Stepan FUN 23.03.12 21:37:40 napsal:
→ MMadman: Jenom mě tak ještě napadlo… Než
generálkovat ten motor co tam je, tak bych spíš (vzhledem k ceně origo
dílů na 1.6 – repliky nemaj cenu) koupil nějakej slušnej jetej za pár
korun, dal mu nový kroužky a gufera na ventily (spotřeba oleje – hlavně
ty gufera) a musí to jezdit. Já jsem měl na svojí 320tis km bez zásahu do
mechaniky a jezdí to do teď (posledních 60tis. s ostřejší vačkou a
upravenou jednotkou)… :-)
To me taky napadlo a mozna to tak dopadne myslim si ze by se oplatilo vzit neco lepsiho co jezdilo prekuzkovat a prestesnit ventily, pretesnit motor a musi to letat dal :-)
Stepan FUN 23.03.12 21:44:16 napsal:
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: Tak to
považuju za samozřejmost, jelikož je to běžnej „spotřební materiál“
a proto to ani nepíšu. Navíc vracet hlavu a nechávat starý
rozvody??? :-)
To tady u nas udelal jeden sulinek na renault 19 1.8 16V co chtel usetrit na rozvodech a asi po 2 km se divil proc mu to nejede ? no proc asi blbecku
