
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cukáni škoda favorit
17:39:06
08.04.2013
08.04.2013

Kocvin
-> Radza: Cívka vyměněna, závada tím odstraněna. Děkuji za radu

19:39:17
07.03.2013
07.03.2013

Radza
-> Kocvin: Zkus vyměnit tu cívku(kostku),co je při pohledu na motor na levý straně.

19:10:45
07.03.2013
07.03.2013

Kocvin
-> Eidy: Otáčkoměr necuká.. VN kabely?
19:02:17
07.03.2013
07.03.2013

Eidy
-> Kocvin: O Favoritech moc nevím, ale máš tam otáčkoměr? Jestli při cukání motoru cuká i otáčkoměr. Pak by byla vada v elektrice/elektronice. Můžeš někde sehnat funkční VN kabely?
18:52:12
07.03.2013
07.03.2013

Kocvin
Zdravím.. na favoritu se mi objevila taková nepříjemná závada. Když je auto studené tak je všechno v pořádku, ale po pár kilometrech začne nepravidelně cukat. Při mírně sešlápnutém plynu je cukání intenzivní a výrazně zhoršuje jízdní vlastnosti. Především pak jízdu do kopce nebo mírného stoupání. Při plně sešlápnutém plynu už není cukání tak značné ale i přes to je akcelerace kolísavá a pomalá. Připomínám že tento jev se projevuje jen u zahřátého motoru a ne vždy! Někdy jede i zahřátý normálně ale zřídka.
Je to 93 jednobod. Jsou vyměněny svíčky, víčko i palec v rozdělovači. Čerpadlo tlačí normálně 1 bar, palivový filtr je taky vyměněný.
Nesetkal se někdo s něčím podobným? Nebo nenapadá vás nějaká typická závada?
Je to 93 jednobod. Jsou vyměněny svíčky, víčko i palec v rozdělovači. Čerpadlo tlačí normálně 1 bar, palivový filtr je taky vyměněný.
Nesetkal se někdo s něčím podobným? Nebo nenapadá vás nějaká typická závada?
14:23:52
24.11.2012
24.11.2012

Tomaso435
poloosa vyměněna... už je to celkem ok.
ještě vyměním sluchátko a bude to cajk uplně.
ještě vyměním sluchátko a bude to cajk uplně.
19:38:06
19.11.2012
19.11.2012

Tomaso435
-> ondie: ještě žes mi to poradil ;) s tim kvaltem by mi to nenapadlo :-D
19:37:03
19.11.2012
19.11.2012

ondie
-> Tomaso435: no vida,taks na to přišel
19:28:18
19.11.2012
19.11.2012

Tomaso435
nojo. ja na to od tej doby nekoukal, ja řešil ještě jiný věci, ted se dostalo na zapalování a na tohle . . .
- nemá někdo funkční malou poloosu na poslání? než se rozhodnu to někde dolovat z vraku :-D
- nemá někdo funkční malou poloosu na poslání? než se rozhodnu to někde dolovat z vraku :-D
18:49:03
19.11.2012
19.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: Rozpadlej vnitřní kloub. To co jsem ti říkal před několika dny, hned na začátku.
18:23:51
19.11.2012
19.11.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: zlatá kyvka!

18:19:34
19.11.2012
19.11.2012

Petr Volfik
-> Tomaso435: Noojo, tak ten vnitřní kloub no. Na videu je vidět jak tam ta poloosa skáče oproti tomu kloubu.
14:30:44
19.11.2012
19.11.2012

Tomaso435
14:09:06
19.11.2012
19.11.2012

Tomaso435
-> Petr Volfik: nic se neměnilo ale to je ok. závaží na poloose není, je to starej model.
-když dám kvalt a du tlačit auto tak je schopný popojet o 10cm než zabere za motor... což je vule jako prase.
-vzal sem mega sikovky a zkusil vzit tyč poloosy a zatočit s tim. to se ani nehne...
-když hodim kvalt a začnu si suto popoahovat sem a tam tak se malá poloosa kříží . . . takže bych řek že to bude tim.... vnitřní kloub malej poloosy...
-když dám kvalt a du tlačit auto tak je schopný popojet o 10cm než zabere za motor... což je vule jako prase.
-vzal sem mega sikovky a zkusil vzit tyč poloosy a zatočit s tim. to se ani nehne...
-když hodim kvalt a začnu si suto popoahovat sem a tam tak se malá poloosa kříží . . . takže bych řek že to bude tim.... vnitřní kloub malej poloosy...
23:16:06
18.11.2012
18.11.2012

Petr Volfik
-> Tomaso435: A vyměnil jsi teda tu pumpu nebo jenom ten silent za nový?
EDIT: Kouknul bych na závaží na poloose, jestli neni volný.
EDIT: Kouknul bych na závaží na poloose, jestli neni volný.
18:48:54
18.11.2012
18.11.2012

Tomaso435
ještě někdo další ? 

15:12:32
18.11.2012
18.11.2012

Tomaso435
-cukání motoru vyřešeno. svíčky a rozdělovač, a trochu bohatost.... vyměněno upraveno. hotovo...
-ted teda onen problém při přidání a ubrání plynu za jízdy ... je tam prostě velká mezera. a věčím točením - vybracema motoru od třetího rychlostního stupně vejš..
silenty to nejsou, moto se hejbe stejně jako u dalšího auta.
tyklouby poloos by to teda bejt měly ? je ještě nějaká šance že to nebude třeba převodovka? nebo něco ve spojce,setrváku ? ja jen aby se nekoupili díly na pul auta a z toho se paknepoužil jeden dva šroubky :-D
KDO JE PRO POLOOSY NECHŤ ZVEDNE RUKU :-))) seženu je celý na vrakáči za děkuju...
děkuji ;)
-ted teda onen problém při přidání a ubrání plynu za jízdy ... je tam prostě velká mezera. a věčím točením - vybracema motoru od třetího rychlostního stupně vejš..
silenty to nejsou, moto se hejbe stejně jako u dalšího auta.
tyklouby poloos by to teda bejt měly ? je ještě nějaká šance že to nebude třeba převodovka? nebo něco ve spojce,setrváku ? ja jen aby se nekoupili díly na pul auta a z toho se paknepoužil jeden dva šroubky :-D
KDO JE PRO POLOOSY NECHŤ ZVEDNE RUKU :-))) seženu je celý na vrakáči za děkuju...
děkuji ;)
19:25:32
12.11.2012
12.11.2012

Tomaso435
-> Petr Volfik: ten spodní du zejtra preventivně vyměnit.. na převodovce se to nehejbe a ten na pumpě... no asi bych volil metodu i s pumpou...
17:31:12
12.11.2012
12.11.2012

Petr Volfik
-> Tomaso435: Hele povedlo se mi jednou nasadit na fávo poloosu s vnitřnim kloubem bez jednoho ložiska a jehliček. To nebyly vibrace ale kopance jak kráva (zkoušel jsem jen když to bylo zvedlý) , myslim si že s tim se nedá vůbec jet...
Takže si myslim že tim to nebude. Spíš skoukni pořádně silentblok na vodní pumpě a ze spodu sluchátko. Vim že píšeš že jsou dobrý ale ty vibrace už mi dělali dva favoriti a dycky to byl silent na vodní pumpě...
Takže si myslim že tim to nebude. Spíš skoukni pořádně silentblok na vodní pumpě a ze spodu sluchátko. Vim že píšeš že jsou dobrý ale ty vibrace už mi dělali dva favoriti a dycky to byl silent na vodní pumpě...
15:55:18
12.11.2012
12.11.2012

Hurdis
-> Tomaso435: A zakašlat jsi zkoušel?
15:45:03
12.11.2012
12.11.2012

Tomaso435
při prohmatání manžety sem nikde nic neoběvil.... :-/
20:14:25
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> Vojtisek: je čas udělat dětem pápá 

20:13:33
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> Hurdis: 

20:13:27
11.11.2012
11.11.2012

Vojtisek
-> Hurdis: tobě se asi spíš zavírají oči, je čas jít spát

20:10:34
11.11.2012
11.11.2012

Hurdis
Já v tom nadpise v náhledu četl "u" jako "i". Už jsem myslel, že máme multikulturní topic. Čas na oční kapky.
20:03:00
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> auta.petr: rozumim . . .
19:18:07
11.11.2012
11.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: www.aspraha.cz/scripts/MG
rqispi.dll?APPNAME=on...
Takhle to tam vypadá a to jedno ložisko s té trojnožky může být spadlé.
Takhle to tam vypadá a to jedno ložisko s té trojnožky může být spadlé.
19:12:28
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> auta.petr: joaha . . . tak to zejtra promačkam,,a jesi tam bude v porovnání s kloubem co je vpořádku nějaká abnormalita tak to bude teda ono . . .
19:10:45
11.11.2012
11.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: Právě že ten je dělanej jinak a proto se může stát, že se rozpadne. možná bych prvně promačkal manžetu a pokud v ní něco nasaháš, tak to máš jistě zjištěný, pokud ho opatrně rozděláš, najdeš všechny jehličky a nebude moc rozklepanej konec, tak ho dáš i zpět a bude to fungovat.
19:07:16
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> voba dva: aha.. super.. tak ten se mi někde válí.... doufam že jeho výměna je stejná jako vnější kloub.tj jedna dobře mířená a je venku.... no a aspon se vymění volej v převodovce taky :-D
19:06:14
11.11.2012
11.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: Hledání ti zjednoduším...pokud to dělá kloub, tak vnitřní.
19:05:18
11.11.2012
11.11.2012

black_devil
-> Tomaso435: něco podobnýho mi dělal rozpadlej homokineťák, když praskla klec. Byl to ten u převodovky.
19:05:06
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> auta.petr: takže ... ted přijít na to jesi vnitřní kloub nebo vnější... vlastně kdybych za poloosu vzal velkejma sikovkama takbych poznal žejo která má věčí vůli tak na tu se zaměřit . . .
19:02:54
11.11.2012
11.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: No jasně.
19:02:25
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> auta.petr: tim by se dali vysvětlit i ty vybrace ve vyšších točkách ?
19:01:33
11.11.2012
11.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: Občas se stane, že se kloub u převodovky při neopatrném vyndání, nebo nandání rozpadne a pak se auto chová přesně tak, jak popisuješ, takže to, že to před tím nedělalo ještě nic neznamená.
18:58:52
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
-> auta.petr: no jelikož to předtím nedělalo, tak to kloubem bejt nemuže snad.... jo dělá to při jízdě při ubrání a přidání plynu prostě se to jako na prázdno pootočí než zabere / ubere . . .
18:07:59
11.11.2012
11.11.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: jste se v tom zase vrtal, co pane doktore?

18:00:30
11.11.2012
11.11.2012

auta.petr
-> Tomaso435: A co kloub na poloose?? Pokud to tedy dělá při jízdě, což jsem z textu nikde nevyčetl.
14:51:35
11.11.2012
11.11.2012

Tomaso435
děcka.
po výměně motoru u kámoše ve favoritu 136 karbec při přidání a ubrání plynu mam pocit že motor cestuje sem a tam,což by dělali silenty,ale motor tam drží dobře v silentech se to hejbe cca o 4mm což je v pohodě. silenty špatný nejsou... vzpěra motoru je taky ok. při vyšších otáčkách kdy motor beru u držky děsně vybruje jako když je spojenej s kastlí na tvrdo.....
napadlo mě. při skladani motoru s převodovkou se vlastně děje co ? není možný aby třeba zustal povolenej strvák? na ten se nešahalo... a že by ta vule mezi ubráním a akcelerací byla motor vs převodovka? a ty vybrace muže zpusobovat ten neutaženej setrvák? ty šrouby by se měli vlastně lepit žj a plišekpřez to zaklepat.....
s minulým motorem to nedělalo a spojka na novým motoru byla zánovní.
nevim ja to nedělal takže přemejšlim kde pán mekányk uďál chybu . . .
po výměně motoru u kámoše ve favoritu 136 karbec při přidání a ubrání plynu mam pocit že motor cestuje sem a tam,což by dělali silenty,ale motor tam drží dobře v silentech se to hejbe cca o 4mm což je v pohodě. silenty špatný nejsou... vzpěra motoru je taky ok. při vyšších otáčkách kdy motor beru u držky děsně vybruje jako když je spojenej s kastlí na tvrdo.....
napadlo mě. při skladani motoru s převodovkou se vlastně děje co ? není možný aby třeba zustal povolenej strvák? na ten se nešahalo... a že by ta vule mezi ubráním a akcelerací byla motor vs převodovka? a ty vybrace muže zpusobovat ten neutaženej setrvák? ty šrouby by se měli vlastně lepit žj a plišekpřez to zaklepat.....
s minulým motorem to nedělalo a spojka na novým motoru byla zánovní.
nevim ja to nedělal takže přemejšlim kde pán mekányk uďál chybu . . .
13:48:32
11.04.2012
11.04.2012

Nepér
Zkus nejdřív jiný karburátor. Před případným rozebráním nech změřit tlaky. Po minutovém volnoběhu na sytič mám taky černé svíčky, vypálí se to na delší trase.
21:01:14
09.04.2012
09.04.2012

sharks
Očistil sem svíčky a po minutovém volnoběhu bily uhelně černé.Jsou dvě možnosti.Buď při akceleraci tam jde moc benzínu nebo jsou vhaji pístní kroužky
15:27:04
09.04.2012
09.04.2012

sharks
Tak sem přišel na novou věc.Volnoběh šlape tak jak má a jakmile sešlápnu plyn motor začne tarokovat jako na 3.válce.
10:19:25
01.04.2012
01.04.2012

sharks
Brzdí to normálně,a za všech teplot
02:22:15
01.04.2012
01.04.2012

Nepér
Dělá to za všech teplot nebo jen za studena? Ještě může viset přívěra sytiče. Vzduch může také přisávat hadicí od posilovače brzd. Brzdí to normálně?
01:58:48
01.04.2012
01.04.2012

Dušan
prisava vzduch do sani nebo je ucpana nejaka tryska
01:57:50
01.04.2012
01.04.2012

sharks
Při rychlosti do 50km/h auto hrozně cuká,a to na jakýkoliv rychlostní stupeň.Přestane to až po sešlápnutí plynu a zvýšení rychlosti.Nevým si stím rady.Poraďte co stím.Děkuju