skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vačka 280/280 p. krejbich - doporučení
-> Alfox: Pokud je to 304/304 z přebrusu, můžeš dát nekofliktní vůle za tepla 0,40 sání a 0,45 výfuk u dobře prohřátého motoru, seřízeno do 15min. od vypnutí motoru, který byl v provozní teplotě.
-> Alfox: napiš mu na email:petr.krejbich@vacky
krejbich.cz a máš info z první ruky
Jaké nastavit vůle ventilů za tepla na krejbichovu vačku 304/7 (motor felicia, sériové ventily)?
v úterý sem u něj byl osobně : 280/280 (zdvih si nepamatuju přesně, ale tuším 6,6) - malé uložení 2,5tis 304/304 7mm velké uložení 3tis,- - je to cena výměnným zbůsobem. dodáš svou, dá ti nabroušenou odjíždíš.. :-)
tyvole a není to už jedno, jestli 2500 nebo 3000? 


Tak je to sakra je?
Napřed má Urbi s Krejbichem jiné vztahy a velké odběry, ve finále neví jak to je a ještě si myslí, že Česana tu vačku někde zkopírovala a přitom nejlepší ceny tu má TTomas
Napřed má Urbi s Krejbichem jiné vztahy a velké odběry, ve finále neví jak to je a ještě si myslí, že Česana tu vačku někde zkopírovala a přitom nejlepší ceny tu má TTomas

-> TTomas: Hehe asi tam budu posílat Tebe :D.
-> Urbi: Ja jsem s vackou platil pred casem za tu 304 prave 2,5tis, tak jsem myslel, ze tu uvadite cenu bez vacky. Takze omluva vsem.
-> Urbi: Ne to je cena bez vačky. To že ti někdo nabídne zajímavější díl za větší cenu i když pracnost je stejná mi přijde docela normální...
-> Urbi: vačku si musíš dodat sám
-> TTomas: To je cena i s vačkou ? Myslel jsem že mu právě vhodnou např. z 136MPI musíš poslat sám. Pokud je 3000,- cena i s vačkou kterou sám dodá, tak supr.
Dobrý den......přebrus + nitridace 262/6.........2000,-Kč
280/6,6.....2500,-Kč
304/7........3000,-Kč
ceny vaček od p. Krejbicha
280/6,6.....2500,-Kč
304/7........3000,-Kč
ceny vaček od p. Krejbicha
-> Urbi: Neni to o politice, ale o tom, ze ta 304 jde nabrousit jen z jednoho typu vacky zatimco 280 nabrousi temer z cehokoli. Stejne casovani dela kde kdo, ale tenhle zdvih snad nikdo.
-> Urbi: letos v únoru sem mu psal a řekl mi 3000,- za 304
-> Tuner#2: Tak Česana taky mohla vzít inspiraci i jinde nebo naopak zahraniční firma vzala jejich vačku, nevím. To jen potvrzuje že si tady kradou všeci a všechno, nejen vačky.
-> Petr Urban 07.12.13 00:01:39: To je opravdu "divné", když jde o kopii vačky z Česany...
-> koko: Já od něho vačku ještě nebral ty mlho. Kámoš minulý rok bral 280st. a byla za 2500,- Tak snad má i 304st. za tu samou cenu, když jde pořád jen o přebrus, jen jinak nabroušený. Pokud 3000,- tak jen politika či je v tom prostě více broušení, ale chápu, kvality to opravdu má za tu cenu....ale je docela zajímavé že jedna raději nejmenovaná zahraniční firma nabízela 304/304 na naše OHV motory možná dříve než p. Krejbich, našel jsem v hodně starém katalogu nabídky jedné firmy kterou nebudu jmenovat.... možná se jedná jen o blbou shodu. Víc k tomu ale raději neřeknu. Jen že ta vačka jede opravdu dost dobře.
-> m8rinek: spíš je to tím, že mají teď jiné vztahy a velký odběr
-> George88: Tvoje cena souhlasí, asi je Urbi větší sympoš....
jj, omluva - 304/304 7mm. že by cena podle xichtu?:-D i tak jsem spokojen 3000,-
-> Urbi: Pořád? Osobně jsem bral vačku jen jednou a cena byla tedy jiná....
-> m8rinek: Je to ta 304/304 a cena je zřejmě dle jednání, při osobním styku tuším že ji pořád dá za 2500,- či max. 3000,-
-> George88: 300/300 myslíš 304? Tam je cena?
280/280 na malý uložení 2500,- včera jsem tam byl. ale šel jsem do 304/304 na velký uložení. vše má skladem.. 280/280 na velký uložení skladem nemá,musel by nabrousit
-> dragon_cb_cz:
-> m8rinek:
díky moc, tak nějak jsem to tušil. .
-> m8rinek:
díky moc, tak nějak jsem to tušil. .
-> Antony: Aktuálně by ta 260ka měla stát snad něco ke třem tisícům... 280ka bude asi stejná/podobná.
-> Antony: Za 260 jsem platil tuším 2500 před rokem (+ vlastní vačka). Takže tak nějak...
Vytáhnu vlákno s otázkou.
Nevíte někdo, kolik teď stojí tahle vačka? Vím že mužů zavolat přímo vyrobci, ale nechci ho otravovat s banální otázkou.
Nevíte někdo, kolik teď stojí tahle vačka? Vím že mužů zavolat přímo vyrobci, ale nechci ho otravovat s banální otázkou.
-> Urbi: oni tusi,ze zas bude nasledovat dlouhy a vycerpavajici telefonicky rozhovor

Volal jsem mezi 10 11, na číslo 602, jednání bylo v pohode, pan vyslechl co potrebuji a navrhl řešení, dokonce ani úprava jednoho kusu zapalování na míru není problém.
-> TooM-As: Tři dny to zkouším na obě čísla v udané hodiny. Neboj také umím číst a stejně neberou. na které tel. ses dovolal ? Už sem poslal i sms že chci zapalování a kdy si můžu zavolat o info a také nic. Tomu říkám jednání se zákazníkem 

-> Urbi: oni berou telefony jen v určitou dobu , ty hodiny mají psány na stránkách , ká jsem se jim dovolal hned na první pokus.www.ignitech.cz/czech/kon
takt.htm
-> TooM-As: Také mám plánu na své ostřejší auto koupit Ignitech
Ale není lehké se pánům od Ignitech dovolat o info, potřebuji to okamžitě řešit. Každopádně dobře naladit stávající rozdělovač není problém :) Telefon mám u článku pro podrobnějíš info a domluvu co a jak.

-> Urbi: rád se poučím, a na vaše rady teď začnu na sání pracovat, mám k dispozici bmm sání - s tím určitě začnu. Rád bych ovšem viděl výsledky dřív než to dám na motor, a to zjistím asi jedine na flow bench měřáku ale ten nemám - skoda-virt.cz/cz/.../1604
73-flow-bench-mereni-pruto
ku-kanalu
Jinak tvoje nabídka na rozdělovač je zajímavá , doma ti napíšu zprávu a .domluvíme se. Mám v plánu koupit ignitech, tak uvidím jakou dáš cenu.
Jinak tvoje nabídka na rozdělovač je zajímavá , doma ti napíšu zprávu a .domluvíme se. Mám v plánu koupit ignitech, tak uvidím jakou dáš cenu.
-> vhml: Spíše i 24mm na vstupu, je to děs a nejhorší na tom je že je to tak po celé délce, zatímco kdyby vzal sání origo 136, tak už od půlky poloměru toho sacího kolena jsou kanály 29mm a tam se dá dostat v pohodě i vrtačkou a kusem udělátoru jako mám na fotkách v kartě u obou aut. Ve vys. ot. velmi znatelná úprava.
-> TooM-As: Karburátor s dif. 22/26 ti moc nepomůže, když ani kanál nemá velikost jednoho většího difuzoru v karburátoru. Minimálně je potřeba zvětšit a dolícovat sací koleno a zvolit správné natryskování pokud je ten karb. z motoru o větším objemu, musíš převrtat adekvátně trysky. Nějakou úpravu na výfuku by to také sneslo. A k vačce by měl by měla být upravena regulace předstihu....má nabídka : skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru Několik 50kw hlav doma mám, takže i sání by nebyl problém zvětšit a nějakým způsobem dolícovat k takovéto hlavě.
-> TooM-As: Karburátor s dif. 22/26 ti moc nepomůže, když ani kanál nemá velikost jednoho většího difuzoru v karburátoru. Minimálně je potřeba zvětšit a dolícovat sací koleno a zvolit správné natryskování pokud je ten karb. z motoru o větším objemu, musíš převrtat adekvátně trysky. Nějakou úpravu na výfuku by to také sneslo. A k vačce by měl by měla být upravena regulace předstihu....má nabídka : skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru Několik 50kw hlav doma mám, takže i sání by nebyl problém zvětšit a nějakým způsobem dolícovat k takovéto hlavě.
Ještě menší dotaz ohledně volnoběhu , na motokarbce mi jde krásně v 800ot ovšem na obyč karbec se to strašně hádá a sotva to udrží 1000ot. sání mám dnes nově sorvnané , i novou podložku od karbec.
-> TooM-As: sací potrubí z fáčka má tuším bídných 25mm, což hlava s 27mm nespasí...
-> Markop: to jsem si nemyslel , ale čekal jsem to trochu lepší. ohledně lícování kanálů - se sériovým sání z fáva jsem se nechtěl zabývat protože to mám připravené karburátory z motorky ale stále čekám na filtr. ale dokud ho nemám tak si hraju se sérií. výfuk - svody série , střeďák není , a koncovej plnoprůchozí (ale to také není konečná varianta , časem budou svody 4-1 a celé potrubí 50mm .
-> TooM-As: Co sis myslel? Že dáš ostrou vačku a budeš mít s toho rázem závodní motor?
Vačkou sis zatím jen šoupnul krouťák a vrchol výkonu do vyšších otáček. Teď to musí taky lépe dýchat, takže slícovat sání, slícovat výfuk, sportovní vložkou filtru vzduchu tomu taky pomůžeš, třeba lepší výfuk, přetryskovat karburátor, odlehčit setrvák a podobně.
Vačkou sis zatím jen šoupnul krouťák a vrchol výkonu do vyšších otáček. Teď to musí taky lépe dýchat, takže slícovat sání, slícovat výfuk, sportovní vložkou filtru vzduchu tomu taky pomůžeš, třeba lepší výfuk, přetryskovat karburátor, odlehčit setrvák a podobně.
-> palinator: mám ho teprve 2 dny ale jestli myslíš přechody z volnoběhu tak tam žádnej problém nepozoruji.
-> vhml: hlava je z felicie mpi , 27mm kanály a sání je sériový favorit.
-> vhml: hlava je z felicie mpi , 27mm kanály a sání je sériový favorit.
-> TooM-As: tak pokud to třeba je hlava s 135 s malejma kanálama a nemáš udělaný náběhy z potrubí do kanálu tak jsme v těchle otáčkách doma...
-> TooM-As:
Ten pierburg má dobrý přechody?
Ten pierburg má dobrý přechody?
jinak celej spodek je série 136 , na setrvák se taky nesahalo. kola jsou série favorit , převodovka z hlavy nevím to se musím zítra podívat. a prostě zdá se mi to stále dost líný, ale porovnání se sériovým favoritem zatím nemám .
Kp 11:1 , hlava felicie MPI , kanály v sérii jen upravené nepřesnosti odlitku , upravené ventily. slícované se saním to není , karburátor pierburg z opla (difuzory 22 a 26) .
-> TooM-As: Tak napiš jakou sestavu jezdíš ty, to že se to pomalu roztáčí může bejt daný velkejma kolama, těžkym setrvákem atd atd, nicméně to vypadá, že to nahoře jede, tak co se Ti nezdá?
Pěkný zrychlení, jaký máš KP ? ... dyť tam máš 100km/h kolem 10s, co bys chtěl ? .... jako zdá se že leze pomale do toček, ale když točíš 6500 tak se to fakt jen zdá. Máš slícovaný kanály ?
dneska jsem něco natočil tak by mě zajímaly vaše názory . podle mě to stále nejede jak by mělo.
http://www.youtube.com/wa tch?v=GqruENqmIMc&feat ure=youtu.be
http://www.youtube.com/wa tch?v=GqruENqmIMc&feat ure=youtu.be
já už jí mám v motoru , a snažím se ladit , tak by mě zajímalo jakou sestavu (karburátor , rozdělovač , trysky , atd ) kdo má , abych se měl od čeho odrazit při ladění.
-> TooM-As: par jsem jich o nej mel, meril jsem kazdou a vzdy vysli +/- 1° takze vacce muzes verit a co se tyce grafu tak ho nemam ale jsem sni spokokenej..