skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chudá/bohatá směs vs detonace
Rachotí ? no nieje to skôr len taký cvakaví zvuk ako keď zvnoní zvonček ? Ja len že či správne označujem detonacie. Na druhej strane asi áno lebo keď dám vysoký predstih tak to počut ak dám nižší tak nie.
to jsem zapoměl napsat , rozklepe se to při plným plynu tak kolem 4-5 tis. při zátěži na 4. a 5. qalt. přestane to pak jít ůplně do otáček. je ale zajímavý že před zvětšením trysky se to vytáčelo celkem ochotně a detonace nebyly . ještě se o výkendu pokusím pořádně vyzkoušet lambda měřák abych se neřídil blbostma.
Každopádně teď jsem pokusně vzal n98 do skoro prázné nádrže (bohužel u ona , takže s tou kvalitou si taky nejsem jistej) a detonace se jen lehce zmírnily tak z toho mám zase pocit že jsem něco posral u té trysky.
bohužel jsem ještě nesehnal další trysky na ladění takže to zvětšení proběhlo jednoduše navrtáním 1mm vrtákem takže z 92,5 na 100 (pokud sprovně rozumím značení na tryskách).
Každopádně teď jsem pokusně vzal n98 do skoro prázné nádrže (bohužel u ona , takže s tou kvalitou si taky nejsem jistej) a detonace se jen lehce zmírnily tak z toho mám zase pocit že jsem něco posral u té trysky.
bohužel jsem ještě nesehnal další trysky na ladění takže to zvětšení proběhlo jednoduše navrtáním 1mm vrtákem takže z 92,5 na 100 (pokud sprovně rozumím značení na tryskách).
-> Vít Heřman:
Detonace je takový to laický "klepání ventilů". Detonace pozná každej, komu všechny zvuky nepřeřve vejfuk nebo rádio.
Prostě to nějak řve na plnej kotel a postupně to třeba začne rachotit. Některý experti maj předstih takovej, že jim to do kopce rachotí jak starej diesel.
Já tý instalaci novejch komponent odolávám proto, protože si je chci nechat na novej motor, ať mám změnu se vším všudy.
Detonace je takový to laický "klepání ventilů". Detonace pozná každej, komu všechny zvuky nepřeřve vejfuk nebo rádio.

Já tý instalaci novejch komponent odolávám proto, protože si je chci nechat na novej motor, ať mám změnu se vším všudy.
-> palinator: Tohle dilema máme společný. Sice mi to asi nedetonuje (mám sériovou 110L) a i kdyby detonovalo tak si nejsem jistej, že to poznám (mám na tohle blbý uši a stejně nevim co v tom zvuku hledat), ale pokušení "oživit" motor novým karburátorem a rozdělovačem dřív než ho zgenerálkuju zatím odolávám 

-> Markop:
Dost možná, ale šťourat se v tom nechci. Mám 2 nový rozdělovače, ale nevim jestli má cenu ho na unavenej motor instalovat.
Dost možná, ale šťourat se v tom nechci. Mám 2 nový rozdělovače, ale nevim jestli má cenu ho na unavenej motor instalovat.
-> palinator: Nemáš slabý pružinky v rozdělovači? Protože většinou to cvrdliká dole a na plnej kotel.
-> Markop:
Mě klepe v otáčkách nad 3000 na N95 i sériová 120L na SEDRu 130 - dole neklepe. Asi zkusim éčko.
Mě klepe v otáčkách nad 3000 na N95 i sériová 120L na SEDRu 130 - dole neklepe. Asi zkusim éčko.

Komprese 11,1 je na N95 velká, používej spíše N98. Takhle bys musel mít malý předstih aby ti to neklepalo a ty úpravy příjdou vniveč.
-> afro100:
Asi nemáš takovou kompresi na který je to poznat.
Asi nemáš takovou kompresi na který je to poznat.
-> palinator: u tesca tankujem v urcitych intervaloch a problem som nemal, ci nafta alebo benzin ...
Chudá směs detonuje, palivo z Tesca je shit. Tu kompresi máš dost velkou na 95.
Která směs je náchylnější na detonace ? Podle lambdy jsem to měl dost chudý tak jsem zvětšil trysku 1.stupně (lekr) a podle lambdy se to zdá být lepší. Naneštěstí jsem ale hned potom musel tankovat u tesca (n95) a začalo v tom dost zvonit tak teď nevím kde je problém.
Předtím jsem tam měl takovej mix n95 a n98 tak byhc to spíš přisuzoval palivu ale radši se zeptám.
vačka 280 , kp 11.1
Předtím jsem tam měl takovej mix n95 a n98 tak byhc to spíš přisuzoval palivu ale radši se zeptám.
vačka 280 , kp 11.1