Jak vyleštit přičný výfuk z nerezu

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 26.03.2012 do 02.04.2012, založil/a Marti
řadit dle data
11:42:44
02.04.2012
Jozka
-> Marti: Zkus nějaký svářečský potřeby, na svary jsou pasty, který vybělí i náběh barev (po aplikaci důkladně omýt), pak nějakou klasickou pastu, ale fakt neleštit použitým hadrem či kotoučem, aby se do povrchu něco nezadřelo.

www.cominvest.cz/produkty /.../autosol-bluing-remove r-s131597649

www.autokosmetika-tectane .cz/lestenka-na-auta

Jinak nejlepší je elekrochemický leštění s následnou pasivací, ale to je celkem za obzorem.. viz třeba www.vecom-group.com/pages /beitsen-en-passiveren-van -RVS-CZ.pdf
11:33:32
02.04.2012
Jozka
V každý nerezi je ferit, v austenitický Cr-Ni je optimum 4%. a být tam musí - jejich největším nepřítelem jsou halový prvký (flór, chlor..). Od nich jsou odvozený všelijaký speciály, každá odolává jinejm chemickejm dobrotám. Magnetický jsou velice slabě a všechny jsou náchylný na "kontaminaci" od obyčejný oceli, jak psal Luky. Některý fakt silně, takže jakejkoliv nástroj na nich zanechá stopy - i zakružovačka, takže se používaj maximálně rychlořezný oceli, jinak musí být nerez kartáče, čelisti svěráků, chromovaný pilníky.. atd. A přídavnej drát musí mít dost chromu, aby ho ve výsledný "tavbě" bylo nezbytný minimum ("vypaluje" se, zjednodušeně řečeno).

Feriticko-perlitický nereze fungujou jinak, jsou standartně magnetický, ale taky nereznou stylem obyčejný oceli, takže kdoví jak a z čeho ty rezavějící výfuky kutěj..

Osobně mám z potravinářský feriticko-perlitický oceli výfuk z roku 1970 a nic na něm stálě vidět není..
07:36:46
28.03.2012
TechniX
-> Stepan FUN: Ano máš pravdu i tak se to pozná :)



Když má člověk silný magnet dá se někdy poznat i feritová nerez, magnet sice nedrží, ale je tam cítit že síla chytnutí tam je. U 100% nerezu magnet nedrží vůbec.
16:27:47
27.03.2012
StepaNoFUN
-> TechniX: Jenom doplním, že jejich laický rozeznání je velmi jednoduchý. Stačí vzít magnet a zkusit. Pokud drží, je to ta mizerná nerez, pokud nedrží, je to ta dobrá... :-)
15:22:50
27.03.2012
TechniX
Pokud ti lehce se dělá rezavá liška na výfukovém tlumiči, který by měl být nerezový, tak se jedná přesně o Feritovou nerez, za normálních podmínek nerezne, ale je dráždivá na soly a kyselé deště.. Pravý výfukový tlumič ze 100% nerez ocely nikdy nezkoroduje, ale jeho cena je dost vysoká, zpravidla z 90% na našem trhu jsou levné výfukové tlumiče z feritové nerez ocely.
12:48:57
27.03.2012
castrol
-> Jirik_Tuňák: toto by ma zaujimalo ako to teda je -> Luky.: mozne to je
11:50:37
27.03.2012
Luky
Asi to není tenhle případ, ale když to rezne ve svárech, je to tím, že byly broušeny již použitým brusným nástrojem, ve kterém byly zbytky obyč oceli, která se broušením do nerezu zapracovala (kontaminovala to)
11:47:48
27.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> castrol: Tatík měl na felině taky nerez a chytalo mu to taky takej lišajník do zrzava. Někdo říkal, že to prej vejfukovej nerez dělá, ale nejsem v tomhle oboru zběhlej, tak nevím jestli je to možné a nebo ne.
21:33:06
26.03.2012
castrol
-> Marti: ak to je len sem tam povrchovka tak nieje problam
21:30:51
26.03.2012
Marti
-> castrol: jo jeto nerez
21:18:36
26.03.2012
castrol
-> Michal N 283: 3 vole
21:14:57
26.03.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> castrol:
Pišta Lakatoš - Nerezová trubka
107
upraveno 1x, naposled 26.03.2012 21:31:43
21:13:09
26.03.2012
castrol
-> Marti: a je to nerez ked to hrdzavie ?
21:10:51
26.03.2012
Marti
-> castrol: a to vyleští i povrchovou rez????
21:07:33
26.03.2012
castrol
lestiaca pasta a filc kotuc
upraveno 1x, naposled 26.03.2012 21:07:42
21:05:06
26.03.2012
Marti
Zdravim potřebuju poradit jak a čim nejlíp vyleštit přičňák diky za rady.
Extreme Tyres