
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snižování hlavy 5ti-kanálu 742.10
11:45:50
28.03.2012
28.03.2012

Vojta P. - zrušená registrace
-> minno: Díky moc
jasně nezapomínám, budou tam i další úpravy jako vačka, ventily, odpovídající krmení a potrubí, je tam nová pístní sada aby se neodporoučel spodek a podobně

11:41:35
28.03.2012
28.03.2012

minno
-> Vojta P.: tu máš tabuľku:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43
Len netreba zabúdať, že znižovanie hlavy nie je všetko. Treba tomu prispôsobiť aj ostatné súčasti motora.
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43
Len netreba zabúdať, že znižovanie hlavy nie je všetko. Treba tomu prispôsobiť aj ostatné súčasti motora.
11:38:07
28.03.2012
28.03.2012

Vojta P. - zrušená registrace
Taky se sem vecpu, o kolik je bezpečný snížení hlavy u LS motoru ? chci dát taky c-vahadla a větší ventily, tak aby se to nepotkalo 
díky

díky
08:29:36
27.03.2012
27.03.2012

Nwkt
-> tomvm: Celej motor, tohle nemá valnej smysl. Stejně by to mělo bejt záměnný jako ND, takže necháš vymazat číslo motoru v TP a je pokoj.
08:28:35
27.03.2012
27.03.2012

vhml
-> tomvm: když ladit, tak rovnou vnitřnosti 120. Z venky to poznat není. Jen potřebuješ blok na vrtání 72mm. Liší se od bloků pro 68mm uložením vložek.
08:07:10
27.03.2012
27.03.2012

tomvm
Palinator : Ale má cenu dělat :D
Nwkt : Nerozumím pořádně tvé odpovědi... mám dár kompresi jako LS nebo motor z 120LS ?
vhml : Díky...
Kluci vypadá že sem to hlavní zapoměl napsat. Já ten motor 742.10 chci dodělat aby jezil jako správnej litrák. Tak jak má. Motor rozhodně měnit nechci. Vím že nejlepší 136 jako základ. Kdybych stavěl novy motor, určitě. Já si chcu ale doladit ten původní.
Nwkt : Nerozumím pořádně tvé odpovědi... mám dár kompresi jako LS nebo motor z 120LS ?
vhml : Díky...
Kluci vypadá že sem to hlavní zapoměl napsat. Já ten motor 742.10 chci dodělat aby jezil jako správnej litrák. Tak jak má. Motor rozhodně měnit nechci. Vím že nejlepší 136 jako základ. Kdybych stavěl novy motor, určitě. Já si chcu ale doladit ten původní.
07:42:47
27.03.2012
27.03.2012

vhml
Dej klidně víc až někam pod 10,5 co snese N95.
Ale obecně s tou hlavou, s maličkejma kanálama a ventilama je to ztráta času
Ale obecně s tou hlavou, s maličkejma kanálama a ventilama je to ztráta času
22:23:52
26.03.2012
26.03.2012

Nwkt
Dej rovnou LS
22:20:53
26.03.2012
26.03.2012

palinator
-> tomvm:
105 nemá cenu dělat.
105 nemá cenu dělat.
22:15:45
26.03.2012
26.03.2012

tomvm
Ahoj kluci, přichází léto a chcu opět blbnout. Mám motor 742.10 a chci snížit hlavu a následně vačku. Nějaké úpravy a dodělávky na motoru mám hotovy. A teď k dotazu. Mám hlavu snížit jen o 1,5mm na kompresi 9,5 jak má sériová LS nebo se toho nemám bát a jít o 2mm na kompresi něco málo pod 10 ?