
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava 120ls motoru
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 15.03.2012 do 16.03.2012, založil/a jarda.skoda130
22:22:39
16.03.2012
16.03.2012

jarda.skoda130
-> palinator: proč na E85..se škodovkou se za spotřebou nehoním, na to mám spotřebáka
tohle je vyloženě pro radost..

16:46:12
16.03.2012
16.03.2012

palinator
Postavit ten motor na E85.

10:46:44
16.03.2012
16.03.2012

jarda.skoda130
Tak po zhlédnutí inzerce sem našel totok: skoda-virt.cz/cz/.../1595
45-motor-skoda-garde-120
mohou mi místní odborníci na motory o tomhle něco říci..dobrá volba, blbá volba, stavit raději jinou..
mohou mi místní odborníci na motory o tomhle něco říci..dobrá volba, blbá volba, stavit raději jinou..
15:45:01
15.03.2012
15.03.2012

jarda.skoda130
-> minno: právě..a já mám sání přes hlavu, chci to maximálně protáhnout smirkem kolem 160/180, srazit nerovnosti a hranky, ale do zrcadlova určitě ne..zbytečná práce navíckterá nikam nepovede
15:37:30
15.03.2012
15.03.2012

minno
-> jarda.skoda130: leštené sanie má aj tak skôr opačný efekt, zmes sa poriadne nerozvíri, preto sa odporúča skôr len zarovnať nerovnosti a prekážky a mierne zabrúsiť, nie však leštiť do zrkadlova.
15:33:07
15.03.2012
15.03.2012

jarda.skoda130
-> minno: tak auto bude jako taková ,,víkendovka,, rozhodně se s ní nebude jezdit každej den. Nechci z toho závoďáka, jen chci aby to jelo trošku ostřeji než obyčejný LSko. Jinak spodek má kolem 60tisíc, písty jsou nový a vložky ještě hodně dobrý.
Rozhodně nechci dělat nějaký hodně moc složitý úpravy, jen decentně
-> tomvm: sání leštěný nejsou a nejspíš nebudou..spíš jen slícování s hlavou, leštění podle mě mnoho účinku nemá..
-> vhml: spíš sem myslel abych hlavu nesnížil natolik, aby se vypouklý písty potkaly s ventilama, na kterých budou C vahadla a ventil bude mít jiný zdvih
Rozhodně nechci dělat nějaký hodně moc složitý úpravy, jen decentně

-> tomvm: sání leštěný nejsou a nejspíš nebudou..spíš jen slícování s hlavou, leštění podle mě mnoho účinku nemá..
-> vhml: spíš sem myslel abych hlavu nesnížil natolik, aby se vypouklý písty potkaly s ventilama, na kterých budou C vahadla a ventil bude mít jiný zdvih
14:30:40
15.03.2012
15.03.2012

vhml
95 oktanů nemá problém jezdit i s KP10,5. Není důvod používat nižší pokud hledám výkon.
14:27:10
15.03.2012
15.03.2012

tomvm
Taky budu teď dělat motor. Mam zatim krmení, leštěný sací a slícovaný sací i výfukový. Budu dávat 265°/265° od chovance. Hlava bude mít leštěný spalováky a dosáhnu KP něco málo pod 10. Nezapomeň na slícování kanálů, hlavně sacích. Je to dost nepřesný a de to pak taky znát.
14:23:47
15.03.2012
15.03.2012

minno
-> jarda.skoda130: tiež si musíš najskôr stanoviť, k čomu to auto bude....ak na jazdenie, a bude sa od neho vyžadovať aj nejaká tá kilometrová výdrž a spoľahlivosť, tak s tou kompresiou by som to zas tak nepreháľal, 10:1 max..... A hlavne ak chceš na tom motore robiť nejaké úpravy, tak to chce najskôr generálku (novú piestnú sadu), lebo upravenou hlavou by si starý motor v nič-moc stave už zabil definitívne....
13:47:10
15.03.2012
15.03.2012

jarda.skoda130
-> vhml: Jasně, díky moc, takže zaprvý vahadla, zadruhý vačku 280/280, snížit palici na 10,5.
A hlava obecně ? budu mít k dispozici buď LSkovou, nebo 105tkovou z který by se taky dalo něco vytvořit..
A hlava obecně ? budu mít k dispozici buď LSkovou, nebo 105tkovou z který by se taky dalo něco vytvořit..
13:44:27
15.03.2012
15.03.2012

vhml
C-vahadla ano, vačka z erka nic neřeší pokud to myslíš vážně. Dej značkovou 280tku. LS nemá ani vysokou kompresi, má kolem 9,5 , opět pokud to myslíš vážně tak aspoň 10,5. I ventily jsou větší než 120L, ale menší než na 130...
13:40:29
15.03.2012
15.03.2012

jarda.skoda130
Zdravím, měl bych dotaz jak nejlépe upravit tenhle motor, je to klasika 120LS. Vím že nejlepší tuning je výměna za 8kanál, ale v zájmu originality chci nechat tenhle. Zatím mám promyšlený krmení motoru solexem 40 a sáním přes hlavu, rád bych věděl co dál..napadla mě vačka z eRka, C-vahadla, a pak co s hlavou..LS má už docela velkou kompresi a má jiný ventily, tak se chci poradit dřív než ji k někomu dám na úpravu
díky moc
díky moc