skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor z fáva do rapida
23:04:42
16.03.2012
16.03.2012

konysek1
jo jinak mám své sání asi z fav.které má asi převařenou přírubu na sedr
23:01:18
16.03.2012
16.03.2012

konysek1
že to chcíplo při prudkém projetí zatáčkou se mi stalo u sedr+sání fav. bez podložky :) tak že když jste psal že při použití lekru nebo pierburgu nutná nebude,tak by to nemělo dělat ne?
22:59:37
16.03.2012
16.03.2012

jarda.skoda130
-> Petkar: pravda pravda na ty šrouby u sání fav sem zapomněl..ale zároveň sem to tochu myslel i tak že ten člověk co montuje motor fav do škodovky někdy sedr viděl zespodu a dojde mu že to asi není plug and play
nicméně jestli to zmátlo jak sem to napsal tak se omlouvám
ale nejspíš se shodneme že nejlepší by bylo sehnat komplet sání z rapida 135/136 a je to vyřešený


ale nejspíš se shodneme že nejlepší by bylo sehnat komplet sání z rapida 135/136 a je to vyřešený
22:45:10
16.03.2012
16.03.2012

Petkar
Jarda.skoda130: Tvoje odpověď je trošku zavádějící...
Podložka nebo vyrovnání karburátoru i při použití sání a karburátoru LEKR z favorita v rapidu je více než vhodná... Motor má jiný sklon než ve fáčku, tím pádem máš křivě karbec a dochází přesně k tomu co popisuješ - odlévání paliva a chcípání v prudkých zatáčkách... Dále by mě zajímalo, jak připevníš SEDR k originál sání z favorita na LEKRa bez podložky... ty karbeci mají jiné uchycení a tvar příruby... a SEDR a origi sání rapid ano, ale musí být na motory Š135/136 a ne na motor Š130...
Podložka nebo vyrovnání karburátoru i při použití sání a karburátoru LEKR z favorita v rapidu je více než vhodná... Motor má jiný sklon než ve fáčku, tím pádem máš křivě karbec a dochází přesně k tomu co popisuješ - odlévání paliva a chcípání v prudkých zatáčkách... Dále by mě zajímalo, jak připevníš SEDR k originál sání z favorita na LEKRa bez podložky... ty karbeci mají jiné uchycení a tvar příruby... a SEDR a origi sání rapid ano, ale musí být na motory Š135/136 a ne na motor Š130...
22:37:13
16.03.2012
16.03.2012

jarda.skoda130
-> konysek1: když chceš použít lekr/pierburg podložka nutná nebude
jinak sedr+fav sání = podložka ano
sedr+origo sání rapid = podložka není třeba
jinak tady na virtu je o lekrech a předělávkách fav motora do šáde spoustu věcí
E: ještě doplním..při nepoužití podložky při fav karburátoru a fav sání někdy způsobí přichcípávání motoru při jízdě do prudký zatáčky nebo prasojízdě, protože se odlije benzín..takže je možná i vhodný tu podložku stejně dát
jinak sedr+fav sání = podložka ano
sedr+origo sání rapid = podložka není třeba
jinak tady na virtu je o lekrech a předělávkách fav motora do šáde spoustu věcí

E: ještě doplním..při nepoužití podložky při fav karburátoru a fav sání někdy způsobí přichcípávání motoru při jízdě do prudký zatáčky nebo prasojízdě, protože se odlije benzín..takže je možná i vhodný tu podložku stejně dát
22:23:37
16.03.2012
16.03.2012

konysek1
jj tak že i kdybych tam dal karburátor z fáva a měl sání z fáva,tak ji budu muset taky použít,protože je motor o 10 stupnů víc nakloněn je to tak??
22:20:13
16.03.2012
16.03.2012

jarda.skoda130
ano..nebo sežeň origo sání ze 136 škody a nebude nutná..ale na fávo sání a použití sedru ano
22:14:29
16.03.2012
16.03.2012

konysek1
je nutná vyrovnávací podložka pod karburátor??