skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Celoplechové těsnění pod hlavu
08:03:22
26.05.2021
26.05.2021
Martieers
Diki za cennu radu
23:08:09
24.05.2021
24.05.2021
Petr Urban
-> Martieers: Je to víceméně jedno, ty plechy zhora a zespod více drží lemovku kolem válce, jejich povrchová úprava je taktéž jedno, vždy je to plech a buď je zcela v nepatrné vrstvě poměděný nebo pozinkovaný.
I na upraveném motoru vydrží prakticky sériové těsnění, pokud je správně nastavena směs a předstih v všech otáčkách nebo není zcela nevhodná vysoká kompres k dané vačce.
I na upraveném motoru vydrží prakticky sériové těsnění, pokud je správně nastavena směs a předstih v všech otáčkách nebo není zcela nevhodná vysoká kompres k dané vačce.
21:50:14
24.05.2021
24.05.2021
Martieers
Ktore tesnenie pod hlavu je lepsie alebo je to individuálne???
Obojstranny plech, jednostranny plech alebo obojstranny medeny plech, ci jednostranny meďeny plech.
Obojstranny plech, jednostranny plech alebo obojstranny medeny plech, ci jednostranny meďeny plech.
18:34:03
31.03.2021
31.03.2021
11mAjA11
Kalina stále dělá, nabízeli mi je teď.
Nakonec sem objednal jen silnější, abych trochu vyrovnal ubrání na hlavě.
Nakonec sem objednal jen silnější, abych trochu vyrovnal ubrání na hlavě.
17:02:01
31.03.2021
31.03.2021
Martieers
Nazdar vyraba ešte niekto tesnenia pod hlavu s vrtanim 78 mm diki
14:39:45
11.02.2014
11.02.2014
vhml
KALINA - výroba těsnění napsal(a):
Dobrý den pane Horne,
oplechovaná těsnění vyrábíme, abychom se dostali na speciální tloušťku, kdy nemáme k dispozici materiál Reinz RS - s perforovanou kovovou vložkou. Také si zákazníci myslí, že těs. vydrží vyšší tlaky, ale pravdou je to, že to platí jen u zvětšeného vrtání nebo když jsou válce hodně u sebe a je tam malá mezera. V tomto případě by hrozilo prohoření materiálu, pokud by nebyl oplechovaný. Plochy před dotažením musí být naprosto rovné, protože plech je tvrdší než materiál Reinz RS.
Dobrý den pane Horne,
oplechovaná těsnění vyrábíme, abychom se dostali na speciální tloušťku, kdy nemáme k dispozici materiál Reinz RS - s perforovanou kovovou vložkou. Také si zákazníci myslí, že těs. vydrží vyšší tlaky, ale pravdou je to, že to platí jen u zvětšeného vrtání nebo když jsou válce hodně u sebe a je tam malá mezera. V tomto případě by hrozilo prohoření materiálu, pokud by nebyl oplechovaný. Plochy před dotažením musí být naprosto rovné, protože plech je tvrdší než materiál Reinz RS.
23:34:32
10.02.2014
10.02.2014
Petr Urban
-> Jakub Vedral: Při snížení hlavy o 0,7mm ještě nejsi ani na KP sériové 136. Ty musíš jít s 280st. na KP minimálně 10,5 aby motor správně fungoval, nejlépe na 10,8 až 11. Pokud ale shrneš hlavu o více jak milimetr, není to vůbec dobré a taková hlava se propadá, kroutí atd., né nutně hned, ale namáhá se a zvláště u "ostřejšího motoru" bych neriskoval. To vidím denně na brusce tyto hlavy a už v sérii to nevydrží mnoho a je to klidně o 0,20mm prohlé, tzn. není dobré z ní brat mnoho a zbytečně už tak chabou hlavu zeslabovat. Nejlepší varinatou by bylo nandání pístů 136 a snížení o max. milimetr. Pokud se ti toto nechce, tak sniž hlavu o 1,2mm a dej těsnění na zakázku 1,2mm místo originálního 1,5. Na motor co uvádíš stačí jeho klasické RS. Hlavně ať je rovný blok (bývá natažený u šroubů - hlavně u vodní pumpy) a ať jsou všude stejné přesahy. Pro klasické těsnění 1,5mm bych dával 0,15mm. Pro to 1,2 můžeš trochu menší.
21:25:18
10.02.2014
10.02.2014
Dušan
Seriovy tesneni musi vydrzet mraky uprav a velky KP o kterych se nekterym ani nezda. Pokud to povoli tak bych hledal pricinu spis v ulozeni vlozek.
20:34:58
10.02.2014
10.02.2014
vhml
-> Jakub Vedral 10.02.14 20:32:30: si to vypočti/nalej na KP tak 10,5-11
20:32:30
10.02.2014
10.02.2014
Jakub Vedral
-> vhml: Do tohohle jsem nikdy moc pořádně neviděl. Když jsem nechal snižovat hlavu, tak mi kdosi řekl, že těch 0,7mm je tak akorát. Kolik bys tedy doporučil slíznutí té hlavy.
20:23:44
10.02.2014
10.02.2014
pavucina
Me drzi s lehce sliznutou hlavu tlak plneni vetsinou 1bar seriove tesneni. (Kolik to je KP ti nereknu, nikdy jsme to nemeril, vim jen tlaky)
Kdyby jsi chtel plechove, tak www.kutifel.cz/ nechal jsem si od nich delat celoplech 2,4mm (kterej mi lezi v garazi) bez dokladu to bylo 570,-, ale pred vice nez 1,5roku, kazdopadne cena se drasticky nezvedala, co jsem v 9/2013 zjistil. Posta neni problem.
Kdyby jsi chtel plechove, tak www.kutifel.cz/ nechal jsem si od nich delat celoplech 2,4mm (kterej mi lezi v garazi) bez dokladu to bylo 570,-, ale pred vice nez 1,5roku, kazdopadne cena se drasticky nezvedala, co jsem v 9/2013 zjistil. Posta neni problem.
20:21:54
10.02.2014
10.02.2014
vhml
-> Jakub Vedral 10.02.14 20:18:34: máš kompresy sotva jako 136 ( což je mimochodem pro vačku 280 úplně špatně ) tudíž nemá cenu nic lepšího vymýšlet.
20:18:34
10.02.2014
10.02.2014
Jakub Vedral
Tak se zeptám jinak: Jaké byste doporučili těsnění pod hlavu: (celokov, oplechované, nebo obyčejné) Motor je jak jsem psal 781.135, hlava slíznutá o 0,7mm, blok srovnaný (nevím o kolik) vložky + písty klasika 135ka (komplet nové), vačka 280/280.
Mám dát obyčejné jak píše -> vhml: nebo některou z těch lepších variant? Díky
Mám dát obyčejné jak píše -> vhml: nebo některou z těch lepších variant? Díky
20:11:27
10.02.2014
10.02.2014
m8rinek
-> Bender9: Někdy v létě byla cena u Meraka cca poloviční...
19:52:09
10.02.2014
10.02.2014
vhml
-> Jakub Vedral 10.02.14 19:47:14: neřešit a dát obyčejný těsnění za 90korun
19:50:08
10.02.2014
10.02.2014
Bender9
Před týdnem jsem si nechal dělat u kaliny 2ks těsnění na favorita 2mm oplechované mědí, výsledná cena 1500 vč. DPH. lepší jsem nikde nenašel.
K odběru na druhý den.
Dělá to i merako ale tam to bylo cca. 1000/ks.
K odběru na druhý den.
Dělá to i merako ale tam to bylo cca. 1000/ks.
19:47:14
10.02.2014
10.02.2014
Jakub Vedral
-> vhml: To zase ne, ale máme slíznutou hlavu o 0,7mm a blok je také rovnaný (bohužel nevím o kolik), tak chci mít jistotu,že to chvilku vydrží. (ale rád si vyslechnu i jiné názory a případná řešení)
19:40:44
10.02.2014
10.02.2014
vhml
-> Jakub Vedral 10.02.14 19:38:35: asi jo když ti to řekla :-)
Celopech vychází draho, záleží hodně od tloustky atd + musíš mít téměř nulové přesahy. To bude nějak turbo pokus že potřebuješ celoplech?
Celopech vychází draho, záleží hodně od tloustky atd + musíš mít téměř nulové přesahy. To bude nějak turbo pokus že potřebuješ celoplech?
19:38:35
10.02.2014
10.02.2014
Jakub Vedral
Nebudu zakládat nové téma.
Sháním celoplechové těsnění pod hlavu na Favorit 781.135. Můžete mi někdo napsat orientační cenu a případně kde ho sehnat? Volal jsem si do firmy Kalina a tam mi paní řekla,že mi ho složí a výsledná cena je 800 až 1200Kč bez DPH za kus. Je to reálná cena?? Díky
Edit: Jak to tady čtu, tak je to reálná cena. Jsou i jiné firmy, které toto těsnění dělají??
Sháním celoplechové těsnění pod hlavu na Favorit 781.135. Můžete mi někdo napsat orientační cenu a případně kde ho sehnat? Volal jsem si do firmy Kalina a tam mi paní řekla,že mi ho složí a výsledná cena je 800 až 1200Kč bez DPH za kus. Je to reálná cena?? Díky
Edit: Jak to tady čtu, tak je to reálná cena. Jsou i jiné firmy, které toto těsnění dělají??
07:37:48
15.04.2012
15.04.2012
milhaus
celokov-celé poskládané z několika plechů
07:34:08
15.04.2012
15.04.2012
m8rinek
-> milhaus: celokov nebo oplechované?
07:30:20
15.04.2012
15.04.2012
milhaus
tak to neni žádná blbost, kámoš si ho teď taky nechal dělat a stálo přesně 970kč...nevím v čem je rozdíl oproti tomu vašemu za 4kila..je to celokov a je to na 5kanál
21:19:48
14.04.2012
14.04.2012
m8rinek
-> Bery: taky tak...
21:18:50
14.04.2012
14.04.2012
Bery
-> m8rinek: to je asi blbost,na podzim jsem kupoval 2 ks 75,5 a 2 ks 78 a platil jsem 400/ks
19:58:17
14.04.2012
14.04.2012
m8rinek
Já to nechal bez potěru a funguje to...
-> milhaus: wow, jaktože to těsnění stálo litr? Kvuli většímu vrtání?
-> milhaus: wow, jaktože to těsnění stálo litr? Kvuli většímu vrtání?
19:49:18
14.04.2012
14.04.2012
milhaus
já jezdím celokov od Kaliny, síla 1,5 , vrtání 78...cena litr.a před montáží jsem tam slabounce silikonovým tmelem načáral čáry podle sériového Temac těsnění.
11:53:04
09.04.2012
09.04.2012
vhml
-> m8rinek: 574 lepíme celý tuhý nápravy. Naťupkovat stětcem vrstvu po celý ploše. Ale nevím jak s to snáší s teplotou.
11:33:53
09.04.2012
09.04.2012
m8rinek
Bude tenhle Locktite stačit na zatěsnění papírového těsnění bez proužku? www.loctite.as/?p=product
s...
13:53:30
28.03.2012
28.03.2012
ZdenoR
Pred chvili prislo. Celo oplech vysledna tloustka 1.5mm
cca 430 kus
cca 430 kus
20:29:29
27.03.2012
27.03.2012
TTomas
-> upír 130: Mazat silikonem je jedna vec a striknout vrstvicku tohoto je vec druha, ale pochopitelne at si kazdy dela co chce
19:13:00
24.03.2012
24.03.2012
upír 130
-> TTomas: chapu, myslis neco lepsiho nez silikon ale Bery spis narazel na to ze je prasecina vubec to necim mazat..
18:49:10
24.03.2012
24.03.2012
TTomas
Jsou urcite lepsi zpusoby, ale uz jsem se s klasickym silikonem taky setkal.
www.permatex.com/products /.../auto_Permatex_Copper_ Spray-A-Gasket_Hi-Temp_Adh esive_Sealant.htm
www.permatex.com/products /.../auto_Permatex_Copper_ Spray-A-Gasket_Hi-Temp_Adh esive_Sealant.htm
23:51:16
23.03.2012
23.03.2012
upír 130
-> Bery: nebo teda poraď čím to dotěsnit.. toho tmelu se tam dává tak malá vrstva že to neni nijak viditelný. jen hovado tam nacpe co nejvíc protože si ríká čím víc tím líp
23:47:25
23.03.2012
23.03.2012
upír 130
-> Bery: mě se to moc nelibí taky ale je potřeba funkčnost a jistota a až ti ti bude prosakovat olej na boku hlavy tak bys sis řek že já blbec sem to nedal na tmel..
22:54:48
22.03.2012
22.03.2012
palinator
-> Bery:
21:28:33
22.03.2012
22.03.2012
Bery
-> upír 130: to by mi motorář urazil pracky,nacpal mi je ušima do hlavy a hlavu mi nacpal do řiti..a řval by neco o prasárnách ..myslel jsem jestli třeba silikonovým olejem,ale tmelem-to by mi neprošlo
21:25:06
22.03.2012
22.03.2012
upír 130
-> Bery: silikonem na motory. kazdej pouziva jinej barva nerozhoduje..
21:21:08
22.03.2012
22.03.2012
Bery
-> upír 130: silikonem?jako tím na motory?kdysi červeným,nebo šedým?
21:08:51
22.03.2012
22.03.2012
upír 130
-> vhml: presahy musi byt mensi protoze plech se nevymackme jako klasicky tesneni. presahy jsou vyzkouseny cca 0,04mm. je dobry pomazat trochu silikonem okolo bloku a ventilovych tycek. je to tesneni super na zavodni motor..
21:00:01
22.03.2012
22.03.2012
Bery
-> vhml: to oboustranně oplechované dotahujem stejně jako obyč.Celoplech nevim,neznám,nepotřebuju)
20:36:17
22.03.2012
22.03.2012
vhml
A co je na celoplechu špatně? A jak je to s tou monzaží jak jsem se ptal níže?
19:21:40
22.03.2012
22.03.2012
ZdenoR
-> m8rinek: Já jenom odpovídám že dělají obojí. Na auto půjde samo oplechované. Uznávám název tématu je asi zavádějící celoplech těsnění je tak na ropáka.
17:46:55
22.03.2012
22.03.2012
m8rinek
-> ZdenoR: Počkej jako těsnění celý z plechu? To je tak na motorku, ale ne pro škodovku, na škodovku mi nabídli z papíru a plech na žádné, jedné či dvou stranách...
11:56:22
22.03.2012
22.03.2012
ZdenoR
-> Bery: Dela jak celoplech tak oplechovane
08:24:00
22.03.2012
22.03.2012
Bery
u Kaliny jsem bral 2 na 75,5 a 2 ks na vrtání 78 a spokojenost.celoplech je opravdu celoplech,nebo jen oplechované z obou stran?
11:37:28
21.03.2012
21.03.2012
vhml
-> m8rinek: dle mě super ceny.
Plechový těsnění se používá stejně jako normální? Tj. stejný přesahy, položit těsnění, utáhnout hlavu na stejnej moment? Nebo jsou nějaký jiný postupy?
Plechový těsnění se používá stejně jako normální? Tj. stejný přesahy, položit těsnění, utáhnout hlavu na stejnej moment? Nebo jsou nějaký jiný postupy?
11:34:28
21.03.2012
21.03.2012
m8rinek
-> ZdenoR: Ok, já tam mam objednávku asi za 1500Kč a čekám na výrobu...
11:20:23
21.03.2012
21.03.2012
ZdenoR
-> m8rinek: Ceny uz znam vcera jsem jim volal. Vecer napisu objednavku, pokud se dostanu ke kompu
08:49:54
21.03.2012
21.03.2012
m8rinek
-> ZdenoR: Jinak co se týče cen...
Těsnění serie - 100Kč
Těsnění slabší/silnější - 200Kč
Oplechované 400Kč
Min síla 0,75mm max až 2,3mm.
Těsnění serie - 100Kč
Těsnění slabší/silnější - 200Kč
Oplechované 400Kč
Min síla 0,75mm max až 2,3mm.