po vyčištění:
lh6.googleusercontent.com
/-H1MRxcZiHGY/.../DSC_0495
.JPG
lh6.googleusercontent.com
/-kADbYTzZHfo/.../DSC_0494
.JPG
lh5.googleusercontent.com
/-Q9J1WbTDnFA/.../DSC_0493
.JPG
lh4.googleusercontent.com
/-XZKkjiTb18E/.../DSC_0489
.JPG
je to ok nebo ještě na něčem zamakat? zkoušel jsem i pusou tu akceleracni bumpicku v jakem je stavu a jestli se otvíra lehce ta klapka a je to ok, neklade minimalni odpor.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit, karbec a věci s ním spojené
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 30.03.2012 do 31.03.2012, založil/a filip.kosut
15:53:35
31.03.2012
31.03.2012

filip.kosut
14:26:51
31.03.2012
31.03.2012

filip.kosut
..tak jsem doma:) suim ho..vsechny klapky jdou pekne lehce..dvě děravé hadičky jsem objevil..takže to vyměním...ocet možná nebude třeba..koupil jsem i to papírové těsnění a tu gumovou přírubu, dám sem pak nějaké foto:)
11:21:00
31.03.2012
31.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> filip.kosut: koupal bych asi jen korpus bez trysek a hejblat
08:09:03
31.03.2012
31.03.2012

filip.kosut
aaha...tak takhle se dela tuning:-D:-D...pekne, dik za osvetu:-) dneska cupitam do garaze a jdu se bavit:-) jeste napisete mi co vsechno muze zustat pohromade nez to nalozim do toho octa?:-)
00:24:22
31.03.2012
31.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> filip.kosut: taky proto bez nějakých větších úprav nacpeš motor z fabky do embéčka



00:23:22
31.03.2012
31.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tomaso435: jop, a nesporná výhoda OHV je v tom, že sundáš hlavu během 10 minut 

00:05:29
31.03.2012
31.03.2012

Tomaso435
-> filip.kosut: jecen ctrl c a ctrl v z netu
OHV má vačku v bloku motoru, hnanou většinou ozub. kolem nebo řetězem, a ventily jsou ovládány pomocí zdvihátek a vahadel, výhody jsou, že to nepraskne, nevýhody jsou ty, že tento rozvod se příliš nehodí pro otáčky od 7000-8000, a zpravidla nemají hydr. vymezování vůlí (takže se musí seřizovat ručně, tento rozvod má většina starších motorů, příklad motory škoda 1000-1300ccm), OHC, vačka je v hlavě, většinou hnaná řemenem, výjimečně řetězem, výhody: vhodnost i pro velmi vysoké otáčky, často má hydr. vymezování vůlí, jednodušší konstrukce, nevýhoda je ta, že když někdo kašle na údřbu a nevymění řemen, tak to jde kamsi do ... toť asi vše....
OHV má vačku v bloku motoru, hnanou většinou ozub. kolem nebo řetězem, a ventily jsou ovládány pomocí zdvihátek a vahadel, výhody jsou, že to nepraskne, nevýhody jsou ty, že tento rozvod se příliš nehodí pro otáčky od 7000-8000, a zpravidla nemají hydr. vymezování vůlí (takže se musí seřizovat ručně, tento rozvod má většina starších motorů, příklad motory škoda 1000-1300ccm), OHC, vačka je v hlavě, většinou hnaná řemenem, výjimečně řetězem, výhody: vhodnost i pro velmi vysoké otáčky, často má hydr. vymezování vůlí, jednodušší konstrukce, nevýhoda je ta, že když někdo kašle na údřbu a nevymění řemen, tak to jde kamsi do ... toť asi vše....
23:57:49
30.03.2012
30.03.2012

filip.kosut
...pojdme si pokecat v cem jsme první ted
...co je zkratka OHV ? typ motoru?


23:42:32
30.03.2012
30.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> filip.kosut: hliníkovej tenkostěnej blok je až na jiný žebrování prakticky totožnej, mění se jenom pajšl, všechny OHV od litru až po čtrnáctistovku používaj ten samej systém
ale zase sme byli první minimálně v evropě kdo tenkostěný hliníkový bloky montoval sériově 


23:38:07
30.03.2012
30.03.2012

filip.kosut
jop zeptal jsem se otce a říkal že rozvody jsou v pořádku, vše bylo totiž venku z karosérie, motor převodovka, půlili jsme to i kvůli spojce...právě mi zbývá jen ten karbec, na nějakém foru jsem se i dočet že když má už pořádně(ale co je to pořádně?) najeto tak je lepší nový...co vy na to?...jinak osky klapek stačí promazat injekční stříkačkou a WDčkem?, a v jakém stádiu se to čistí octem? a jak? - vyvařit? pouze těleso? i klapky?...jsem to ale inteligent koukám:))
fabka má ,,stejný,, motor?
fabka má ,,stejný,, motor?

22:39:43
30.03.2012
30.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> filip.kosut: je tam řetěz, OHV, úplně stejnej motor od embéčka až po fábie 

22:26:48
30.03.2012
30.03.2012

filip.kosut
motor slape jak hodinky, tichý, klidný, má najeto takových 90tis. rozvody...favo bude mít řemen že? teď si nejsem jist...
22:20:31
30.03.2012
30.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> filip.kosut: no tak teď už je jenom otázka jak se s tim motorem jezdilo a jak moc je vymrskanej..
hele pohraj si s tím karburátorem, karburátor může udělat hodně když je zahnojenej.. a potom už jenom rozvody nebo rovnou celá GO motoru
nezkoumal jsem ještě favorití karbec, spíš různý sedry a podobný ty škodovkový hrnečky, prostě pucovat, hejblata přimazat a kde je těsněníčko, tak nový
hele pohraj si s tím karburátorem, karburátor může udělat hodně když je zahnojenej.. a potom už jenom rozvody nebo rovnou celá GO motoru
nezkoumal jsem ještě favorití karbec, spíš různý sedry a podobný ty škodovkový hrnečky, prostě pucovat, hejblata přimazat a kde je těsněníčko, tak nový
22:16:43
30.03.2012
30.03.2012

filip.kosut
auto mám poskládané asi tři týdny rozdělovač je ok, předstih v pořádku, výfukové potrubí je nové, co mám zkontrolovat na sání?, vzduchový filtr nový, příruba pod karburátorem přetěsněná, geometrie seřizovaná při stk, těsnění - kde všude si dát bacha?:), u rozvodu si opravdu nejsem jisty...
22:14:58
30.03.2012
30.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Čmoud: na tom něco bude, ale pan Košut by měl začít od píky a postupně na to dojít 

21:36:07
30.03.2012
30.03.2012

Čmoud
na ten vykon maj vliv i vytahany rozvody
21:14:02
30.03.2012
30.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
1) předstih, repase rozdělovače
2) karburátor, seřízení, rozhýbání všeho co se má hýbat, čištění (benzin + hadr), profoukání trysek
3) sání, výfuk - vzduchovej filtr, výfukový potrubí
4) geometrie náprav - nechat seřídit
všude nová těsnění, bacha na přisávání falešnýho vzduchu, prohledej virt, najdi všecko a postupně krůček po krůčku spěj k lepším výkonům ;)
2) karburátor, seřízení, rozhýbání všeho co se má hýbat, čištění (benzin + hadr), profoukání trysek
3) sání, výfuk - vzduchovej filtr, výfukový potrubí
4) geometrie náprav - nechat seřídit
všude nová těsnění, bacha na přisávání falešnýho vzduchu, prohledej virt, najdi všecko a postupně krůček po krůčku spěj k lepším výkonům ;)
20:43:54
30.03.2012
30.03.2012

filip.kosut
Ahojte automobiloví nadšenci:), obracím se na vás, jako na zkušené, pro radu. stal jsem se rádoby šťastným vlastníkem favoritu který jsem dával od podlahy dohromady s otcem (po dědovi) komplet celý vyvařený, vystříkaný, ani kousek koroze, jako nový:), kastle je z roku 89 ostatní je novější z fava LX najeto 100tis, ale odepsaný. Toť aby jste věděli trochu z příběhu. Snažím se vyladit motorovou stránku...zlobí mě pravděpodobně karbec(dlouho odstavený)...jezdím i na LPG ovšem tah na LPG i na benzín je veškerý žádný...akcelerační pumpička je ale v pořádku, auto se rozjíždí na jedničku dvojku vcelku schopně, ale věřím že to jde i líp, a 3,4,5 je to opravdu hruza o 5 ani nemluvim...na dalnici nezrychluje, řídí se terénem, jezdím pravidelně do práce a tak mi na tom záleží. Mám dva karburátory, ten co ted není na autě chci začít čistit..v autech se moc nevyznám..jsem teprve začátečník ale jsem koumák a tak se do toho pustím...jak doporučujete postupovat při čištění?, co se má vařit v octu či v jarové vodě...čím čistit, technickým benzínem?, má vůbec cenu po tolika kilometrech karburátor čistit nebo je odepsaný? Jěště by mne zajímalo jak je to s tou gumovou přírubou pod karburátorem? mám ji trochu zevnitř popraskanou, a dá se koupit jen gumová nebo i kovová?, případně rozdíl? děkuji všem za návody, pomoci a neztrácejte ve mě naději!:) jsem přeci jen mladý a nezkažený:)