, nebylo by lepší třeba prvně vyměnit termostat? Tím to také může být že? Hele je těžké vyměnit pumpu?
19:32:59
09.04.2012
auta.petr
-> Mildaxl: Jedině vyměnit pumpu, ale jak říkám, netvrdím, že je to zrovna tvůj případ, ale když už nevíš kudy kam, nezbyde nic jiného, než to zkusit rozdělat.
19:30:22
09.04.2012
Mildaxl
Aha to je dobrý poznatek, jde to nějak spravit, nebo se musí přehodit celá vodní pumpa?
19:28:51
09.04.2012
auta.petr
-> Mildaxl: Ve vyjímečných situacích se stane, že se protáčí vrtulka u vodní pumpy, při jízdě se to stačí uchladit, ale na volnoběh to nestíhá, ale říkám, to bývá vyjímečně.
19:23:52
09.04.2012
Mildaxl
Termostat otevírá dobře, když je auto studené, chová se dobře při ohřívání. Ventilátor se pouští, ale to přece není normální, abych chvíli stál s autem na volnoběh a spustil se ventilátor.
18:58:38
09.04.2012
vhml
nefunguje vetrak
18:58:31
09.04.2012
castrol
termostat a ventilator funguje ?
18:55:47
09.04.2012
Mildaxl
Dobrý den chlapci,

mám problém s Felicií 1.3 50KW. Když se auto ohřeje a já zastavím, i třeba v těchto povětrnostních podmínkách, felda se na volnoběh začne přehřívat. Chladící kapaliny je hodně, nemáte někdo s tímto problémem zkušenost? Předem děkuji.
Extreme Tyres